HDD '10

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
HondaRat
4T-MSB regular
Berichten: 444
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:52
Locatie: Bolsward

Re: HDD '10

Bericht door HondaRat »

Waneer komt volgende magazine ? :)
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500

rikkieh
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 sep 2009 18:03
Bezit: ss50.
Locatie: Ede, gld

Re: HDD '10

Bericht door rikkieh »

Ik stem voor Barneveld! haha. Mooi dicht bij huus.
Zoals 't klokje thuus tikt, tikt ie ook op de brommer...

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD '10

Bericht door nielspbr »

Hoezo, volgens je profiel woon je nergens :P

HondaRat
4T-MSB regular
Berichten: 444
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:52
Locatie: Bolsward

Re: HDD '10

Bericht door HondaRat »

het was toh in utrecht of is dat nog niet zeker ?
liever wat meer naar het noorden maar ja :)
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500

rikkieh
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 sep 2009 18:03
Bezit: ss50.
Locatie: Ede, gld

Re: HDD '10

Bericht door rikkieh »

Even aangepast. Volgens mijn profiel woon ik nu in Ede, wat overigens ook klopt. Maar ik denk dat Barneveld best kan, je hebt daar nu een nieuwe hal. Mercuriushal in Harselaar. Prachthalletje. Was 2 weekjes terug ook die oldtimerbeurs in. Weet alleen niet hoe die gasten zijn met vergunningen.
Zoals 't klokje thuus tikt, tikt ie ook op de brommer...

Ruud83
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 dec 2009 19:00
Locatie: mariaheide

Re: HDD '10

Bericht door Ruud83 »

ik hoop op Utrecht,beetje midden in het land(moet uit het zuiden komen..) :)

arthur
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:24
Bezit: CT70 motodax
Locatie: Utrecht

Re: HDD '10

Bericht door arthur »

Krijgen we nog wat te horen over de HDD?? Komt allemaal een beetje amateuristisch over... Over een maand zou de HDD al moeten zijn en er is nog NIETS bekend..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: HDD '10

Bericht door Jurrien »

De HVN heeft een onderbezet bestuur en we hebben een evenementenman die er al geruime tijd mee wil stoppen maar daar niet aan toe komt omdat er geen vervanging is. Zie daar de verklaring. Wil jij helpen?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: HDD '10

Bericht door Dezelfde Jasper »

Precies. Een HVN is geen bedrijf waar je voor een dienst betaalt, en als het je niet bevalt je naar een ander gaat. Als je dat niet begrijpt, begrijp je niet wat een vereniging is. Een vereniging is VOOR, maar ook DOOR leden, anders houdt het op te bestaan! Als iemand kritiek heeft op een vereniging, maar niet eens de moeite neemt hiervoor contact op te nemen met de vereniging of door bij een ALV aanwezig te zijn, vind IK dat een verenigingslid waar niemand wat aan heeft. In dit geval is dat ook niet meer voldoende, in een steeds individualistischer wordende samenleving is het begrijpelijk dat dit probleem ontstaat, maar de HVN heeft simpelweg heel hard bestuursleden nodig. En niet bestuursleden die het na een paar maanden voor gezien houden. Een bestuurslid is niets meer dan een lid die met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel zich iets meer wil binden aan, en inzetten voor de vereniging voor enkele jaren.

Jelke is nu een jaar of 6 a 7 bestuurslid, 3 jaar wordt als gangbare periode gezien. Hij wil al meer dan een jaar stoppen, maar omdat er nagenoeg NIEMAND is die ook maar een beetje verantwoordelijkheid voor een paar jaar wil en kan nemen, is hij momenteel voorzitter en evenementenman. Als Jelke het zat zou zijn, en in zijn positie zou ik dat al lang geweest zijn, zou de HVN nog een veel groter probleem hebben. Dan moet ik ook naar mijzelf kijken: ik wil geen voorzitter worden. Dit is mijn derde jaar en ik ga het hierna misschien nog een jaar doen, maar dan vind ik dat ik mij ook voldoende heb ingezet als VERENIGINGSlid. Men kan niet van bestuursleden verwachten dat ze jaren aanblijven, en vooral niet van jongere bestuursleden die veel veranderingen in hun leven hebben. Wat dat betreft heb ik veel respect voor Jelke, hoewel respect helaas nogal een loze term is geworden. Ik ben zelf overigens in de eerste plaats het bestuur in gegaan omdat ik de ledenadministratie erg matig vond, niet omdat het mij zo leuk leek. Waarom? Omdat ik vind dat de HVN met zijn ledenaantal van 500-600 duidelijk bestaansrecht heeft, en ik het zonde vind als het dan niet zo top loopt. Maar als er geen leden zijn die dat vinden of uit plezier (lijkt haast ondenkbaar na het lezen van dit bericht :D ) bij het HVN-bestuur willen, houdt een vereniging op met bestaan, en daarmee direct of indirect de Hondadag, het magazine, de HVN-site, dit board, (gedocumenteerde en bereikbare) kennis, en natuurlijk andere evenementen zoals de nieuwjaarsborrel en -rit en de brommerpull.

Dus maar weer eens de oproep: Meld je aan als bestuurslid op het gebied van:
- evenementen
- PR
- Voorzitterschap

De datum van de Hondadag staat overigens al een tijdje vast.

NIX
chaly addict
Berichten: 18899
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: HDD '10

Bericht door NIX »

Wat een boel letters. Ik wil gewoon waar voor mijn geld! Hup, aan het werk en waar blijft dat magazine? Of heeft iedereen het al?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HDD '10

Bericht door niek is ik »

magazine zijn we druk mee bezig, duurd niet lang meer...
nouja, trouwens voor jou hj... je weet wel, wanneer het weer koud begint te worden, alles uit de bomen valt... dan komt ie bij jou aan... sneller dan normaal dus :D
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: HDD '10

Bericht door RobHonda »

En als alles meezit upload ik dit weekend de flyer voor de HDD
rustig maar.. T komt allemaal wel goed

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: HDD '10

Bericht door Gewoon Tania »

nou Jasper heeft wel een PUNT, ikzelf wil alleen ergens induiken als ik er ook voor heel veel procenten van weet dat ik er voor langere tijd vol voor kan gaan en die zekerheid heb ik gewoon niet, maar helpen kan ik altijd!

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: HDD '10

Bericht door chaly-dude »

Ik denk dat er over 5 jaar geen HVN of HDD meer is.

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HDD '10

Bericht door niek is ik »

met zo'n instelling niet nee....
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Gesloten