Little Cub vanaf pag 16
-
- Admin
- Berichten: 1917
- Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
- Locatie: De Bilt
Little Cub vanaf pag 16
Het begon 3 jaar geleden met mijn SS:
De tank lijkt wit maar was parelmoer. Wit met een groene / paarse gloed afhankelijk vanuit welke hoek je er op keek.
De SS wat opgeknapt en er mee gaan rijden:
In de loop van de tijd nog wat dingen vervangen en/of mooier gemaakt:
Ook nog een tijdje zo rondgereden:
Toen de SS uit elkaar gehaald, in onderdelen op zolder gelegd en voor 100 euro een CB50 gekocht:
Deze low-budget opgeknapt voordat ik er mee ging rijden:
Na er 3000 km mee gereden te hebben verkocht omdat ik weer met de SS wilde gaan rijden. Die lag nog steeds op zolder en dat vond ik sonde. Aanvankelijk was het mijn bedoeling om er echt een machine in nieuwstaat van te maken. Wegens veranderende plannen toch besloten om dus weer met de SS te gaan rijden en de CB verkocht. De SS werd niet meer zo mooi als ie was. Ik wilde een brommer waarbij het niet sonde zou zijn als ik er een keer mee door t bos wilde raggen. De SS werd dus een ragbak.
Nadat de CB verkocht was en de SS weer opgebouwd heb ik een chaly gekocht. In de 2 jaar dat ik hem heb misschien 750km mee gereden. Heeft veel te vaak en te lang stilgestaan. Komt voor t grootste gedeelte door mezelf. In mei vorig jaar op brommer kenteken gezet. Het had niet veel gescheeld of ik had hem verkocht. Toch besloten om em te houden. Nu mag ik over 2 weken weer naar het rdw voor een motorkenteken. Er ligt al een c90 blokje klaar.
De SS had ik inmiddels al uit elkaar gehaald omdat ik een CB350F had gekocht.
Ik kan de foto van toen ik de chaly kocht niet meer vinden
Nu ziet ie er zo uit:
Ook heb ik nog motor SS gehad. Nouja, een motorframe uit duitsland gehaald en met behulp van de rag SS laten keuren tot motor. Aangezien ik niet zo veel geld heb en al helemaal niet veel ruimte besloot ik dat 2 brommers, 1 motor en een auto iets teveel van het goede is. Ik ga meestal met de bus naar school Dus ik stond voor de keuze om of de SS met het motorframe weg te doen of de chaly... Na lang twijfelen toch ervoor gekozen om de SS te verkopen en met de chaly verder te gaan.
De motorSS voor de keuring:
In september '06 mijn motorrijbewijs gehaald en ook een motor gekocht. Mijn CB350F:
De tank lijkt wit maar was parelmoer. Wit met een groene / paarse gloed afhankelijk vanuit welke hoek je er op keek.
De SS wat opgeknapt en er mee gaan rijden:
In de loop van de tijd nog wat dingen vervangen en/of mooier gemaakt:
Ook nog een tijdje zo rondgereden:
Toen de SS uit elkaar gehaald, in onderdelen op zolder gelegd en voor 100 euro een CB50 gekocht:
Deze low-budget opgeknapt voordat ik er mee ging rijden:
Na er 3000 km mee gereden te hebben verkocht omdat ik weer met de SS wilde gaan rijden. Die lag nog steeds op zolder en dat vond ik sonde. Aanvankelijk was het mijn bedoeling om er echt een machine in nieuwstaat van te maken. Wegens veranderende plannen toch besloten om dus weer met de SS te gaan rijden en de CB verkocht. De SS werd niet meer zo mooi als ie was. Ik wilde een brommer waarbij het niet sonde zou zijn als ik er een keer mee door t bos wilde raggen. De SS werd dus een ragbak.
Nadat de CB verkocht was en de SS weer opgebouwd heb ik een chaly gekocht. In de 2 jaar dat ik hem heb misschien 750km mee gereden. Heeft veel te vaak en te lang stilgestaan. Komt voor t grootste gedeelte door mezelf. In mei vorig jaar op brommer kenteken gezet. Het had niet veel gescheeld of ik had hem verkocht. Toch besloten om em te houden. Nu mag ik over 2 weken weer naar het rdw voor een motorkenteken. Er ligt al een c90 blokje klaar.
De SS had ik inmiddels al uit elkaar gehaald omdat ik een CB350F had gekocht.
Ik kan de foto van toen ik de chaly kocht niet meer vinden
Nu ziet ie er zo uit:
Ook heb ik nog motor SS gehad. Nouja, een motorframe uit duitsland gehaald en met behulp van de rag SS laten keuren tot motor. Aangezien ik niet zo veel geld heb en al helemaal niet veel ruimte besloot ik dat 2 brommers, 1 motor en een auto iets teveel van het goede is. Ik ga meestal met de bus naar school Dus ik stond voor de keuze om of de SS met het motorframe weg te doen of de chaly... Na lang twijfelen toch ervoor gekozen om de SS te verkopen en met de chaly verder te gaan.
De motorSS voor de keuring:
In september '06 mijn motorrijbewijs gehaald en ook een motor gekocht. Mijn CB350F:
Laatst gewijzigd door René op 20 jan 2012 13:54, 9 keer totaal gewijzigd.
-
- chaly's angel
- Berichten: 1617
- Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
- Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 804
- Lid geworden op: 28 jan 2007 12:10
- Bezit: Honda SS50 en C50
- Locatie: Odijk
-
- Admin
- Berichten: 1917
- Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
- Locatie: De Bilt
Vandaag nog Maar verder niet echt veel laatste tijd. Bus is gratis he. Ik vind het opzich wel prima rijden, maar wil je echt ff wat vermogen hebben dan moet je idd naar de 7000-9000 toeren. Bij andere toerentellen heb je ook wel vermogen, maar duidelijk minder.Erik.. schreef:rij je veel op je cb?
wat vind je ervan? veel jagen met de toeren om er een beetje power uit te krijgen of valt t wel mee.
-
- Admin
- Berichten: 1917
- Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
- Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
- Locatie: De Bilt
Aan de ene kant heb je gelijk. Weer een mooi ssje minder. Aan de andere kant heb ik met deze ss lopen crossen en raggen en echt veel plezier mee beleefd. Met een mooie ss had ik dat nooit gedaan, dan had ik dat zonde gevonden.Boele schreef:ssje WAS erg mooi, ergens zonde dat het een ragbak is geworden..
Mooie cb350 Stiekum hou ik nog wel een beetje van cb350's.. Maar hou je dat stuur zo?
Hint: Marving clipons!!!
Hint: Marving clipons!!!