ss50 65cc
-
- chaly addict
- Berichten: 18806
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: ss50 65cc
Nou, ik klink inmiddels aardig opgefokt van dat 65cc gelul!
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
- Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer - Locatie: Utrecht
Re: ss50 65cc
hmm misschien wel een idee! laten we er 7 pagina's over discussiërenhypercub schreef:Probeer het anders eens met 85cc, met een novio carburateur.
maar nee...
-
- moppersmurf
- Berichten: 8898
- Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
- Bezit: paar brommers
- Locatie: neede gelderland
Re: ss50 65cc
loopt wel lekker hoor. 40km/h net iets meer dan stationair en 70 met half gas
150 bami is helemaal een must. dat loopt gewoon te bokken bij 40km/h en volgens oom agent loopt het dan 140 ook leuk.
150 bami is helemaal een must. dat loopt gewoon te bokken bij 40km/h en volgens oom agent loopt het dan 140 ook leuk.
ik praat niet alleen maar poep
bami = bami. troep = troep.
bami = bami. troep = troep.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
- Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer - Locatie: Utrecht
Re: ss50 65cc
laten we dan maar gewoon ophouden, ik heb genoeg info en NIX slaat door het lint.
bedankt iig voor de reacties.
bedankt iig voor de reacties.
Re: ss50 65cc
Nee, je moet gewoon de knoop doorhakken. Je bent op pagina 10 en het is nu tijd om een keuze te maken.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
- Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer - Locatie: Utrecht
Re: ss50 65cc
zoals het er nu voor staat ga ik voor de 65cc als ik een OT blok heb en een 70cc als ik NT blok heb, ik ben wel pas over 2 maanden thuis en dan pas kan ik het kopen.Jurrien schreef:Nee, je moet gewoon de knoop doorhakken. Je bent op pagina 10 en het is nu tijd om een keuze te maken.
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1807
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
- Bezit: CY50 R&P
- Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen
Re: ss50 65cc
Ik had in de tussentijd allang een ct110 postie-bike gekocht.
En weer meegenomen naar NL.
En weer meegenomen naar NL.
Life is too short for lousy coffee.
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2430
- Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
- Locatie: Soest
Re: ss50 65cc
en een 55cc of 60cc cilinder dan? is dat niks
- nielspbr
- Mr Kockengen
- Berichten: 16162
- Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
- Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
- Locatie: Kockengen
Re: ss50 65cc
Ik zeg, tegen de tijd dat hij weer thuis is is de daytona anima 190f uit.
(Of gewoon een nice/TRP 176)
(Of gewoon een nice/TRP 176)
-
- 4T-MSB zombie
- Berichten: 2430
- Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
- Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
- Locatie: Soest
Re: ss50 65cc
of die 300cc blokken van laatst!nielspbr schreef:Ik zeg, tegen de tijd dat hij weer thuis is is de daytona anima 190f uit.
(Of gewoon een nice/TRP 176)
-
- The 4T-MSB is my life!
- Berichten: 1807
- Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
- Bezit: CY50 R&P
- Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen
Re: ss50 65cc
Die waren toch met dubbele bovenliggende nokkenasketting?
Life is too short for lousy coffee.
Re: ss50 65cc
nog even over die 65cc
ik heb zelf pas op mijn ss een 70cc cilinder+70cc kop gezet,
met een 19mm carb loopt die 85kmh maar heeft veel meer koppel.
je zou ook voor een standaard carb kunnen gaan dan heb je wel meer koppel maar ga je niet harder
gr,
ik heb zelf pas op mijn ss een 70cc cilinder+70cc kop gezet,
met een 19mm carb loopt die 85kmh maar heeft veel meer koppel.
je zou ook voor een standaard carb kunnen gaan dan heb je wel meer koppel maar ga je niet harder
gr,
-
- chaly addict
- Berichten: 18806
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
- Bezit: Een hamer
- Locatie: Milsbeek
Re: ss50 65cc
Dat proberen we hem al een zilbilmiltriljoentrilbilzilmiljard x hier uit te leggen. Helpt geen fuck. Hij wil alleen maar horen dat een 65cc de uberbeste keuze is.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 295
- Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
- Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer - Locatie: Utrecht
Re: ss50 65cc
en lees topic naam,kebuder schreef:hey,
ik vind dat m'n brommer met iemand achterop veel te langzaam optrekt, ik hinder hier autobestuurders echt heel erg mee.
daarom dacht ik: meer cc! maar ik ben niet iemand die er graag 70cc op zet, ik wil het liefst zonder ''politie angsten'' op de brommer zitten. nu zag ik dat mensen 65cc/62cc/60cc op hun brommer hebben en ik dat leek mij ook wel wat (natuurlijk nog illegaal maar zonder opschriften minder herkenbaar). ik wil ook niet mn brommer harder laten rijden, 65kmh vind ik genoeg, alleen wil ik gewoon wat sneller optrekken en met mensen achterop ook nog een beetje leuk kunnen rijden.
mijn vragen zijn:
is er een 65cc kit voor een ss50z beschikbaar? of moet ik dan uitboren en honen? ik kan namelijk alleen maar de zuigers vinden bij bijvoorbeeld leertouwer
heeft dit setje een 65cc opdruk of gewoon 50cc?
hoe veel geld gaat zo'n set ongeveer kosten?
en natuurlijk info er over zou leuk zijn! (leesvoer! ik verveel me soms dood in australie)
groeten,
wouter
het ging er om of er een 65cc kit bestond of op welke manier ik 65cc kon nemen en iedereen begint over de 70cc maar dat was in het begin mijn vraag helemaal niet. ik zou het liefst de 65cc willen en vraag daar dan ook gewoon over door en elke keer als je weer verteld dat ik 70cc moet nemen zeg ik dat ik het liever niet heb. (en de rest in dit topic is info over hoe het werkt en veel crap)
maar je hebt natuurlijk gelijk, 70cc is makkelijker, goedkoper en meer verkrijgbaar maar ik wil liever geen 70cc.
ik heb heel veel aan dit topic gehad en weet veel meer over mn brommer maar blijkbaar heb ik wel zielen gekwetst wat natuurlijk helemaal niet mijn bedoeling was.
ik zeg zand er over en wis dit topic uit je geheugen!
M.v.g