Waarde van mijn Honda?

Hier kun je praten over je honda.
Renier
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 jan 2014 22:30
Bezit: Honda CB50 SFX (CG125)

Waarde van mijn Honda?

Bericht door Renier »

Even zonder te ouwehoeren, wat zou mijn Honda in onderdelen waard zijn denken jullie? Wat is jullie inschatting zeg maar? Het blok is nog kei goed volgens Ivo, hij wou het zelf kopen voor 400 euro maar ik weet niet of dat een mooie prijs is, vind het zelf nogal een beetje mager (aangezien dat het meeste op zou moeten leveren lijkt me).. al kan het goed een mooi aanbod zijn, ik weet het niet. Als het in totaal slechts 1000 euro of minder op zou leveren, waar ik wel een beetje bang voor ben, dan zal ik hem sowieso nooit in onderdelen verkopen. En nu snap ik dat jullie hem niet van dichtbij hebben gezien maar toch merk ik dat jullie veer onderdelen herkennen, kan het ook nog eens aan Ivo vragen wat hij er van denkt, maar jullie?

Afbeelding

PS: Ook snap ik dat er veel geduld bij zou komen kijken om hem in onderdelen te verkopen, zal ook eerst eens kijken wat hij zo waard is op Speurders.nl om een beetje te peilen wat mensen er voor bereid zijn te geven als ik hem zo weg zou doen.
"She may not look like much, but she's got it where it counts. I've made a lot of special modifications myself."
-Han Solo

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door ciebie »

heeft ie nog steeds het kenteken van een sfx?

Hulshoofd
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 145
Lid geworden op: 10 jun 2007 19:18
Bezit: Honda CD50H 1972
Honda C310A 1963 (rood) in opbouw
Honda C310A 1964 (blauw) in opbouw
Locatie: Bleiswijk

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Hulshoofd »

Koop je nou een brommer om te verkopen of om op te rijden.. (daar zijn ze voor bedoeld).

Of geef je gewoon op omdat het niet gaat zoals je denkt dat het zou moeten gaan... (gezien de vorige topics die je hebt lopen)

Goede CB is ongeveer 1250,- waard als geheel (in perfecte staat).. Wil je hem in onderdelen verkopen ben je 1 a 2 jaar bezig om alles kwijt te raken, maar je zal er misschien 100 tot 200 euro op winnen...
Alles kan stuk!!

Renier
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 jan 2014 22:30
Bezit: Honda CB50 SFX (CG125)

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Renier »

Hulshoofd schreef:Koop je nou een brommer om te verkopen of om op te rijden.. (daar zijn ze voor bedoeld).

Of geef je gewoon op omdat het niet gaat zoals je denkt dat het zou moeten gaan... (gezien de vorige topics die je hebt lopen)

Goede CB is ongeveer 1250,- waard als geheel (in perfecte staat).. Wil je hem in onderdelen verkopen ben je 1 a 2 jaar bezig om alles kwijt te raken, maar je zal er misschien 100 tot 200 euro op winnen...
Uiteraard om er op te rijden, maar het figuur op de ene schouder begint steeds meer te zeggen je hebt geld nodig voor andere zaken en het is beter om iets te hebben wat wel leuk is maar goedkoper en minder 'gevaarlijk' (vooral juridisch). Het figuur op de andere schouder wil er uiteraard niets van weten en blijft mijn oor influisteren gewoon met de Honda verder te gaan.
"She may not look like much, but she's got it where it counts. I've made a lot of special modifications myself."
-Han Solo

Soop
4T-MSB addict
Berichten: 534
Lid geworden op: 09 aug 2013 18:48
Bezit: Honda CD50 '71
SMC super50 C50 imi (van de vrouw)
Scoopy OT
Transalp 600V
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Soop »

volgens mij is er nog steeds niet duidelijk geworden op het forum wat het nou precies is, wat er aan aangepast is (if anything). Er leek in eerdere topics van alles aan te mankeren, dat blijkt meegevallen te zijn (gelukkig voor jou). Wat er mee gebeurd is/vernieuwd aan is, heb ik ook nog niet gelezen. Daardoor is het lastig om er een waarde aan te hangen. Plaats een paar goede daglicht foto's. Tot nu toe zijn alle foto's donker en groezelig.

