Pagina 1 van 1

Kymko k-pipe afstelling

Geplaatst: 03 jan 2021 01:34
door Jasper Balster
Ik heb gister mijn nieuwe k-pipe opgehaald, en meteen de cdi doorgeknipt. Ondanks dit loopt hij alsnog maar +-55 en met iemand achterop 50.

Ik wil graag +-70 halen met deze brommer, wat raden jullie mij aan om het eerst te vervangen nu? En wat is een goede combinatie voor de afstelling

Ik heb ook al op een aantal andere forums gekeken alleen daar is nog erg veel onduidelijkheid dus vandaar vraag ik het hier nogmaals

Re: Kymko k-pipe afstelling

Geplaatst: 03 jan 2021 10:13
door wim V8
Ik zou eerst het motorblokje rustig 1000km inrijden.
Dan olie verversen en kleppen stellen.

Gr. Wim.

Re: Kymko k-pipe afstelling

Geplaatst: 03 jan 2021 11:28
door dennis W
Net wat Wim v8 zegt, eerst rustig inrijden.

Daarna service beurtje uit laten voeren, kost je waarschijnlijk niets, althans was bij mij vroeger het geval.

Dan kan je verder kijken, grote kans dat je nu ook gelijk geen garantie meer hebt.

Re: Kymko k-pipe afstelling

Geplaatst: 03 jan 2021 12:07
door Brommert
Ik denk ook dat 55Km/h best netjes is voor een verder standaard 50cc bami blok met waarschijnlijk een mini carburateur. Of is zo’n ding injectie?

Re: Kymko k-pipe afstelling

Geplaatst: 03 jan 2021 17:26
door nielspbr
Een motorfiets en een motorrijbewijs.