Pagina 3 van 4

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 02 jan 2013 15:46
door nielspbr
Gewoon kenbaar maken dat er een noof meerijdt, Degene die voorop rijd past daarop de snelheid wel aan. Zorg dat je voorin blijft rijden, zolang je niet te hard rookt blijven er vanzelf mensen rond je rijden. (no pun intended)
De meesten wachten wel.

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 02 jan 2013 16:10
door robertsp
@Daan: Vorige rit had je het wel bij een rondje om de dom kunnen houden en dan kwam je tegelijk weer aan ;-) :lol:

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 02 jan 2013 16:19
door Daan
Nah, mijn cee knalt sowieso met zijn 55 schoon aan het haakje tegen alle limieten aan, maar als de noof niet heel hinderlijk is dan ga ik mijn dame meevragen :wink:

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 02 jan 2013 16:27
door Eric
Moet ik die doos met c ellende nog voor je mee nemen?

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 02 jan 2013 17:05
door Daan
Ja ach doe maar. Hoop dat ik nog een plekje kan vinden voor die rommel... :mrgreen:
Die rit zien we dan wel :)

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 10:22
door DAX6
Als het lukt kom ik met een verrassing, ik heb wel hulp nodig met af en op stappen en lopen,want dat worden problemen. Graag hulp dus ! Bied je aan svp
Ik moet mijn machine nog ophalen van mijn opslag en kijken of hij wilt lopen na 5 jaar stilstand, als dat lukt kom ik met een C310A uit de eerste serie van 1000 , nr 487, die door Honda Aalst,zijn gebouwd met originele snelheidsmeter zonder km teller, jasbeschermers , geel plaatje. Alleen de beenshilden zijn van de S omdat originele waren gebroken, helaas, ook het kraantje, t type, is vervagen door een andere. Ik hoopt dat alles lukt. Het is een eerbetoon aan de C 310.
Wees niet boos Als het niet lukt, dan kom ik gewoon op mijn gebruikelijke Honda.
Ik kan er ook niets aan doen...
Herman

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 11:03
door NIX
Nu is het geen verassing meer.

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 11:49
door Hells Ezel
die krengen kunnen wel tegen 5 jaar stil staan geloof ik.. :)

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 22:16
door DAX6
Mano schreef:Bijna is het zover , de Kick-Off van 2013 voor de HVN. Dus nog maar een keertje het plaatje :D
06-01-2013 de eerste HVN-Rit en niet te vergeten Borrel !
Het jaar waarin de C310 voor het 50ste jaar rond rijd in Nederland.
Dus kom zondag allemaal naar Utrecht om op elkaar, de HVN en natuurlijk de C310 te proosten!


Afbeelding
Als het mij lukt kom ik met een C310A uit 1963,uit de eerste serie van 1000,die werden teruggeroepen door HM Aalst wegens problemen met de motot. Die van mij heeft frame nr 487 en bijna geheel origineel, de originele beenkappen waren zwaar beschadigd en ook de kraan is vervangen, wel jammer.
Ongerestaureerd. Morgen ga ik kijken of hij wilt starten bijna 10 jaar stil gestaan en of ik er op kan komen, het is een hoge instap, misschien veel te hoog om mijn been op te tillen. Ik doe in ieder geval een poging op een classic te komen. In Utrecht heb ik wel hulp nodig bij afstappen en opstappen. Het lopen is slechter dan ooit, dus daarbij ook hulp nodig
Als het niet lukt kom ik met mijn gebruikelijke Honda.
Het is niet anders.
Herman

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 22:20
door DAX6
Hells Ezel schreef:die krengen kunnen wel tegen 5 jaar stil staan geloof ik.. :)
Die van mij heeft 10 jaar stil gestaan, sorry ik heb een dubbele melding gedaan zie ik.

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 03 jan 2013 22:23
door nielspbr
Dat zijn de medicijnen Herman ;)

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 04 jan 2013 07:40
door bart beekhuizen
ik kom niet, ik wil mijn brommer afhebben voor het elefantentreffen.

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 04 jan 2013 15:23
door DAX6
DAX6 schreef:Als het lukt kom ik met een verrassing, ik heb wel hulp nodig met af en op stappen en lopen,want dat worden problemen. Graag hulp dus ! Bied je aan svp
Ik moet mijn machine nog ophalen van mijn opslag en kijken of hij wilt lopen na 5 jaar stilstand, als dat lukt kom ik met een C310A uit de eerste serie van 1000 , nr 487, die door Honda Aalst,zijn gebouwd met originele snelheidsmeter zonder km teller, jasbeschermers , geel plaatje. Alleen de beenshilden zijn van de S omdat originele waren gebroken, helaas, ook het kraantje, t type, is vervagen door een andere. Ik hoopt dat alles lukt. Het is een eerbetoon aan de C 310.
Wees niet boos Als het niet lukt, dan kom ik gewoon op mijn gebruikelijke Honda.
Ik kan er ook niets aan doen...
Herman
Vandaag naar mijn opslag geweest om te kijken of ik op de C310A kom komen, helaas, de instap is veel te hoog, ik knik door mijn linker been en dreig achterover te vallen. Toch doen is vragen om ongelukken. Ik dit keer nog een zeer lange weg te gaan,maar met behulp van mijn dappere 4 takt team zal het vroeg of. Laat uiteindelijk toch weer gaan lukken op een van mijn geliefde classics te kunnen rijden. Ik baalde vandaag als een stekker, want de C310 A is een prachtige machine. Ik verbijt mij zondag de anderen op hun classic/ Cloon te zien rijden.

Bn

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 04 jan 2013 17:43
door Edo
Ik weet niet of het verstandig is een voertuig te besturen als je er niet op kan stappen..

Ontopic; ik had op zich wel zin een ritje, maar zondag is een werkdag. Wanneer worden er eens ritjes op zaterdag gereden :D ?

Re: De eerste rit EN BORREL! van 2013 (06-01-2013)

Geplaatst: 04 jan 2013 17:58
door nielspbr
Edo schreef:Ik weet niet of het verstandig is een voertuig te besturen als je er niet op kan stappen..
Dat staat dan ook in zijn bericht, hij wil zichzelf heel houden...


Mmm geen zout op de weg, de 12 incher maar weer eens uit de schuur trekken, gelijk een test of die zich nu beter gedraagt bij lage toerentallen.