![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/apple_icon_mrgreen.png)
Kaal S65 kopje is wel te bestellen kost een slordige 477 eurie http://www.cmsnl.com/products/headcylinder_12200035601/ , de inhoud gaat ook nog wel lukken.
Cilinder zal wat lastiger zijn.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok
en dan moet je nog de bij horende kleppen krijgen.Mano schreef:Ben je gek, we gaan gewoon nog even door![]()
Kaal S65 kopje is wel te bestellen kost een slordige 477 eurie http://www.cmsnl.com/products/headcylinder_12200035601/ , de inhoud gaat ook nog wel lukken.
Cilinder zal wat lastiger zijn.
Het voornaamste is dat het inlaatkanaal een andere vorm heeft en op een hoger punt de kop in gaat. (een normaal inlaatspruitstuk is totaal onbruikbaar, de poort is echt ovaal en zit verder naar voren. Het spruitstuk is geschikt voor pe24(!) en 26mm, alleen heeft de pe26 een ander rubber nodig)koen 50 schreef:wat is er zo bijzonder aan een ovalhead? gasstroming ofzo? meer ruimte voor kleppen?
Deze zin is natuurlijk totaal overbodigNIX schreef:Na vanmiddag stort ik mij vol goede moed weer in deze materie, het kan namelijk altijd erger!
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok
zag ik, maar ik heb geen zin en ervaring om dat ding op te knappenMano schreef:staat ook een kopje bij,... maar die is zo te zien wel een "beetje" aangetast
is niets aan.kebuder schreef:zag ik, maar ik heb geen zin en ervaring om dat ding op te knappenMano schreef:staat ook een kopje bij,... maar die is zo te zien wel een "beetje" aangetast