Zoals ik zeg, forum-troll
...EN koppig nitwitje!
We weten allemaal wel dat je zonder problemen een krukas kan maken.
En z'n opleiding wil ik inderdaad niet weten, kennelijk nog een lang leertraject te gaan...
honda dax turbo!!!!!
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 27 jan 2007 22:32
- Locatie: Waar de wind waait.
Re: honda dax turbo!!!!!
Blauw of Groen?
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 19 mei 2010 16:28
Re: honda dax turbo!!!!!
Ter afsluiting het volgende want het is geen discussie meer.
De discussie moet hoe dan ook worden gewonnen en wordt er nu van alles erbij gehaald. Ik begrijp er niets van maar dat moeten jullie zelf weten.
De 4 cilinder klopt gewoon niet en kennelijk is het kennis niveau niet voldoende om dat te onderkennen en wordt er alles erbij gehaald om toch maar gelijk te krijgen.
Op het internet zijn een paar goede voorbeelden van zelfbouw projekten meestal een V motor uitgaande van een bestaande lijn motor, b.v. een V12 CBX waar een 2de cilinder rij eraan wordt gemaakt. ook een V2 uitgaande van de SS motor is er. Dit alles is aannemelijk, de bouwer onderkent dat zelf maken van een krukas en nokas buiten bereik is en maken gebruik van de originele onderdelen. Er moet dan slechts een carter worden aangepast en de bigend moet aangepast worden voor 2 drijfstangen. Dat is binnen bereik van de doe het zelfer ( een hele goede want dat zie ik hier nog niet gebeuren).
Jammer eigenlijk dat een mening dus kennelijk niet tot een gezonde discussie lijdt maar tot het gelijk willen krijgen met onheusde argumenten.
Jullie hebben zich afgevraagd wat voor opleding ik heb genoten. Ik vraag mij eigenlijk af wat jullie vooropleiding zijn. Met een beetje opleiding staat men meestal welopen voor andere meningen.
De discussie moet hoe dan ook worden gewonnen en wordt er nu van alles erbij gehaald. Ik begrijp er niets van maar dat moeten jullie zelf weten.
De 4 cilinder klopt gewoon niet en kennelijk is het kennis niveau niet voldoende om dat te onderkennen en wordt er alles erbij gehaald om toch maar gelijk te krijgen.
Op het internet zijn een paar goede voorbeelden van zelfbouw projekten meestal een V motor uitgaande van een bestaande lijn motor, b.v. een V12 CBX waar een 2de cilinder rij eraan wordt gemaakt. ook een V2 uitgaande van de SS motor is er. Dit alles is aannemelijk, de bouwer onderkent dat zelf maken van een krukas en nokas buiten bereik is en maken gebruik van de originele onderdelen. Er moet dan slechts een carter worden aangepast en de bigend moet aangepast worden voor 2 drijfstangen. Dat is binnen bereik van de doe het zelfer ( een hele goede want dat zie ik hier nog niet gebeuren).
Jammer eigenlijk dat een mening dus kennelijk niet tot een gezonde discussie lijdt maar tot het gelijk willen krijgen met onheusde argumenten.
Jullie hebben zich afgevraagd wat voor opleding ik heb genoten. Ik vraag mij eigenlijk af wat jullie vooropleiding zijn. Met een beetje opleiding staat men meestal welopen voor andere meningen.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 19 mei 2010 16:28
Re: honda dax turbo!!!!!
In een gezonde discussie wil ik alles naar voren brengen wat volgens mijn inzicht niet klopt maar op de manier zoals het nu gaat heeft het weinig nut en heb ik geen zin om van alles en wat over mij heen te laten komen. Ik heb ongetwijfelt minder praktijk ervaring dan jullie allemaal dus laten wij het zo maar.
MvG
MvG
-
- moppersmurf
- Berichten: 8898
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: honda dax turbo!!!!!
volgens mij durft hij gewoon niet zijn iegen fouten toe te geven en begint hij weer met iets anders aan te kaarten wat volgens hem niet klopt.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- Moderator
- Berichten: 1259
- Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
- Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4 - Locatie: Bussum
- Contacteer:
Re: honda dax turbo!!!!!
Een gezonde discussie houdt ook in; openstaan voor de ideeën en meningen van een ander (vooral als die juist zijn) en dus niet zoals jij doet, je mening er door proberen te drukken omdat je denkt dat je zoveel slimmer bent dan de rest (dat is echt je valkuil, werk daar eens aan man).berryabbink schreef:In een gezonde discussie wil ik alles naar voren brengen wat volgens mijn inzicht niet klopt maar op de manier zoals het nu gaat heeft het weinig nut en heb ik geen zin om van alles en wat over mij heen te laten komen. Ik heb ongetwijfelt minder praktijk ervaring dan jullie allemaal dus laten wij het zo maar.
MvG
En een gezonde discussie voer je natuurlijk altijd onder je eigen naam.
Dag Anton!
