Zongshen 190
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 01 jul 2014 12:35
- Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer
- Locatie: het altijd zonnige Bennekom
Zongshen 190
Ik ben van plan het standaard 125cc blokje onder mijn motordax te vervangen met iets pittigers. Nu kwam ik er achter dat zongshen een 190cc blokje met 5 versnellingen op de markt heeft en ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met dit motorblokje?
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
Re: Zongshen 190
Waarom niet nog een beetje meer cc?, zag al een 250cc Zongshen 5 bak.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 294
- Lid geworden op: 01 jul 2014 12:35
- Bezit: ss50 cafe racer, zelfbouw atc70, xl50 (to be crosser), bakbrommer
- Locatie: het altijd zonnige Bennekom
Re: Zongshen 190
Omdat ik toch wel heel graag mijn horizontale cilindertje houd .
Vind je het niet mooi, maak het dan mooi.
-
- moppersmurf
- Berichten: 8904
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: Zongshen 190
denk dat je beter bij onze zuider buren kan vragen over die blokken.
ik ken wel een daytona 190 die flink afgebeuld word en niet kapot gaat.
maar ken er ook 1 die na 1000km al plof zij. kleppen krom zuiger kapot krukas kapot.
ik ken wel een daytona 190 die flink afgebeuld word en niet kapot gaat.
maar ken er ook 1 die na 1000km al plof zij. kleppen krom zuiger kapot krukas kapot.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Zongshen 190
Ik blijf erbij... +125cc is echt tricky. Blokken worden direct een stuk anders.
Nu, ik heb op m’n Benly een DT150, oudste model dat normaal ook bij iedereen krak zei, en blijft rijden.
Een DT190 rijdt wel fun. Ff getest van iemand, maar ik geef de voorkeur aan de oude 150 dan.
Nu, ik heb op m’n Benly een DT150, oudste model dat normaal ook bij iedereen krak zei, en blijft rijden.
Een DT190 rijdt wel fun. Ff getest van iemand, maar ik geef de voorkeur aan de oude 150 dan.