Pagina 2 van 2

Geplaatst: 17 jun 2009 11:02
door bob
Om je vlotterbak leeg te trekken zit er inderdaad een handschroefje.
Zal wel een rubbertje leertje stuk zijn. ff openmaken.

Heb zelf veel gedoe gehad om de vlotterbak aan te draaien. Die orginele schroefjes kreeg ik geen genoeg koppel op om het rubber goed aan te draaien. verse schroefjes met een betere kop, dichte de vlotterbak wel goed.

Geplaatst: 18 jun 2009 10:33
door thomasinga
ga eens met je benzine kraan dicht rijden tot de brommer uitvalt.. draai dan de benzine kraan open, ga een stukje rijden en kijk of hij nog steeds lekt

Geplaatst: 18 jun 2009 11:13
door Marinus84
bob schreef:Om je vlotterbak leeg te trekken zit er inderdaad een handschroefje.
Zal wel een rubbertje leertje stuk zijn. ff openmaken.

Heb zelf veel gedoe gehad om de vlotterbak aan te draaien. Die orginele schroefjes kreeg ik geen genoeg koppel op om het rubber goed aan te draaien. verse schroefjes met een betere kop, dichte de vlotterbak wel goed.
Ik vervang alle rotte boutjes altijd met imbusjes ;)

Heel handig! Dan kan de gemiddelde IKEA bezoeker een hele brommer uit elkaar sleutelen :)

Geplaatst: 21 jun 2009 17:32
door HansieHonda
het is echt simpel, hij stroomt bijna altijd alleen over als je vlotter blijft hangen, vaak is een tikje op de vlotterkamer (zacht tikken met een klein hamertje) al genoeg om hem weer in positie te laten schieten en dan houd het lekken gelijk op, zo niet ........ eraf dat ding :wink: en schoonmaken.