Mijn ontzettend lekkere Honda SS50

Zet hier je foto('s) van je brommer(s) neer
Vehikel
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 11 mar 2007 10:55
Locatie: Baarn
Contacteer:

Bericht door Vehikel »

Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor, ik heb voor een paar 100 euro mijn blok opgeknapt, omdat de zuiger klapperde. Nieuwe kleppen, tuimelaars etc. erin, en nu hoor ik dat nare geluid weer.
ik ben dus tot conlusie gekomen dat de oorzaak ergens diep in het middencarter moet zitten. Drijfstang is miss. krom, of de krukaswangen zijn miss. krom getrokken.
Op zo'n moment kan ik best voorstellen dat je je motorblok verkoopt, en een nieuw blok koopt, voordat je al die ongein meeneemt.
[dit geld ook voor de versnellingsbak - denk ik]

Stef
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 feb 2007 13:34
Locatie: Leusden

Bericht door Stef »

Juist, als je jezelf alle ongein wilt besparen, kun je net zo goed voor een immi blokje gaan, met een schone lei beginnen zullen we maar zeggen.

Het interesseert mij echt geen drol met wat voor blokje ik rond rijd, als het allemaal maar goed werkt...

Denniss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Denniss »

Stef schreef:Juist, als je jezelf alle ongein wilt besparen, kun je net zo goed voor een immi blokje gaan, met een schone lei beginnen zullen we maar zeggen.

Het interesseert mij echt geen drol met wat voor blokje ik rond rijd, als het allemaal maar goed werkt...
idd 8)

LJV

Bericht door LJV »

Stef schreef:Juist, als je jezelf alle ongein wilt besparen, kun je net zo goed voor een immi blokje gaan, met een schone lei beginnen zullen we maar zeggen.

Het interesseert mij echt geen drol met wat voor blokje ik rond rijd, als het allemaal maar goed werkt...
Je zegt precies wat ik bedoel.

Cromlech
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 jan 2007 19:18
Locatie: De Bilt
Contacteer:

Bericht door Cromlech »

monteer aub een ori gashendel :lol:

Michiel C

Bericht door Michiel C »

Ik mis ook nog wel het ori blokje, maar begrijp het wel waarom je hem er niet hebt onder gelegd, voor de rest mooi dingetje

LJV

Bericht door LJV »

Cromlech schreef:monteer aub een ori gashendel :lol:
Wat is dat toch altijd met die ori-fielen?

LJV

Bericht door LJV »

dubbelpost
Laatst gewijzigd door LJV op 10 apr 2007 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Mitch
4T-MSB beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:35
Bezit: SS-50 & C-50
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mitch »

LJV schreef:
Cromlech schreef:monteer aub een ori gashendel :lol:
Wat is dat toch altijd met die ori-fielen?
Een ori gas setje op een ss is toch wel veel mooier dan zo'n snelgas geval. Hoe dan ook ik vind het een mooi ss-je.

Plaats reactie