Injectie Dax opvoeren

Voor de snelle jongens en meisjes onder ons.
Plaats reactie
Kev
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2020 23:51
Bezit: DAX

Injectie Dax opvoeren

Bericht door Kev »

Hallo iedereen

Ik heb een vraagje ik heb thuis een dax staan van 2018 en deze is injectie nu zou ik deze graag willen opvoeren naar een 55-60 dus ik heb na wat opzoekingen een injectie kit van een 125cc gekocht en alles past maar als ik de injectie van de 125cc erop zet draait hij mooi stationair maar als ik aan de gas komt dan valt deze uit weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn of weet iemand hoe ik hem op een andere manier kan opdrijven

Mvg

Gebruikersavatar
RaRe
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 jun 2007 21:58
Bezit: CT70 Dax (1971) Blauw oldtimer motorkenteken
CD175 met CL175 ombouw is helaas verkocht...
Locatie: Maarssen

Re: Injectie Dax opvoeren

Bericht door RaRe »

Injectieblokken zijn een compleet op elkaar afgesteld systeem, daar kun je niet zomaar wat aan vervangen. Ik heb er zelf ook geen flauw benul van hoe het werkt. Wat in ieder geval níét werkt is een injectiesysteem van een groter blok erop zetten, die is specifiek bedoelt/afgesteld voor dát type. Ik denk dat je wat moet googlen op 'tuning/adjusting injectionsystems' oid. Het is niet iets specifieks voor alleen dit forum. Ik blijf er in ieder geval bij uit de buurt...

Mocht je informatie erover vinden, laat dat dan wel even weten!
De kleinste motor op de snelweg, en 100 is hard genoeg :mrgreen:

goeanacoBE
4T-MSB beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 jun 2019 12:19
Bezit: ST70 CT70 ST50 z50j1

Re: Injectie Dax opvoeren

Bericht door goeanacoBE »

De meeste beginnen terug van nul.. nieuwe kabelboom + CDI + carburator :) dus toch redelijk wat werk/geld voor een paar km/h extra.

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: Injectie Dax opvoeren

Bericht door René »

Check ook even de zoekfunctie. Dit onderwerp is wel vaker aan bod gekomen hier de laatste tijd.

Plaats reactie