Als je het een leuk ding vindt, moet je misschien gewoon een fatsoenlijk kenteken regelen en er lekker plezier van hebben.

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Saik0 »

Heeft ivo m al aan de praat gekregen?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

Hulshoofd
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 145
Lid geworden op: 10 jun 2007 19:18
Bezit: Honda CD50H 1972
Honda C310A 1963 (rood) in opbouw
Honda C310A 1964 (blauw) in opbouw
Locatie: Bleiswijk

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Hulshoofd »

Renier schreef:
Hulshoofd schreef:Koop je nou een brommer om te verkopen of om op te rijden.. (daar zijn ze voor bedoeld).

Of geef je gewoon op omdat het niet gaat zoals je denkt dat het zou moeten gaan... (gezien de vorige topics die je hebt lopen)

Goede CB is ongeveer 1250,- waard als geheel (in perfecte staat).. Wil je hem in onderdelen verkopen ben je 1 a 2 jaar bezig om alles kwijt te raken, maar je zal er misschien 100 tot 200 euro op winnen...
Uiteraard om er op te rijden, maar het figuur op de ene schouder begint steeds meer te zeggen je hebt geld nodig voor andere zaken en het is beter om iets te hebben wat wel leuk is maar goedkoper en minder 'gevaarlijk' (vooral juridisch). Het figuur op de andere schouder wil er uiteraard niets van weten en blijft mijn oor influisteren gewoon met de Honda verder te gaan.

Het restaureren van mijn CD50 heeft ongeveer 1500 GULDEN gekost... incl spuiten. Met mijn C310A zit ik ook al op +/- 500
Oldtimers kosten nu eenmaal geld
Alles kan stuk!!

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Mano »

Hulshoofd schreef: Het restaureren van mijn CD50 heeft ongeveer 1500 GULDEN gekost... incl spuiten. Met mijn C310A zit ik ook al op +/- 500
Oldtimers kosten nu eenmaal geld
Damn, ik wou dat ik mijn cd voor zo weinig af had er zit al zeker het dubbele in (en dan is hij niet eens echt gerestaureerd maar meer dagelijks gebruik proof gemaakt
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Renier
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 jan 2014 22:30
Bezit: Honda CB50 SFX (CG125)

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Renier »

Saik0 schreef:Heeft ivo m al aan de praat gekregen?
Hij deed het al, nu doet hij het heel erg goed.
"She may not look like much, but she's got it where it counts. I've made a lot of special modifications myself."
-Han Solo

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door ciebie »

Maar geef nou eens antwoord op de rest van de vragen. Welk kenteken, wat is er kapot, wat niet, welke onderdelen?

NIX
chaly addict
Berichten: 18899
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door NIX »

Even aan de topic starter: beantwoord gewoon de vragen die je gesteld worden. Dit begint echt heel irritant te worden.

Wat is er aan het blok gedaan?
Wat is het voor frame?
Wat voor kenteken zit erbij?

Antwoord geven of hier lekker wegblijven.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1977
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door gerbrandicus »

Jezus jongens jullie zijn echt niet goed wijs. Dring je niet zo op, deze jongen is gewoon lekker aan het trollen. Is gewoon een mannelijke aandachtshoer die eens in de zoveel tijd zijn topic upt om dan weer de ballen uit zijn broek te lachen.
Ik lach normaal mee, maar nu beginnen jullie wanhopig te worden.

NIX
chaly addict
Berichten: 18899
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door NIX »

Nou, ik ben er een beetje klaar mee.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door apae01 »

Laten we maar gewoon antwoord geven.

Met deze overweldigende hoeveelheid informatie is het geheel in onderdelen ongeveer een tientje waard.
Wil je hogere bedragen horen, geen dan een duidelijk lijstje wat je te koop aanbied...
In the beginning there was nothing, which exploded.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Waarde van mijn Honda?

Bericht door Jurrien »

Ik bied 500 euro voor je motorblok. Zie pb.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie