Carb
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 409
- Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
- Bezit: Novio
Re: Carb
ma ook me kabelboom fso iets. Me no comprendo
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4091
- Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
- Bezit: Honda CD 50 project(in parts)
Honda GiorCub '99 4bak c50 scooter :-)
NSU Prima D '57 2T scooter.
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Boxer1.'72(as found)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily) - Locatie: Castricum
Re: Carb
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Re: Carb
Ja het is voor een injectie dax omtebouwen naar carburateur! Sorry voor mijn nederlands want mijn bedoeling is voor een a klasse te kopen en deze rond de 60 te laten gaan niet al te overdreven...
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Carb
Europa wil de uitstoot laag houden. Injectie is een plus omdat je de brandstof perfect kan laten inspuiten. Maar vooral omdat je veel parameters in de hand hebt! Waaronder begrenzing toerental/snelheid.
Zelfs bij de Honda MSX zitten die vast, daarmee vanaf je in die ECU kunt gaan programmeren je meer eruit haalt. Maar dan de levensduur naar beneden haalt.
Toen ik m’n vorige MSX met 30000km wou verkopen, was de reactie van iedereen die is op. En ik had er nog nooit een sleutel op gezet (ok onderhoud en ketting/tandwielen, maar verder niets). Is toen verkocht, die mens heeft er nog eens 10000km bij gezet en nog steeds geen enkel probleem. Dat is gemaakt om te blijven rijden
Re: Carb
Als ik nu toch met injectie blijf hoe kan je dan programeren? Van injectie? Kan je dit zelf doen of moet je naar een winkel gaanMrSinga schreef: ↑28 sep 2020 05:59Europa wil de uitstoot laag houden. Injectie is een plus omdat je de brandstof perfect kan laten inspuiten. Maar vooral omdat je veel parameters in de hand hebt! Waaronder begrenzing toerental/snelheid.
Zelfs bij de Honda MSX zitten die vast, daarmee vanaf je in die ECU kunt gaan programmeren je meer eruit haalt. Maar dan de levensduur naar beneden haalt.
Toen ik m’n vorige MSX met 30000km wou verkopen, was de reactie van iedereen die is op. En ik had er nog nooit een sleutel op gezet (ok onderhoud en ketting/tandwielen, maar verder niets). Is toen verkocht, die mens heeft er nog eens 10000km bij gezet en nog steeds geen enkel probleem. Dat is gemaakt om te blijven rijden
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2625
- Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
- Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes - Locatie: Santa-Cruz, Belgium
Re: Carb
Zelf nee. MSX kun je aan de pc leggen, mits juiste kabel enz. Maar bij de chinezen is die toepassing er niet. Werk je met andere ecu ed. En dan is het nog niet altijd direct goed.
-
- Vierkantofiel
- Berichten: 5187
- Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
- Bezit: Morris Ital
- Locatie: Zaagcity
- wim V8
- 4T-MSB heilige
- Berichten: 4091
- Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
- Bezit: Honda CD 50 project(in parts)
Honda GiorCub '99 4bak c50 scooter :-)
NSU Prima D '57 2T scooter.
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Boxer1.'72(as found)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily) - Locatie: Castricum
Re: Carb
Is gewoon Fiat.
125 ofzo, het hele ding, of alleen de techniek.
Gr. Wim.
125 ofzo, het hele ding, of alleen de techniek.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869
Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869