My bigboy toyz < dit topic is voor 18+ >

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

stangenstoter schreef:
heej stopt dat terugduwmannetje aan het begin van die tweede run nou een veiligheidspalletje in de gashendel om te voorkomen dat ie mee wordt gesleurd als de rijder per ongeluk groen licht denkt te zien tijdens het terugduwen..? :D
Klopt helemaal... De coureur gaat echter meestal compleet van het stuur af. De terugduwer die stuurt de motor naar de "groove" (plek waar de grip is) Er is er een paar jaar trug een overleden doordat hij dat was vergeten de pal in de gashendel te doen en hij perongeluk aan het gas kwam... Wij werken ook met zo'n veiligheids pen.

@ Dakana: Tjoww! Tijd geleden. Gaat hier lekker man. Bij jou? Ik wilde dit jaar op wat meetingplekke van de ritjes langskomen samen met Roy ofzo.. op de motor. Dus je ziet me wel verschijnen. En ben tegenwoordig vaak in Haarlem doordat mn raceteam daar zit... dus wie weet zie je me daar eens op de motor voorbij scheuren haha.

@ roow: Het is een reclame dacht ik... Ik weet niet wat erop staat.. zal eens zoeke of ik een foto heb waar ie wel opstaat.

Gr. Alex
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Dakana »

Chavez schreef: @ Dakana: Tjoww! Tijd geleden. Gaat hier lekker man. Bij jou? Ik wilde dit jaar op wat meetingplekke van de ritjes langskomen samen met Roy ofzo.. op de motor. Dus je ziet me wel verschijnen. En ben tegenwoordig vaak in Haarlem doordat mn raceteam daar zit... dus wie weet zie je me daar eens op de motor voorbij scheuren haha.
drop is langs zou ik zeggen :)

waar heb je dat speelgoed ergens staan precies?
Afbeelding

Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

Bij Spaarnwoude in de buurt. Tenminste.. momenteel ligt het deels hier in A'foort maar als ie af is staat hij daar.
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Bericht door arnold-d »

dan kom ik misschien wel is een keer naar zwanenburg.. :wink:
blijft mooi, drag-racers.. :lol:

(en er spoken ook al ideeën over een blower of nitrous)..
turbo?? :oops: :lol: :lol:
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

Wie weet.. Ik ben persoonlijk voorstander van lachgas door de instelbare vermogensafgifte die je ermee kan hebben. Maar niks is nog zeker.. Misschien word het wel een combi van turbo/nitrous of blower/nitrous. Ik ben nog beide opzetten aan het bestuderen om te kijken welke set-up het beste voor mijn doel gebruikt kan worden..
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Dakana »

Chavez schreef:Bij Spaarnwoude in de buurt. Tenminste.. momenteel ligt het deels hier in A'foort maar als ie af is staat hij daar.
kijk, nou word ie leuk
daar staat ons sleutel hok ook ;)

www.daikitana.com/GLH
Afbeelding

Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

Vet man! Heb je lekker de ruimte zo. En leuke apparatuur staan :D

Zondag hebben we weereens een vergadering.. Maar het word shitweer dus ik ga lekker met het OV denk ik. Als ik op de bike ben geef ik wel een gil :)
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

BasC50
4T-MSB regular
Berichten: 347
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:48
Locatie: 't twentsche land.

Bericht door BasC50 »

misschien een leuke grap om met die onderste naar de brommerkeuring van de RDW te gaan. 8)

even op de rollerbank

Dxnny

Bericht door Dxnny »

moet je die onderste nog op een standaard zetten? :P

Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

BasC50 schreef:misschien een leuke grap om met die onderste naar de brommerkeuring van de RDW te gaan. 8)

even op de rollerbank
We moeten nogsteeds een vermogensbank vinden waarmee we de motor op kunnen testen :lol: Achja komt wel een keer.. En begrenzen op 45km/h gaat niet werken denk ik :lol:
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

Chavez
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 02 feb 2007 11:44
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Chavez »

Dxnny schreef:moet je die onderste nog op een standaard zetten? :P
In principe niet... hij blijft wel op de 40cm brede band staan :lol: Maar we hebben er wel een bok die onder het frame komt, om het achterwiel te liften... Zodat er geen vlakke kant op komt. Daar zijn deze banden ERG gevoelig voor, zeker als ze op de 0.5 -0.4 bar racedruk zitten
Afbeelding

RUFF RYDERS *Loved by Few, Hated by Many, Respected by All*

Plaats reactie