HDD 2009

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Re: HDD 2009

Bericht door B&DHC »

Heel erg leuk gehad. Op het laatste moment toch nog een aanhangertje kunnen lenen van een vriend. We wouden eerst alleen even gaan kijken. Dus c50 erin en gaan.
Ruim optijd voor het tweede ritje en die mee gereden. Was een mooie route!
Na het ritje weer terug gereden en een nieuw record gezet met de Ford Escape, 60km/u op elektriciteit!
Wel jammer van de lage opkomst. Volgende keer weer gewoon in het midden van het land.

Festan
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 okt 2008 22:13
Bezit: 2 x SS50 1 x C50 1 x NOVIO 1 x CT-70
Locatie: HUISSEN

Re: HDD 2009

Bericht door Festan »

Erg leuke Hondadag & Pre Party organsatie bedankt !!!!

Terugweg ging sneller als de heenreis ondanks dat we bij Renswoude lek reden, ongeveer 4 uur over gedaan. Als we daar niet lek waren gereden had dat een uur gescheeld, hebben nu door gereden met lekke achterband (heeft toch voordelen dikke harde achterband) ging niet meer zo hard en slingerde wat maarja.. je moet wat. Daardoor net bij Arnhem in stortregens terechtgekomen ja je moet er wat voor overhebben, maar veilig thuis !

volgend jaar weer maar dan wat dichter in de buurt hopenlijk.
4STROKE 2FAST FOR U

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door Dakana »

was gezellig, was een mooi terrein, was warm

maar waarom die contest nou on-aangekondigt begonnen en veel mensen het dus miste? of het feit dat het 2 minuten duurde en weer over was

en plotseling vetrok de 2e rit
stond met minstens 10 man bij de testbank die er van baalde dat de rit plots vertrok


ook was het gewoon een erg lage opkomst .... stelde haast niets voor .... dat was nog het meest jammer van alles

beetje jammer
vorig jaar was stuk beter.

maar vroeg weer terug gegaan, en hier nog lekker ge after-party'd 8-)
Afbeelding

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: HDD 2009

Bericht door Roxanne »

Ik kan niet anders zeggen dan een super weekend.
Een hele hoop mooie brommers gezien.
Leuke praatjes kunnen maken met leden.
En 2 heerlijke ritten kunnen rijden.
Het weer was super voor deze 2 dagen.
Verder was ik maar wat blij dat ik EHBO er was met al die schaafwonden en snijwonden.
Organisatie bedankt het was een super weekend.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

HondaHaas-C70
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:31
Bezit: Z50a
Locatie: Utrecht / Heerde

Re: HDD 2009

Bericht door HondaHaas-C70 »

Christiaanss schreef:Was een erg mooi dagje, 7:30 vertrokken 19:45 weer thuis, 350 km later, zere kont maar ja, waarom vind ik het eigenlijk zo leuk?
erg goed weer en een hele mooie heenreis gehad (terug alleen maar heel hard recht uit)
Wij hadden een erg mooi ongeluk onderweg, met Tim en Thomazz en mezelf, vast de greppel in! :lol: slappe lach momentje.
foto's en filmpjes volgen nog, ergens deze week, moet ik even tijd voor vinden.
organisatie bedankt!

(2 druppels gevoeld onderweg ,10 min. thuis en Hozen!!! :P )
Heenreis was idd mooi. Wij zijn de terugweg ongeveer hetzelfde gereden, alleen dan een uurtje sneller. Ideaal dat motorkenteken.

Volgende keer zou ik er voor zorgen dat ik meer benzine heb zodat jullie niet de greppel in hoeven te rijden, was zeer komisch om te zien :D.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door Dezelfde Jasper »

ik vond het een goed geslaagde preparty en Hondadag met veel gezellige mensen, heb mij bijzonder goed vermaakt. En blij dat de caravan niet meer is! VW bus 4 life.

Fijn dat de meeste mensen het mooi vonden :D goedzo Jos!
Dakana schreef:was gezellig, was een mooi terrein, was warm

maar waarom die contest nou on-aangekondigt begonnen en veel mensen het dus miste? of het feit dat het 2 minuten duurde en weer over was

en plotseling vetrok de 2e rit
stond met minstens 10 man bij de testbank die er van baalde dat de rit plots vertrok


ook was het gewoon een erg lage opkomst .... stelde haast niets voor .... dat was nog het meest jammer van alles

beetje jammer
vorig jaar was stuk beter.

maar vroeg weer terug gegaan, en hier nog lekker ge after-party'd 8-)
Het programma staat voorop de hvn site, lag bij de ledendesk, en leden die hun contributie begin dit jaar netjes betaalden, kregen hem ook in de brievenbus. De contests begonnen volgens mij wel iets te laat, maar alles was dus gewoon aangekondigd. Jammer dat je er zo over denkt.

Afbeelding

De opkomst was helaas ongeveer even hoog/laag als vorig jaar met zo'n 200-250 man. Wij hoopten op meer. Wel is het ledenaantal iets gestegen van 520 na de HDD vorig jaar naar zo'n 560 nu.

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door jos123 »

Ik had geen megafoon, staat op de lijst van volgend jaar :D
Zelf kijk ik terug op een zeer geslaagde Hondadag. Ik heb al een lijstje met verbeter punten opgesteld, de meeste genoemde punten door leden had ik zelf ook al opgemerkt.

De gemeente kwam nog op visite, ze waren(net als vele leden, vrijwilligers, professionele partijen en het bestuur) zeer tevreden.

Feedback is dus welkom, hou er wel rekening mee dat ik dit voor het eerst doe en dat het evenement staat of valt door inzet van vrijwilligers.
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Re: HDD 2009

Bericht door B&DHC »

Ik denk dat het vooral lag aan de weerberichten en de locatie.

