Replica C50

Hier kun je praten over je honda.
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: Replica C50

Bericht door Monkeymadness »

en het deukt niet als je valt, maar versplinterd in 10000 stukjes die in je been kunnen komen :D
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Re: Replica C50

Bericht door Spherius »

Van de week kunnen HVN-leden er een mooi verhaal over lezen. Behalve HJ dan.
**Hona is Tjoei**

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16255
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Replica C50

Bericht door nielspbr »

Krijgt die hem persoonlijk overhandigt over 2 weken?

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Replica C50

Bericht door niek is ik »

nee, zijn magazine dient eerst nog even als jurriens toilet papier....
:D



(overigens, in de bromfiets staat er ook een artikel over, niet al te enthausiast, en dat waren ze over de bami dax/monkey wel)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Replica C50

Bericht door NIX »

Nu heb je de verassing van dit magazine verraden, Niekisgek.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Replica C50

Bericht door niek is ik »

hoezo? dat gebeurde toch in overleg?

de echte verassing komt daarna pas... die hebben we al wel uitgedacht.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

bonjour
4T-MSB addict
Berichten: 659
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:50

Re: Replica C50

Bericht door bonjour »

De lagertjes en assen gaan al kapot op de folder...

goedkoop is duurkoop.
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*

super motor company
4T-MSB beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2010 17:24

Re: Replica C50

Bericht door super motor company »

Beste jongens en meisjes,

Ik kom hier voor het eerst. Maar dan toch even een berichtje van de makers van de c50 remake. Kijk wij vinden het prima als je 'm niet mooi vindt of geen remake wilt rijden. Maar er wordt(en) hier zoveel onzin en onwaarheden verkondigd dat ik toch even wil reageren. Ja het is waar. Chinese producten dat is rommel. Bromfietsen, broodroosters etc. Kut van de bok.

Het geval wil dat ons product wel in China geassembleerd wordt maar wel naar onze specificaties. Ja het is ook waar dat onze testezel die wij ruim een jaar lang getest hebben zeker niet bullit proof was. Maar daar was 't 'm ook om te doen. Een product op de markt brengen dat wel goed is. En dat kost tijd maar we zijn zeer goed op weg. Dus de lagers zijn nu gewoon van SKF want die van onze sample gaven de geest al na 1500 km. Ons product roest ook niet. Al zouden vele azijnpissers dat oh zo graag willen zien. Van die lekkere bruine spikkels op zo'n imitatie Honda. Ze zouden hun vingers erbij aflikken.

Dus voordat je oordeelt, kom eens langs en probeer 'm eens. En dan mag je ook recht in ons gezicht zeggen dat je het niets vindt of 'm nooit zou kopen. Een mening is prima en over smaak valt niet te twisten, maar hou het wel bij de feiten. Slap geouwehoer is er al genoeg in de wereld.

Gr. Super Motor Company

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Replica C50

Bericht door Kippenverver »

Ik ben het met je eens dat het wel een aardig ding is, maar wat ik persoonlijk echt onvergeeflijk vind is koplamp. Gaan jullie daar nog iets mee doen?
Ga heen en vereenvoudig u!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16255
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Replica C50

Bericht door nielspbr »

*Toevallig net een test van de 100 versie zitten lezen in "motor"*

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: Replica C50

Bericht door Saik0 »

super motor company schreef:Beste jongens en meisjes,

Ik kom hier voor het eerst. Maar dan toch even een berichtje van de makers van de c50 remake. Kijk wij vinden het prima als je 'm niet mooi vindt of geen remake wilt rijden. Maar er wordt(en) hier zoveel onzin en onwaarheden verkondigd dat ik toch even wil reageren. Ja het is waar. Chinese producten dat is rommel. Bromfietsen, broodroosters etc. Kut van de bok.

Het geval wil dat ons product wel in China geassembleerd wordt maar wel naar onze specificaties. Ja het is ook waar dat onze testezel die wij ruim een jaar lang getest hebben zeker niet bullit proof was. Maar daar was 't 'm ook om te doen. Een product op de markt brengen dat wel goed is. En dat kost tijd maar we zijn zeer goed op weg. Dus de lagers zijn nu gewoon van SKF want die van onze sample gaven de geest al na 1500 km. Ons product roest ook niet. Al zouden vele azijnpissers dat oh zo graag willen zien. Van die lekkere bruine spikkels op zo'n imitatie Honda. Ze zouden hun vingers erbij aflikken.

Dus voordat je oordeelt, kom eens langs en probeer 'm eens. En dan mag je ook recht in ons gezicht zeggen dat je het niets vindt of 'm nooit zou kopen. Een mening is prima en over smaak valt niet te twisten, maar hou het wel bij de feiten. Slap geouwehoer is er al genoeg in de wereld.

Gr. Super Motor Company
Je zult zelf ook wel snappen dat na jaren ervaring met de immitatie brommers deze opmerkingen niet geheel ongegrond zijn, de meeste bami gevallen komen dan ook uit dezelfde fabriek en als jij zegt dat dat bij jullie anders is zullen we het maar moeten zien. Ik denk alleen dat je de plank hier een beetje misslaat als je zegt jongens en meisjes, de meeste mensen die hierover discussieren in dit topic zijn die leeftijd toch wel gepasseerd. Verder denk ik dat ik voor de meesten wel spreek dat we benieuwd zijn naar hoe de brommer/motor zich houdt na een lange tijd van gebruik en of het inderdaad zo is dat om maar een voorbeeld te noemen, het koplamp chroom niet al na 2 weken onder de roest zit.

Probeer verder ook een beetje professioneel te blijven als je hier als bedrijf een reactie neerzet, dan ga je niet de gebruikers op hun vingers tikken omdat er over je product "slap geouwehoerd" wordt, dan laat je zulke opmerkingen gewoon achterwege.

Nogmaals we zijn erg benieuwd,

Met vriendelijke groet, Paul
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Replica C50

Bericht door NIX »

Slap ouwehoeren is wel de specialiteit van dit board. Of in elk geval van mij.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

bonjour
4T-MSB addict
Berichten: 659
Lid geworden op: 08 jun 2007 17:50

Re: Replica C50

Bericht door bonjour »

Eens met SaikO/Paul.

Teveel slechte immitatie meuk is er de afgelopen jaren op de markt gesmeten, het is gewoon niet geloofwaardig meer als je zegt dat jouw product (dat ook een immitatie/replica is, van Chinese afkomst) wel goed is.
Met alle respect hoor, ik wens je het beste en veel geluk ermee, maar als je op 'deze' doelgroep hier (dus de fans van voornamelijk de oude 4takt Honda'tjes) mikt zit je ernaast vrees ik.

Ik zou dan eerder op de doelgroep 16jarige meisjes die hun 1e brommer van papa en mama krijgen mikken.
Dat doe je waarschijnlijk ook wel.

Maar je heil zoeken in de HVN (sorry, ben geen lid) of Bromfiets gaat je weinig opleveren denk ik.

Verder natuurlijk alle succes gewenst, en een beetje begrip voor meeste mensen die zweren bij het Honda spul, die praat je toch niet om.... gelukkig maar.
Honda CB50J -> 80J -> *in voorbreiding 125T*
Honda PC50
Honda CB77 *24-3-2011, klaar*
Plymouth Barracuda
Yamaha XT500 *in de prak, maar wordt gered*

Plaats reactie