Iemand een idee wat er nog kan missen? De boel was goed, maar vanwege lassen eea gestript en gepoetst.
Volgens tig tekeningen heb ik iig de juiste hoeveelheid onderdelen gebruikt.
Begin as, spanner, brug, brede bus, remplaat en naaf. Daarna de tandwielhouder, asje om vast te zetten er eerst in, dan de smalle bus die in de oliekeerring valt en dan zoals op de foto.
Ik vind eigenlijk die bus van de tandwielhouder al vrij weinig uitsteken.
Noobvraag achteras
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1950
- Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Noobvraag achteras
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 697
- Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
- Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec - Locatie: Leiden
Re: Noobvraag achteras
Die holle as zal van een cd zijn dan , die c achteras is ongeveer 6 strepen dikker
Hop hop gas dr op
-
Online
- chaly addict
- Berichten: 18900
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: Noobvraag achteras
Zit gewoon goed. Er zijn ook hogere kanteelmoeren. Lekker zo laten.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
- CheapUrbanBitches
- 4T-MSB regular
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 08 feb 2022 15:51
- Bezit: Bak bami
Re: Noobvraag achteras
Genoeg vlees om af te slijpen en een nieuw gat te boren zelfs.
'It never hurts to help.'
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1950
- Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Re: Noobvraag achteras
Mijn holle as stak eerst ook meer uit, maar omdat op m'n CD SS meuk zit leek het me niet dat er wat verwisseld zou zijn.
Zo toch even in het hok proberen te koekeloeren.
Nou het is me vooral dat het zo anders is, eerst gleufje en gaatje uitlijnen en nu gewoon zo'n groot borgding wat je voor hekken of wat dan ook gebruikt.
Ik zal jou eens afslijpen, houd ik vast genoeg vlees over voor meerdere gaten.CheapUrbanBitches schreef: ↑26 jul 2023 19:11 Genoeg vlees om af te slijpen en een nieuw gat te boren zelfs.
- robertsp
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1950
- Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
- Bezit: C50, CD50, Amigo
- Locatie: Zoetermeer
- Contacteer:
Re: Noobvraag achteras
Ik heb de middenweg gekozen, de moer op de CD is hoger, die er maar op voor nu.
Mochten er dan weer zoveel "toevalligheden" zijn dan beweegt de boel iig minder dan met korte moer.
Nu nog het raadsel van de uitlaatbeugel op zien te lossen. C beugel past niet, beugel op CD nét niet denk ik (denk iig dat daardoor m'n bocht vlakbij het blok gebroken is). Vier uitlaten geprobeerd (nu ja, 3 die altijd gewoon onder m'n C gezeten hebben, 1 van m'n CD).. Op m'n "Kayak" blok nooit problemen, dit lifanblok al sinds het begin, was sowieso al een bijzondere uitdaging hem eronder te krijgen, denk een dito uitdaging hem er weer uit te krijgen, behalve dat de zwaartekracht in de voor jou voordelige richting werkt.
Ik vind het iig lijken alsof de uitlaatpoort in een andere richting staat.
Mochten er dan weer zoveel "toevalligheden" zijn dan beweegt de boel iig minder dan met korte moer.
Nu nog het raadsel van de uitlaatbeugel op zien te lossen. C beugel past niet, beugel op CD nét niet denk ik (denk iig dat daardoor m'n bocht vlakbij het blok gebroken is). Vier uitlaten geprobeerd (nu ja, 3 die altijd gewoon onder m'n C gezeten hebben, 1 van m'n CD).. Op m'n "Kayak" blok nooit problemen, dit lifanblok al sinds het begin, was sowieso al een bijzondere uitdaging hem eronder te krijgen, denk een dito uitdaging hem er weer uit te krijgen, behalve dat de zwaartekracht in de voor jou voordelige richting werkt.
Ik vind het iig lijken alsof de uitlaatpoort in een andere richting staat.