Volledigheidshalve; het gaat om een uitvoering met een carburateur.wieb schreef: ↑01 sep 2023 08:49Ik heb een C50 GLX van 1996 met een 4 bak rotatie. GK 4 carters. Standaard uitvoering.
Er zijn dus C50's met een 4 bak. Ook wel eens gezien in UK. Geen idee
van de verhoudingen maar er is niks mis mee. Is geleverd in Griekenland waar je
vast wel zo n blok kunt aanschaffen, mogelijk ook van de C90 GLX
versnelling ombouw
Re: versnelling ombouw
Re: versnelling ombouw
Trouwens de Honda Astrea Grand, halfautomaat ( ca 1996) heeft ook een 4 bak rotatie. Het blok ziet erwieb schreef: ↑01 sep 2023 19:29Volledigheidshalve; het gaat om een uitvoering met een carburateur.wieb schreef: ↑01 sep 2023 08:49Ik heb een C50 GLX van 1996 met een 4 bak rotatie. GK 4 carters. Standaard uitvoering.
Er zijn dus C50's met een 4 bak. Ook wel eens gezien in UK. Geen idee
van de verhoudingen maar er is niks mis mee. Is geleverd in Griekenland waar je
vast wel zo n blok kunt aanschaffen, mogelijk ook van de C90 GLX
wat anders uit dan bij de C , vooral de rechterkant maar volgens mij zijn de carters hetzelfde.
Fantastisch blok trouwens.
Blok is er ook als Dream 100 en C 100 in Japan.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2546
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: versnelling ombouw
dan zou dat een bak moeten zijn op 4 kogellagers (die C100/astrea/CD100 zijn alvast zo). Dus niet bruikbaar voor topicstarter.wieb schreef: ↑01 sep 2023 19:55
Trouwens de Honda Astrea Grand, halfautomaat ( ca 1996) heeft ook een 4 bak rotatie. Het blok ziet er
wat anders uit dan bij de C , vooral de rechterkant maar volgens mij zijn de carters hetzelfde.
Fantastisch blok trouwens.
Blok is er ook als Dream 100 en C 100 in Japan.
komt er gewoon op neer:
ja, er kan een 4bak in. Maar moet het juiste model kiezen
schakelas moet mee veranderen als je semi wil houden en liefst de arm naar het klavertje van de 4bak overnemen want niet altijd wil deze van de 3bak de 4bak goed laten schakelen.
Re: versnelling ombouw
Honda GLX 50 met 4 bak rotatiewieb schreef: ↑01 sep 2023 19:55Trouwens de Honda Astrea Grand, halfautomaat ( ca 1996) heeft ook een 4 bak rotatie. Het blok ziet erwieb schreef: ↑01 sep 2023 19:29Volledigheidshalve; het gaat om een uitvoering met een carburateur.wieb schreef: ↑01 sep 2023 08:49Ik heb een C50 GLX van 1996 met een 4 bak rotatie. GK 4 carters. Standaard uitvoering.
Er zijn dus C50's met een 4 bak. Ook wel eens gezien in UK. Geen idee
van de verhoudingen maar er is niks mis mee. Is geleverd in Griekenland waar je
vast wel zo n blok kunt aanschaffen, mogelijk ook van de C90 GLX
wat anders uit dan bij de C , vooral de rechterkant maar volgens mij zijn de carters hetzelfde.
Fantastisch blok trouwens.
Blok is er ook als Dream 100 en C 100 in Japan.
https://qpic.ws/image/Af2UTe
- lil
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1926
- Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
- Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin. - Locatie: zuidholland
Re: versnelling ombouw
leuk, maar weer es in griekenland gaan kijken dan maar.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 28 jan 2007 19:31
- Bezit: redelijk goede gezondheid, al 't andere is te koop zoals brommers en autoos
- Locatie: drachten
Re: versnelling ombouw
Mijn Marathon cub, 6v rijdt ik al jaren met een 4 bak, aangepaste 3 en 4 en de primaire overbrenging zo hoog mogelijk. Natuurlijk semi het funktioneerd prima alleen boven de 20% stijging soms terug naar een. Secundair 13tands op standaard achter. De donorbak was een ss50 lange as.