- SS50m blauw:
50cc moto
belgische papieren
- SS50m rood:
50cc moto
bijna belgische papieren
- SS125a zwart
125cc moto
belgische papieren
Als er meer info nodig is wil ik die er wel bijzetten.
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=i47.tinypic.com/35hjqd3.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=i46.tinypic.com/wi3a60.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=i45.tinypic.com/s45121.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=i46.tinypic.com/wlww7s.jpg)
zoals clip-ons altijd zitten, maar dan met een speciaal randje voor de afgezaagde koplamporen.butt head schreef:mooie ssjes
heb je toevallig ook een paar foto's van die clip-ons van de blauwe ss?
ik ben wel benieuwd naar hoe die vast zitten
dan mag ik met mijn cd65 als de wind te goede kant op staat ook de snelweg opnielspbr schreef:Als die harder kan dan 70 en je hebt een motorkenteken (en rijbewijs) dan mag je in principe de snelweg op. Of dat ook verstandig is, dat is wat anders.
(Van de week nog op de A2 een oeroude daihatsu charade(patrijspoort) ingehaald die waarschijnlijk ook niet harder reed als 80.)
Met de motor-ss op de A2 vond ik niet zo'n probleem met z'n 110cc blokje, maar met de 62cc C110 was het idd toch best spannend, was 'snachts dus 't was rustig, maar toch....en natuurlijk geen vrachtwagen om bij in de zuiging te gaan zitten.butt head schreef:dan mag ik met mijn cd65 als de wind te goede kant op staat ook de snelweg opnielspbr schreef:Als die harder kan dan 70 en je hebt een motorkenteken (en rijbewijs) dan mag je in principe de snelweg op. Of dat ook verstandig is, dat is wat anders.
(Van de week nog op de A2 een oeroude daihatsu charade(patrijspoort) ingehaald die waarschijnlijk ook niet harder reed als 80.)die haalt namelijk 70
maar wat niels al zecht of het verstandig is...
het is mij op gevallen dat als je met een dax achtig ding op de snelweg rijd dat het toch wel fijn is als het ding gemakkelijk de 100 aan tikt. dan kan je teminste nog een beetje normaal invoegen. en heb je wat over als je achter een vrachtwagen of zo aan rijd
CB-viguur schreef:Met de motor-ss op de A2 vond ik niet zo'n probleem met z'n 110cc blokje, maar met de 62cc C110 was het idd toch best spannend, was 'snachts dus 't was rustig, maar toch....en natuurlijk geen vrachtwagen om bij in de zuiging te gaan zitten.butt head schreef:dan mag ik met mijn cd65 als de wind te goede kant op staat ook de snelweg opnielspbr schreef:Als die harder kan dan 70 en je hebt een motorkenteken (en rijbewijs) dan mag je in principe de snelweg op. Of dat ook verstandig is, dat is wat anders.
(Van de week nog op de A2 een oeroude daihatsu charade(patrijspoort) ingehaald die waarschijnlijk ook niet harder reed als 80.)die haalt namelijk 70
maar wat niels al zecht of het verstandig is...
het is mij op gevallen dat als je met een dax achtig ding op de snelweg rijd dat het toch wel fijn is als het ding gemakkelijk de 100 aan tikt. dan kan je teminste nog een beetje normaal invoegen. en heb je wat over als je achter een vrachtwagen of zo aan rijd
die clipons zien er uit als tommaselli's, zitten je koplamporen wel goed vast?
De specifiek voor SS50 gemaakte clip-ons hadden een randje waar de koplamporen tegen afsteunen.
@butt head, heb helaas geen goede pics ervan online.