ss50 65cc

Voor de snelle jongens en meisjes onder ons.
NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: ss50 65cc

Bericht door NIX »

Nou, ik klink inmiddels aardig opgefokt van dat 65cc gelul!
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

kebuder
4T-MSB regular
Berichten: 295
Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer
Locatie: Utrecht

Re: ss50 65cc

Bericht door kebuder »

hypercub schreef:Probeer het anders eens met 85cc, met een novio carburateur.
:lol:
hmm misschien wel een idee! laten we er 7 pagina's over discussiëren :D

maar nee...

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: ss50 65cc

Bericht door butt head »

loopt wel lekker hoor. 40km/h net iets meer dan stationair en 70 met half gas :D

150 bami is helemaal een must. dat loopt gewoon te bokken bij 40km/h :o en volgens oom agent loopt het dan 140 ook leuk.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

kebuder
4T-MSB regular
Berichten: 295
Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer
Locatie: Utrecht

Re: ss50 65cc

Bericht door kebuder »

laten we dan maar gewoon ophouden, ik heb genoeg info en NIX slaat door het lint.

bedankt iig voor de reacties.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: ss50 65cc

Bericht door Jurrien »

Nee, je moet gewoon de knoop doorhakken. Je bent op pagina 10 en het is nu tijd om een keuze te maken.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

kebuder
4T-MSB regular
Berichten: 295
Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer
Locatie: Utrecht

Re: ss50 65cc

Bericht door kebuder »

Jurrien schreef:Nee, je moet gewoon de knoop doorhakken. Je bent op pagina 10 en het is nu tijd om een keuze te maken.
zoals het er nu voor staat ga ik voor de 65cc als ik een OT blok heb en een 70cc als ik NT blok heb, ik ben wel pas over 2 maanden thuis en dan pas kan ik het kopen.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: ss50 65cc

Bericht door hypercub »

Ik had in de tussentijd allang een ct110 postie-bike gekocht.
En weer meegenomen naar NL.
Life is too short for lousy coffee.

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: ss50 65cc

Bericht door ciebie »

en een 55cc of 60cc cilinder dan? is dat niks

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: ss50 65cc

Bericht door hypercub »

ROFL
Life is too short for lousy coffee.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: ss50 65cc

Bericht door nielspbr »

Ik zeg, tegen de tijd dat hij weer thuis is is de daytona anima 190f uit.
(Of gewoon een nice/TRP 176)

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: ss50 65cc

Bericht door ciebie »

nielspbr schreef:Ik zeg, tegen de tijd dat hij weer thuis is is de daytona anima 190f uit.
(Of gewoon een nice/TRP 176)
of die 300cc blokken van laatst!

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1807
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: ss50 65cc

Bericht door hypercub »

Die waren toch met dubbele bovenliggende nokkenasketting?
Life is too short for lousy coffee.

mustang95
4T-MSB beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mar 2012 20:25
Bezit: honda ss50

Re: ss50 65cc

Bericht door mustang95 »

nog even over die 65cc

ik heb zelf pas op mijn ss een 70cc cilinder+70cc kop gezet,
met een 19mm carb loopt die 85kmh maar heeft veel meer koppel.
je zou ook voor een standaard carb kunnen gaan dan heb je wel meer koppel maar ga je niet harder

gr,

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: ss50 65cc

Bericht door NIX »

Dat proberen we hem al een zilbilmiltriljoentrilbilzilmiljard x hier uit te leggen. Helpt geen fuck. Hij wil alleen maar horen dat een 65cc de uberbeste keuze is.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

kebuder
4T-MSB regular
Berichten: 295
Lid geworden op: 24 dec 2010 22:40
Bezit: honda ss50 z
cb50j café racer
Locatie: Utrecht

Re: ss50 65cc

Bericht door kebuder »

kebuder schreef:hey,

ik vind dat m'n brommer met iemand achterop veel te langzaam optrekt, ik hinder hier autobestuurders echt heel erg mee.
daarom dacht ik: meer cc! maar ik ben niet iemand die er graag 70cc op zet, ik wil het liefst zonder ''politie angsten'' op de brommer zitten. nu zag ik dat mensen 65cc/62cc/60cc op hun brommer hebben en ik dat leek mij ook wel wat (natuurlijk nog illegaal maar zonder opschriften minder herkenbaar). ik wil ook niet mn brommer harder laten rijden, 65kmh vind ik genoeg, alleen wil ik gewoon wat sneller optrekken en met mensen achterop ook nog een beetje leuk kunnen rijden.

mijn vragen zijn:
is er een 65cc kit voor een ss50z beschikbaar? of moet ik dan uitboren en honen? ik kan namelijk alleen maar de zuigers vinden bij bijvoorbeeld leertouwer
heeft dit setje een 65cc opdruk of gewoon 50cc?
hoe veel geld gaat zo'n set ongeveer kosten?

en natuurlijk info er over zou leuk zijn! (leesvoer! ik verveel me soms dood in australie)

groeten,

wouter
en lees topic naam,
het ging er om of er een 65cc kit bestond of op welke manier ik 65cc kon nemen en iedereen begint over de 70cc maar dat was in het begin mijn vraag helemaal niet. ik zou het liefst de 65cc willen en vraag daar dan ook gewoon over door en elke keer als je weer verteld dat ik 70cc moet nemen zeg ik dat ik het liever niet heb. (en de rest in dit topic is info over hoe het werkt en veel crap)

maar je hebt natuurlijk gelijk, 70cc is makkelijker, goedkoper en meer verkrijgbaar maar ik wil liever geen 70cc.
ik heb heel veel aan dit topic gehad en weet veel meer over mn brommer maar blijkbaar heb ik wel zielen gekwetst wat natuurlijk helemaal niet mijn bedoeling was.

ik zeg zand er over en wis dit topic uit je geheugen!

M.v.g

Gesloten