2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door nitelife »

gewoon 1uur, doen we elk jaar toch?
TWD for life!

erijsdam
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 96
Lid geworden op: 08 mei 2009 11:15
Locatie: Maarssen

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door erijsdam »

Ben erbij!
http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... 15&t=14781" onclick="window.open(this.href);return false;

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door DAX6 »

ik kan er helaas niet bij zijn. Lig nu in revalidatiecentrum "de Hoogstraat "in Utrecht. Vandaag is vastgesteld dat ik tijdens mijn operatie een gedeeltelijk dwarslaesie heb opgelopen. Het gaat nog vele maanden duren voordat er mogelijk iets verbetering in komt.
Het zal nooit meer goed worden helaas, er zijn zenuwen in de rug ernstig beschadigd.
Vanuit het revalidatie centrum wens ik iedere 4-takt rijder vooral een gezond 2011.
Ik laat de hoop niet varen en ik zal er keihard aan werken toch weer enigszins mobiel te worden zodat ik weer op beperkte schaal op een 4 takt kan gaan rijden. "Hoop doet Leven"
Een hartelijke Honda groet
Herman van Rossum

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door butt head »

beterschap herman

jij ook vast een voorspoedig 2011.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door Roxanne »

Jeetje Herman dat is niet niks zeg. Vanaf waar zit je dwarsleasie. Hopelijk kun je er goed van herstellen. Heel veel succes met het revalidatie traject wat je ingaat de komende tijd.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door DAX6 »

Roxanne schreef:Jeetje Herman dat is niet niks zeg. Vanaf waar zit je dwarsleasie. Hopelijk kun je er goed van herstellen. Heel veel succes met het revalidatie traject wat je ingaat de komende tijd.
Het linker been is geheel verlamd, rechts kan iets meer maar daar dan ook alles mee gezegd. Het komt keihard aan omdat al 2 eerdere operatie 's linker hand,triggerfinger en operatie aan knie,door 3 x ruggenprik is de blaasfunctie geheel onherstelbaar uitgevallen waardoor ik mijzelf moet katheteriseren. 2010 is een medisch rampjaar,of ik ooit nog op een tweewieler zal rijden is hoogst onwaarschijnlijk. Ik zit te denken aan het bouwen van een trike,met een Hondablok natuurlijk.
De collectie wordt verkocht ook omdat de kosten de pan uit zullen rijzen door aanpassingen in mijn huis e.d De verzekering dekt niet alles.
Een te vroeg einde van een mooie hobby. Ik blijf de HVN op afstand volgen en misschien kan ik bij de Honda-dag met iemand meerijden in een auto of zo.
vr. groet
Herman

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door Gewoon Tania »

jeetje herman! is er nog kans op (gedeeltelijk)herstel?
Dit is echt wel heel sneu zeg :(

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door john »

DAX6 schreef:
Roxanne schreef:Jeetje Herman dat is niet niks zeg. Vanaf waar zit je dwarsleasie. Hopelijk kun je er goed van herstellen. Heel veel succes met het revalidatie traject wat je ingaat de komende tijd.
Het linker been is geheel verlamd, rechts kan iets meer maar daar dan ook alles mee gezegd. Het komt keihard aan omdat al 2 eerdere operatie 's linker hand,triggerfinger en operatie aan knie,door 3 x ruggenprik is de blaasfunctie geheel onherstelbaar uitgevallen waardoor ik mijzelf moet katheteriseren. 2010 is een medisch rampjaar,of ik ooit nog op een tweewieler zal rijden is hoogst onwaarschijnlijk. Ik zit te denken aan het bouwen van een trike,met een Hondablok natuurlijk.
De collectie wordt verkocht ook omdat de kosten de pan uit zullen rijzen door aanpassingen in mijn huis e.d De verzekering dekt niet alles.
Een te vroeg einde van een mooie hobby. Ik blijf de HVN op afstand volgen en misschien kan ik bij de Honda-dag met iemand meerijden in een auto of zo.
vr. groet
Herman

je kan een honda houden en er een zijspan aan maken, dan kan je toch honda rijden in de zijspan.
sterkte ermee in ieder geval.
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door NIX »

DAX6 schreef:
Roxanne schreef:Jeetje Herman dat is niet niks zeg. Vanaf waar zit je dwarsleasie. Hopelijk kun je er goed van herstellen. Heel veel succes met het revalidatie traject wat je ingaat de komende tijd.
Het linker been is geheel verlamd, rechts kan iets meer maar daar dan ook alles mee gezegd. Het komt keihard aan omdat al 2 eerdere operatie 's linker hand,triggerfinger en operatie aan knie,door 3 x ruggenprik is de blaasfunctie geheel onherstelbaar uitgevallen waardoor ik mijzelf moet katheteriseren. 2010 is een medisch rampjaar,of ik ooit nog op een tweewieler zal rijden is hoogst onwaarschijnlijk. Ik zit te denken aan het bouwen van een trike,met een Hondablok natuurlijk.
De collectie wordt verkocht ook omdat de kosten de pan uit zullen rijzen door aanpassingen in mijn huis e.d De verzekering dekt niet alles.
Een te vroeg einde van een mooie hobby. Ik blijf de HVN op afstand volgen en misschien kan ik bij de Honda-dag met iemand meerijden in een auto of zo.
vr. groet
Herman
Sorry dat ik het vraag, maar waarom moest je onder het mes? Aan een 'gewone' hernia operatie hou je doorgaans niet zulke complicaties over.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door Kippenverver »

Ik ga het niet redden helaas..
Ga heen en vereenvoudig u!

