Bedankt mannen.
Wel opzich raar natuurlijk. Originele daytona kruk voor 160cc en dan 15 bar krijgen.. ga even zoeken naar andere zuigers of evt laten afdraaien.
160 kruk is idd 62.7, ori iets van 58 geloof ik. Ori kruk is niet overal meer leverbaar. Kan ook evt kijken naar een krukrevisie.
Offtopic; iemand aanraders voor een motor in japan, onder 250cc? Ik zat zelf te denken aan een cb223/ftr
Daytona 150
-
- Frequent 4T-MSB visitor
- Berichten: 101
- Lid geworden op: 01 sep 2012 16:50
- Bezit: -honda c50
- Locatie: Dalfsen
Re: Daytona 150
- honda SS 190
- honda C50 streetcub
- honda FTR223
- honda CB125s Project
- honda CB125 twin Project
- honda Civic 1976 2.0exi blok
- honda C50 streetcub
- honda FTR223
- honda CB125s Project
- honda CB125 twin Project
- honda Civic 1976 2.0exi blok
-
- 4T-MSB regular
- Berichten: 405
- Lid geworden op: 30 jan 2007 20:40
- Bezit: Nog in opbouw:
Honda SS50Z K1-AR
Honda CR750 - Locatie: Hoogeveen
Re: Daytona 150
De zuiger die je hebt ziet er op de foto redelijk vlak uit maar wellicht kan er 1mm of 1,5mm vanaf gedraaid worden.
Bij de kapotte zuiger kan je dat rustig proberen en compressie mee meten voor en na het bewerken. Beetje dik vet tussen de zuigerveren helpt hierbij wel (zou een meting voor bewerken doen om te kijken of je in de buurt komt van een nieuwe/goede zuiger met zuigerveren)
Bij de kapotte zuiger kan je dat rustig proberen en compressie mee meten voor en na het bewerken. Beetje dik vet tussen de zuigerveren helpt hierbij wel (zou een meting voor bewerken doen om te kijken of je in de buurt komt van een nieuwe/goede zuiger met zuigerveren)