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 143
- Lid geworden op: 27 jan 2007 22:32
- Locatie: Waar de wind waait.
Re: honda dax turbo!!!!!
http://www.modelbouwforum.nl/forums/sto ... motor.html
Hier voorbeeldje van iets wat vele malen complexer is. Ook met hobby-tuig gebouwd.
Ga nou toch effe heen man. Ik stel voor dat je vrijwillig meedoet met de darwin-awards...
Hier voorbeeldje van iets wat vele malen complexer is. Ook met hobby-tuig gebouwd.
Ga nou toch effe heen man. Ik stel voor dat je vrijwillig meedoet met de darwin-awards...
Blauw of Groen?
- fs1tom
- 4T-MSB addict
- Berichten: 657
- Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
- Bezit: Bamimotorgorilla
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Re: honda dax turbo!!!!!
Nee, kleinschalig een 2-cilinder maken van een 1-cilinder kan echt niemand (laat staan een 4-cilinder!!)
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
-
- moppersmurf
- Berichten: 8898
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: honda dax turbo!!!!!
als je hier dat blok niet kan zien dan zou ik je toch maar is aanraden om een bril aan te schaffen
en hier het bewijs dat het nog kleiner kan
nu je smoel houden over die monkey dat het niet kan
het kan dus wel.
die man heeft dat ding ook niet voor dagelijks gebruik gemaakt maar voor de fun dus hij zal niet geschikt zijn om dagelijks mee naar je werk te rijden.
en hier het bewijs dat het nog kleiner kan
nu je smoel houden over die monkey dat het niet kan
het kan dus wel.
die man heeft dat ding ook niet voor dagelijks gebruik gemaakt maar voor de fun dus hij zal niet geschikt zijn om dagelijks mee naar je werk te rijden.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 86
- Lid geworden op: 19 mei 2010 16:28
Re: honda dax turbo!!!!!
gaan jullie nog even door?? Waarvoor?? Ik heb immers doek in de ring gegooid.
Discussie kan altijd maar dit was geen discussie. Ik begrijp trouwens niet waarom jullie allen in verdediging gaan, ik val jullie niet aan, ofwel?? Maar jullie reakties doet mij wel denken.
Laatst met die aaap met 4 kleps kop ook. Ik zie toch echt dat het een nep kop is, maar nee hoor het is allemaal niet waar en kennelijk is het een gewoonte als een discussie lang duurt dat er dan naar onheusde redenen wordt gegrepen. Grappig.
De maker of wat daarvoor moet doorgaan, van die 4 cilionder is zogezien een puber. Als dat zo is dat een puber dat kan klaarspelen betekent het dat die puber een wiskid ofwel een wonder kind moet zijn. Iets wat menig profesionele fabrieken niet lukt, lukt het deze jongen. Het moet dan een wonderkind zijn en daar geloof ik niet in.
Als voorbeeld. Toen Honda in de jaren 60 met zijn 2,4 5, en 6 cilinder racers kwam en de concurente3n zoek reed, konden de andere fabrikanten behalve Suzuki, het niet bijbenen en werd het reglement dus maar veranderd dat er geen mulitcilinders mogen mee doen. Jullie kunnen met alle voorbeelden en onheusde argumengten komen maar een krukas en nokas maken voor een 4 cilinder is niet zo maar. Moet jullie eens weten hoe lang een fabrikant zoiets moet ontwerpen en modificeren voordat het in produktie gaat.
MvG
Discussie kan altijd maar dit was geen discussie. Ik begrijp trouwens niet waarom jullie allen in verdediging gaan, ik val jullie niet aan, ofwel?? Maar jullie reakties doet mij wel denken.
Laatst met die aaap met 4 kleps kop ook. Ik zie toch echt dat het een nep kop is, maar nee hoor het is allemaal niet waar en kennelijk is het een gewoonte als een discussie lang duurt dat er dan naar onheusde redenen wordt gegrepen. Grappig.
De maker of wat daarvoor moet doorgaan, van die 4 cilionder is zogezien een puber. Als dat zo is dat een puber dat kan klaarspelen betekent het dat die puber een wiskid ofwel een wonder kind moet zijn. Iets wat menig profesionele fabrieken niet lukt, lukt het deze jongen. Het moet dan een wonderkind zijn en daar geloof ik niet in.
Als voorbeeld. Toen Honda in de jaren 60 met zijn 2,4 5, en 6 cilinder racers kwam en de concurente3n zoek reed, konden de andere fabrikanten behalve Suzuki, het niet bijbenen en werd het reglement dus maar veranderd dat er geen mulitcilinders mogen mee doen. Jullie kunnen met alle voorbeelden en onheusde argumengten komen maar een krukas en nokas maken voor een 4 cilinder is niet zo maar. Moet jullie eens weten hoe lang een fabrikant zoiets moet ontwerpen en modificeren voordat het in produktie gaat.
MvG
Re: honda dax turbo!!!!!
En als je zo graag ABN typt, doe het dan goed.
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.