Viperdax
4T-MSB regular
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:09
Locatie: zwolle

Re: HDD 2009

Bericht door Viperdax »

een iets betere bbq?

Verder; super!
Afbeelding

Afbeelding

Dakana
4T-MSB regular
Berichten: 473
Lid geworden op: 29 jan 2007 15:08
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door Dakana »

Dezelfde Jasper schreef:
Het programma staat voorop de hvn site, lag bij de ledendesk, en leden die hun contributie begin dit jaar netjes betaalden, kregen hem ook in de brievenbus. De contests begonnen volgens mij wel iets te laat, maar alles was dus gewoon aangekondigd. Jammer dat je er zo over denkt.

Afbeelding
komt een tip ;


een folder is iets anders dan live aan kondigen.


als iets gaat gebeuren op de dag specefiek is het handig omdat op het terrein aan te kondigen, door middel van bv. omroepen of mensen verzamelen

omdat mensen nu een maal niet steeds naar hun horloge staren en zeker met zo'n groot terrein is het wel handig.

edit- ah, Jos zijn reactie nog niet gelezen ; megaphone is een prima optie :)

en uiteraard begrijp ik ook wel dat een eerste keer zo'n evenement organiseren niet vlekkenloos (hoeft) te lopen ;)
Afbeelding

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HDD 2009

Bericht door niek is ik »

zo ik ben weer terug, zere keel niet normaal, die kreeg ik al bij de sub heen....
kan amper praten...

Pre-party was leuk en gezellig, al moet ik wel zeggen dat ik die ATC wat minder kon waarderen; tuurlijk is het leuk lekker te raggen/rijden en lomp te doen op zo'n ding, maar doe dat dan niet met je zatte kop midden tussen de brommers waar mensen zuinig op zijn....
(dit licht in mijn ogen niet echt aan de hvn, maar aan mensen die misschien iets beter hun verantwoording moeten nemen)

dan de HDD zelf, vrij brak nog getankt en al snel begon de rit. Prima rit, alleen lag in mijn ogen het tempo wel heeeeeeeeeeeeeeel erg laag.... zo'n 30 km/h gingen we constant.

Ben het met daikana eens dat het handig zou zijn geweest als er dingen omgeroepen werden maar dat is dus een plus puntje voor volgend jaar....

Verder 2e rit ook weer genoten, kapot gelaggen om de purple-helmet actie van huib en jasper...

en na de 2e rit was het al weer voorbij, dus het was al weer voorbij voor ik het doorhad.

Wel moet ik zeggen dat ik weer met een hoop mensen heb gesproken, en je komt er dan weer achter dat het klopt:
You meet the nicest people on a honda, met de toevoeging also on a bami.

Dan duurde het nog een hele tijd eer we richting huis gingen, en we waren nog maar net opweg of we kregen een plens bui.
Die half kunnen schuilen en verder opweg, tanken, boeken boeken boeken, sadness sub tegen komen, ingehaald worden door een scooter, 100 maloten achter scooter aan zien gaan. En toen begon het kei en kei hard te plenzen. Zeikes nat onder een tunneltje gestaan, en wachten op de gene die we misten. Niet iedereen was al terrecht maar de groep waarmee we in eerste instantie reden was weer compleet en we wilden weer door. Helemaal doorweekt waren we. Toen ergens in ede willen gaan eten, dus ede doorkruist, hierbij ging rob helaas op z'n muil. Schade aan hem viel mee, brommer wel toegetakeld maar had erger kunnen zijn... Dus even bijgekomen zijn we gaan eten. Toen nog een terug weg van uit ede die op een hell leek... ik was kapot en moe, rob nog veel erger, dus we hadden het wel gehad, volgens mij waren we om 9.30 weer thuis.

Volgend jaar ga ik er wel voor zorgen dat ik iets wakkerder ben, dus eerder ga slapen want het laatse stuk was niet heel leuk meer...

Ow enne jos:

Restecpa !


toen ik ergens midden in de nacht vanuit mijn nest naar de WC liep zag ik jou nog steeds van alles doen !

was weer een goed wiekend dus !
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Re: HDD 2009

Bericht door Spherius »

Yuri, je jas heb ik gevonden tussen hvnspullen in de bus, maar heb je ook al gesmst.

Ook gevonden: Contactsleutel met hondadraaidingsleutelhanger. Zal er foto van maken en op site zetten.

Zeer geslaagd weekend, minder gestress dan vorig jaar door uitbesteding van catering. Er is een verbeterpuntenlijstje gemaakt en zal meegenomen worden in de organisatie van vorig jaar

Net de hele bus uitgeruimd, gelukkig niet teveel uitgeleefd. Voor de komende 3 pre/afterparty's hoeven we geen bestek meer te kopen, hele bananendoos vol met vorken, messen, bordjes en bekers :lol: .

Jos en Rox, respecta idd!
**Hona is Tjoei**

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: HDD 2009

Bericht door john »

ow ook een minpuntje. volgnende keer moeten jullie het niet accepteren als ik op een tafel ga slapen!
dikke bult op mn knie en mn arm doet ook flink zeer. en mn horloge is stuk!!

dat KAN niet jos!!
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Viperdax
4T-MSB regular
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:09
Locatie: zwolle

Re: HDD 2009

Bericht door Viperdax »

PLUSPUNT: het super ontbijt wat klaar stond voor de preparty mensen 8-) dat was echt top:D volgend jaar iets beter kwa koffie, maar mischien wil ik me daar dan wel voor opofferen, zegt de koffeu verslaafde:D
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie