Het zijn volgens mij best verschillende blokken toch?
De Daytona is met vierkleps kop, de ander is gewoon tweekleps kop.
Er is ook wel een behoorlijk prijsverschil.
Ligt er natuurlijk aan wat je er mee wilt.
Er zullen recensies zijn die de blokjes flink afkraken, maar ook ophemelen.
Ik denk dat de meeste narigheid die ontstaat bij aftermarket blokjes meestal de oorzaak van de gebruiker is.
Bijv. Inrijden? Oh, nee hij rijdt al goed hoor. Gewoon volgasgeven
Inloopolie? Verversen? Huh! Welnee, de olie is gewoon op peil toch, hup rijden met dat ding.
Etc etc. Oja, en kleppen stellen.
Volgens mij is er niets mis met beide blokjes.
Bouw je zoiets onder een brommer dan zou je daar jaren heerlijk mee kunnen touren.
Goed onderhoud en zeer goed technisch inzicht is daarbij erg belangrijk.
Net als een gedegen kennis van elektronica/bedrading is wel een must.
Anders wordt het een drama.
Zie de honderden topics die daar al over gaan, met simpelste vragen,
ik denk daarbij, begin er dan ook niet aan.
Koop zo'n blok ook alleen nieuw, en compleet, met alles erbij.
Ontsteking, cdi, bobine, carb, spruitje enz enz.
Zoals 4Twinkel hem bijv. aanbood. Alles er bij.
Gr. Wim.