Hier mijn vorderingen tot nu toe:

Ik had toen één klein gaatje (ter grote van een M6 bout). Die had ik dichtgesmeerd (voordat ik een lasapparaat had). En toen gingen zij die hele voorvork nalopen. Ze zijn 10 minuten beziggeweest met het kijken of ie voor de rest wel écht hard was.KiP schreef:je gaat toch ook niet met een ''rotte'' voorvork naar de keuring?
Ahjoh. Gewoon even dichtlassen met een koper plaatje eronder. óf een plaatje er overheen lassen.krb33 schreef:Ok. Ik wordt er wel een klein beetje zenuwachtig van.![]()
Maar goed opzoek naar een hard voorvork.
Nou. Zat vandaag nog even goed te kijken maar er is in het verleden al een keer iemand heel creatief bezig geweest met een lasapparaat.justinvos schreef:Ahjoh. Gewoon even dichtlassen met een koper plaatje eronder. óf een plaatje er overheen lassen.krb33 schreef:Ok. Ik wordt er wel een klein beetje zenuwachtig van.![]()
Maar goed opzoek naar een hard voorvork.
Don't worry. Zo lang je het last en een goed verhaal hebt, kom je er wel mee weg
Nou je het zegt. Was me niet eens opgevallen.hotroddax schreef:der zitten ook gekke ophangpunten aan de voorkant van je voorvork? of is dit 1 of ander iets wat ik niet ken?