daarom heb je dus een momentsleutel nu, ik gebruik ze ook niet altijd moet ik eerlijk bekennen. Omdat er een andere dop op zit of ik niet snel die juiste dop vind. Maar koppeling ed wel, die sleutel weet ik wel liggenJurDax schreef: ↑14 apr 2021 09:56Had een keer tapeind gebroken door ze strak aan te draaien (uiteindelijk vervangen en opgelost), maar klein trauma hierdoor haha.MrSinga schreef: ↑13 apr 2021 11:57 ik steek het op het aandraaien van die 4 kopmoeren meestal komt dat koud geknetter daardoor, koppakking die na draaien wat lost (alles heeft em wat gezet en ik weet dat dan die 4 bijspannen meestal oplossing zijn). Zelfs met op moment te trekken heb je dat. ff draaien en opnieuw op koppel zetten.
Knetteren/ploffen uit cilinderkop koude start
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2565
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Knetteren/ploffen uit cilinderkop koude start
Re: Knetteren/ploffen uit cilinderkop koude start
Viel mij op dat je met een momentsleutel m sowieso wel een stuk minder hard aandraait dan ik altijd doe, ondanks dat ik niet lomp sterk ben en het met gevoel doe. Na de momentsleutel correct gebruikt te hebben kan ik sleuteltje 10 met 2 vingers nog makkelijk van 12 uur naar 10 over 12 drukken.