wat zijn oude brommers van oom waard?

Hier kun je praten over je honda.
stof
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 12 aug 2008 18:37
Locatie: Merksplas (België)

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door stof »

Ik vermoed dat het antwoord niet verwijderd is omdat je het niet 'mocht weten' hoor, er zal wel een andere reden zijn.
(en sowieso zal iemand jullie wel verwijzen naar het 'te koop' gedeelte van dit forum)

Matr
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 185
Lid geworden op: 03 sep 2009 21:09
Locatie: Amsterdam

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door Matr »

Moet zeggen dat ik het behoorlijk triest vind dat de tweede reactie (+ volgens Gerard een aantal mailtjes) wanneer iemand om de echte waarde van zijn oom zijn brommers vraagt er eentje is van "300 is te veel maar ik koop ze wel van je", lekker beeld geeft dat van het forum hier. Als hij onzinbiedingen had gewild had hij ze wel op Marktplaats gezet lijkt mij zo :roll:
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986

NIX
chaly addict
Berichten: 18835
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door NIX »

Eric weet heel goed wat ze waard zijn en betaalt gewoon goed voor mooie spullen. Verder zie je dat hij goed helpt de brommers te identificeren omdat de verkoper geen plaatjes kan/wil maken. Als je hier langer zit weet je hoe je iemand moet beoordelen. Dat de brommers geen 300,- waard zijn maar meer is overduidelijk. Niet op de verkeerde pikken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

René
Admin
Berichten: 1916
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door René »

Ik ga jullie idd verwijzen naar het te koop gedeelte. Daar kun je de brommers te koop aan bieden, onder vermelding van een vraagprijs. Het is niet de bedoeling dat we er hier een veiling van maken. Daar kun je marktplaats of ebay voor gebruiken.

Volgens mij was de reactie van Eric sarcastisch bedoeld.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door niek is ik »

gerard_123 schreef:Hallo alle,

Ik neem het van mijn zoon over die gisteren hier heeft gepost. Wij hebben veel mail van jullie gehad varieren van serieuse biedingen en koopjesjagers/aasgieren die 300 willen betalen. Het is nu inmiddels duidelijk, de eerste is een SS50K1. Hij is in goede staat. Geen roest, geen deuken.
De tweede, mailde iemand van jullie, heeft hier gereageerd dat het een PC50 met handbak is die heel zeldzaam is omdat het in kleine aantallen in de alpenlanden en in Asie was geleverd. Die bijdrage is binnen enkele minuten door de mod verwijderd. Wij mochten dus niet weten dat het zeldzaam is.

Groeten.

dat laatste is een onzin verhaal, zou wel van ene mirjam afkomstig zijn geweest.

post foto's, dat zegt meer als 100 woorden.
een ss50 z k1 is behoorlijk lastig aan te komen in nette ongerestaureerde staat.
de 2de is een hoogswaarschijnlijk een pc50, waar ze een ps50 blok onder hebben gezet(in de loop der jaren gebeurt er van alles)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Matr
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 185
Lid geworden op: 03 sep 2009 21:09
Locatie: Amsterdam

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door Matr »

NIX schreef:Eric weet heel goed wat ze waard zijn en betaalt gewoon goed voor mooie spullen. Verder zie je dat hij goed helpt de brommers te identificeren omdat de verkoper geen plaatjes kan/wil maken. Als je hier langer zit weet je hoe je iemand moet beoordelen. Dat de brommers geen 300,- waard zijn maar meer is overduidelijk. Niet op de verkeerde pikken.
Klopt, het was ook niet geheel persoonlijk bedoeld. Ik wil maar zeggen dat wat voor de leden van dit forum overduidelijk is, voor iemand die een paar brommers in een schuur vindt misschien nog niet zo helder is (te zien aan dat de verkoper eerst 3 - 500 dacht te vragen). Toen ik hier voor het eerst kwam had ik toch ook geen idee en dan reken je toch op eerlijke antwoorden, ook al was die 300 euro als grap bedoeld...
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door ml03zl »

niek is ik schreef:
dat laatste is een onzin verhaal, zou wel van ene mirjam afkomstig zijn geweest.
Klopt helemaal.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door ml03zl »

Doe niet zo dramatisch Eric :wink:

Maar even opsommen wat we hier hebben.

- Iemand die de brommers van z'n oom (broer) verkoopt maar kennelijk niet kan navragen wat het precies is.
- Een vader en zoon die de brommers wel willen omschrijven, maar geen fototje "kunnen" plaatsen (had ze hulp aangeboden, en ben vast niet de enige)
- Een vader en zoon met exact dezelfde manier van posten (incl. toonsoort en stijfouten)
- Een vader en zoon die beide van een ongebruikelijk IP-adres posten

Excuses voor het geval ik er helemaal naast zit, maar dit is natuurlijk een dikke HOAX.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door Saik0 »

Ik zet 5 euro in op Mirjam-Anton.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door Jurrien »

Saik0 schreef:Ik zet 5 euro in op Mirjam-Anton.
Sherlock Holmes is er niets bij
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door Saik0 »

Jurrien schreef:
Saik0 schreef:Ik zet 5 euro in op Mirjam-Anton.
Sherlock Holmes is er niets bij
Pas nou op, anders gaat thijs zo posten dat hij denk dat je bedoelt dat Sherlock Holmes niets is bij Mirjam-Anton. :P lol
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

gerard_123
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 feb 2010 14:54

Re: wat zijn oude brommers van oom waard?

Bericht door gerard_123 »

Dames en heren,

De PC50 schakel is verkocht en wij hebben voorlopig besloten om de SS50K1 niet te verkopen. Dus niet meer met zinnige en onzinnige biedingen mailen.

mvG

Gesloten