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door DAX6 »

NIX schreef:
DAX6 schreef:
Roxanne schreef:Jeetje Herman dat is niet niks zeg. Vanaf waar zit je dwarsleasie. Hopelijk kun je er goed van herstellen. Heel veel succes met het revalidatie traject wat je ingaat de komende tijd.
Het linker been is geheel verlamd, rechts kan iets meer maar daar dan ook alles mee gezegd. Het komt keihard aan omdat al 2 eerdere operatie 's linker hand,triggerfinger en operatie aan knie,door 3 x ruggenprik is de blaasfunctie geheel onherstelbaar uitgevallen waardoor ik mijzelf moet katheteriseren. 2010 is een medisch rampjaar,of ik ooit nog op een tweewieler zal rijden is hoogst onwaarschijnlijk. Ik zit te denken aan het bouwen van een trike,met een Hondablok natuurlijk.
De collectie wordt verkocht ook omdat de kosten de pan uit zullen rijzen door aanpassingen in mijn huis e.d De verzekering dekt niet alles.
Een te vroeg einde van een mooie hobby. Ik blijf de HVN op afstand volgen en misschien kan ik bij de Honda-dag met iemand meerijden in een auto of zo.
vr. groet
Herman
Sorry dat ik het vraag, maar waarom moest je onder het mes? Aan een 'gewone' hernia operatie hou je doorgaans niet zulke complicaties over.
Het was geen hernia, dat stadium was allang gepasseerd.
6 Tussenwervel schijven, kraakbeen zijn geheel weg. Om de pijn nog een beetje houdbaar de maken zonder 120mg morfine per dag, zou een spinal (= eletronica dat schokje afgeeft aan de zenuwen) geplaatst worden in het ruggemerg en daar is het volledig misgegaan.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door Gewoon Tania »

jeetje toevallig hebben we een stagiaire die vandaag vertelde dat haar moeder in juni ook zo'n apparaat in haar rug krijgt, dat is een apparaatje wat de pijnprikkels onderbreekt toch?

ze hadden haar verteld dat je daar in theorie een dwarslaesie van op kunt lopen, maar dat het in de praktijk nog nooit is gebeurd.... weet jij daar iets meer over of dat vaker voorkomt??

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door DAX6 »

Gewoon Tania schreef:jeetje toevallig hebben we een stagiaire die vandaag vertelde dat haar moeder in juni ook zo'n apparaat in haar rug krijgt, dat is een apparaatje wat de pijnprikkels onderbreekt toch?

ze hadden haar verteld dat je daar in theorie een dwarslaesie van op kunt lopen, maar dat het in de praktijk nog nooit is gebeurd.... weet jij daar iets meer over of dat vaker voorkomt??
Wat er met mij gebeurd is, is uiterst zeldzaam en nog nooit gebeurd. De dokters staan voor een raadsel. Men vermoedt dat ik bepaalde metalen in mijn lichaam niet kan verdragen. Men heeft nimmer een test daarop gedaan.De batterijen box is ook verkeerd geplaatst en veroorzaakt zoveel pijn dat ik in de nacht wakker word en morfine moet hebben.Ik heb geeist dat hij wordt verwijderd omdat zo mijn herstel wegens oververmoeidheid en slaapgebrek in de weg staat.
Van de 4 operatie's dit jaar zijn er 3 door medische fouten mislukt .
Linker hand 2 x geopereerd, 3 x pezen afgescheurd door aanrijding in 2009,moet opnieuw worden geopereerd.(3x trigger finger)
Linker knie geopereerd,scheur in meniscus na ongeval in 1985, niet ontdekt door ziekenhuis. 3 x ruggenprik gehad waarvan 1 maal zenuw geraakt. Blijvend onherstelbaar blaas problemen waardoor ik mijzelf moet katheteriseren ,4 maal per dag.
En dan de laatste operatie,die gevaarlijk kon zijn.
De ziekenhuizen zullen worden aangeklaagd. Aan geld heb ik niets maar de medische wereld beschermt zichzelf er is een grote kans dat ik win.Het laatste geval had de Chirurg mijn dossier niet goed gelezen, dan had hij geweten dat ik geen ruggenprik meer mocht hebben.
Tania, een triest verhaal dat niet op zichzelf staat,maar nog heeft een persoon in een jaar tijd te maken gehad met zo veel medische missers heeft men hier verteld.
vr. groet
Herman
In de Hoogstraat liggen voor 80% mensen die door een medische fout invalide zijn geworden.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: 2 Januari 2011 DE HVN NIEUWJAARSRIT!

Bericht door Gewoon Tania »

van bepaalde metalen niet kunnen verdragen raak je niet verlamd toch?! Naar mijn idee hebben ze een zenuw geraakt tijdens het opereren.... of heb ik dat mis?

En aanklagen gaat inderdaad niet om het geld.... maar om je eigen gevoel erbij, dan heb je nog het gevoel een klein sprankje in de hand te hebben, nog 'iets' te kunnen doen.... en natuurlijk zullen zij niet toegeven en zich verschuilen achter de term 'wij zijn ook maar mensen'.

Ik hoop dat ze nog iets kunnen doen waardoor je pijn leefbaarder zal worden, ik vind het knap dat jij je nog in hun handen durft te leggen, maarja je moet wel......
Ik wens je ook toe dat je op een dag het gevoel krijgt dat je je leven weer opgepakt hebt.... heel veel sterkte voor de komende tijd!

Plaats reactie