Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Hier kun je praten over je honda.
Amazon62
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 apr 2011 21:05
Locatie: Utrecht

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door Amazon62 »

NIX schreef:Als je wat nodig hebt is het gewoon voor een oud type C. Klaar. Ik weet niet wat voor details je nog meer nodig hebt. Alleen je zadel en tank zijn specifiek C70.
Okay....

thomasinga
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 117
Lid geworden op: 22 mei 2007 19:55
Locatie: damsko

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door thomasinga »

dat lijkt me geen c70 frame
audi80audi80audi80audi80audi80audi80audi80a

Amazon62
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 apr 2011 21:05
Locatie: Utrecht

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door Amazon62 »

thomasinga schreef:dat lijkt me geen c70 frame
Hoe kun je dat zien? K weet dat de voorvork iets degelijker is bij n C70. De tank is overigens van een c90..
Ik zie moeilijk verschil tussen een C50 en 70, de vorige eigenaar vertelde me dat het een volledige C70 was.

NIX
chaly addict
Berichten: 18863
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door NIX »

Is ewen heel vroeg C70 frame, als het geen C50 is.

Latere C70 frames hebben een ribbel op het frame boven de kapjes zodat er meer ruimte is voor de achterband en de schokkers zitten aan de buitenkant van de brug. De bevestiging onder het zadel is dus ook breder. Je zadel en tank zijn C70, maar die zijn uitwisselbaar op alle OT frames. C90 past ook gewoon.

Bij jou mist de ribbel en de schokkers zitten smal bevestigd. Dat is meestal een indicatie dat je met een C50 frame te maken hebt, maar het hoeft niet.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Amazon62
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 apr 2011 21:05
Locatie: Utrecht

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door Amazon62 »

NIX schreef:Is ewen heel vroeg C70 frame, als het geen C50 is.

Latere C70 frames hebben een ribbel op het frame boven de kapjes zodat er meer ruimte is voor de achterband en de schokkers zitten aan de buitenkant van de brug. De bevestiging onder het zadel is dus ook breder. Je zadel en tank zijn C70, maar die zijn uitwisselbaar op alle OT frames. C90 past ook gewoon.

Bij jou mist de ribbel en de schokkers zitten smal bevestigd. Dat is meestal een indicatie dat je met een C50 frame te maken hebt, maar het hoeft niet.
Hoi,

Ik was net bij Loef en daar stond een C50 met de schokbrekers breed (dus op een extra verhoging). Mijn c heeft de schokbrekers direct op het frame omdat het frame breder is... Werd mij verteld daar.. Nu ga ik met de brommer erheen en dan zal ik het wel te horen krijgen. Maakt niet uit verder, maar wel leuk om te weten toch?

NIX
chaly addict
Berichten: 18863
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door NIX »

Jouw frame is smal, de schokkers zitten aan de binnenkant van de brug. Het frame dat je bij Loef zag, is waarschijnlijk een Engels later C frame met de schokkers erbuiten. Die zijn vaak wel breder.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Amazon62
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 apr 2011 21:05
Locatie: Utrecht

Re: Leeftijd achterhalen C70 op C50 kenteken

Bericht door Amazon62 »

Ze zeiden dat er heel veel verschillende modellen zijn gemaakt., dus ik geef t op... :roll: Misschien is het chassisnummer toch wel origineel, wie weet... K ga niet meer nadenken, maar gewoon vlammen! Bedankt voor de reacties!

Plaats reactie