Bobby 2005

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Bobby 2005

Bericht door ml03zl »

Jurrien schreef:Jaaa afgelopen weekend heb ik me uitermate goed vermaakt met de trip naar België, en om dat te delen, hierbij het fantastische fotoverslag!

In chronologische volgorde. 8)

Vrijdagmiddag rond 2 uur met Coert afgesproken in Arnhem, om met hem naar Veghel te rijden alwaar Patrick om 5 uur klaar zou zijn met stagelopen, om daarna door te rijden naar Antwerpen.
Afbeelding

Onderweg natuurlijk eventjes stationhoppen op Nijmegen-Lent
Afbeelding

En Coert even shizzledizzleblingblingen met bijbehorende blingauto
Afbeelding

Naja, we (ik) waren flink aan het prutsen met het wegzoeken, pas om 6 uur waren we in veghel :shock: Beetje zuur voor Patrick want die had een uurtje moeten wachten. Maargoed, we waren er.. Eerst een patatje gegeten en dan door richting België.

Tanken was wel grappig, omdat er geen mengsmering was moest Coert z'n chemische mixkunsten tonen met allemaal ingewikkelde flesjes. Blij dat ik geen tweetakt rij, veels te moeilijk :D
Afbeelding

En toen!
Afbeelding

Toen ging het wel snel, in België konden we mooi doorgassen. Voor zover dat mogelijk is met 50cc, maargoed. In Antwerpen nog een uurtje gezocht na de jeugdherberg, en ik heb er maar net een enorm dikke vatsige rat kunnen ontwijken die ineens voor mn wiel liep. Niet prettig.
Bij de jeugdherberg zat de rest al, die er al een tijdje waren (zij wel). Tom en kornuiten hadden mooi de bedden gereserveerd en voor de lakens gezorgt, waarvoor nog bedankuwel.
Afbeelding

Toen de ochtend erna met de jeugdherberggroep door Antwerpen gereden naar de verzamelplek, ergens bij de haven. Toen werd het me pas duidelijk hoe dat Bobby werkt, er rijdt een hele groep rond en die doet wat plaatsen aan, waar mensen kunnen aansluiten, en de rit eindigt in Bobbejaanland. Wij stonden dus met zo'n 40 man te wachten op een pleintje, waar na een tijdje een hele groep bij kwam en waarmee we door zouden gaan rijden naar Brasschaat. Toen die groep er was, was het pleintje ineens erg vol. Sommige Belgen keken wat argwanend naar de Sparta van Coert, maar gelukkig zei niemand er wat van en heeft Coert gewoon kunnen meerijden.
Afbeelding

Maar toen ze vertrokken waren John en Tom zoek, waardoor wij niet mee zijn gegaan. Na zo'n 5 minuten kwamen ze er aan lopen, volgens mij hadden ze wat eten gehaald ofzo. De groep was in ieder geval al lang weg.
Afbeelding

We zijn toen maar een beetje gaan rijden in dezelfde richting als de groep, en kwamen een bezemwagen tegen van een Belgisch club. Hunnie nog een tijdje gevolgt, maar volgens mij wisten ze zelf de weg ook niet echt. We zijn wel in Brasschaat aangekomen, alwaar al enorm veel brommers stonden op een mooie parkeerplaats.
Afbeelding

Toen gingen we aanrijden richting een brug, die ik wel herkende van de fotos van vorige jaren. Best leuk om eens te zien, en het werd me wel weer duidelijk hoe ontzettend veel mensen er rondliepen :shock:
Afbeelding

Daarna doorgereden naar een tankstop in een plaatsje waar ik de naam van ben vergeten. Tankstop duurde echt lang, volgens mij echt anderhalf uur :shock:
Wel mooi in het zonnetje kunnen zitten toen, radiotje erbij, was erg aangenaam :)
Ook wel grappig dat je dan ineens de mensen naast je Engels hoort praten. Waren dus gewoon Britten die voor Bobby naar België zijn gekomen.
Afbeelding

Omdat we toen best wel moe waren en zin hadden in wat te eten (het was al 2 uur, en hadden alleen wat sneetjes brood op van de jeugdherberg) zijn we blijven zitten toen de groep vertrok richting Bobbejaanland. En hebben we wat te eten gehaald bij een supermarkt en nog even van het zonnetje zitten genieten.
Afbeelding

Tja. Dus. :D
Afbeelding

Toen weer richting Nederland gereden, om te gaan overnachten op een camping en de volgende dag een ritje in Piershil (eigenlijk in Engeland: Peerce hill) te rijden.
Het Nederlandbord kon alleen niet echt tegen Patricks gewicht :D
Afbeelding

Ergens in de buurt van Etten-Leur het tentje opgezet op een kleine camping, pizza en shoarma gegeten bij het lokale vijfsterrenrestaurant. Toen 's avonds een hoop lol gehad met het chipseten van Coert en het zinloos rennen in een Veld :D
Afbeelding
Afbeelding

Na het slapen goed ontbeten van het Belgisch ontbijt, smeerkaas met chemische leverworst :| jammie :D
Afbeelding

En aangereden richting Peerce Hill.
Afbeelding

Waar Patrick een hoop lol heeft beleefd met z'n gasmasker :D
Afbeelding

Beetje ritje gereden en gesnackt, was wel leuk
Brommers hier!
Afbeelding

Dat zuidhollandse landschap zit vol met tunneltjes om onder kanalen door te komen
Afbeelding

Toen beetje in het zonnetje gezeten en actief gedaan bij een halfpipe. Was erg leuk, nog een paar keer goed dubbel gelegen om Coert z'n breakdance acties :D
Afbeelding
Afbeelding

Hoopje! (Doet me denken aan die foto's uit die Iraakse gevangenis waar toen dat schandaal over was, abu graib ofzo :D)
Afbeelding

Na het ritje naar Patrick's huis gereden in Krimpen, om goed te eten en goed te slapen. De volgende dag nog wat fotos en filmpjes gekeken van vroegere ritjes, en aangereden richting huis. Het weer was wat minder, maar toch goed thuisgekomen en daar gegeten. Alleen jammer dat Coert best ziek was en direct is doorgegaan naar huis. :(

Al met al een prachtig weekend, heb het ontzettend na mn zin gehad :D

Toedeloe, Jurrien

Ohja, alle fotos (en twee breakdancefilmpjes) zijn hier te vinden:
http://members.lycos.nl/jurrienmorsink4/16-5-05_bobby/
gerbrandicus schreef:ik heb niet zo veel foto's gemaakt, ik wist zelf al niet eens waar ik moest kijken. het is gewoon TE :P

Afbeelding

in de jeugdherberg;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en een filmpje, geinig :P

EDIT; filmpje schijnt niet te werken. ik zou niet weten waarom, .MOV wordt gewoon ondersteund door hondaheaven maar ja. als iemand 'm wil hebben kan ik m wel mailen of doorsturen via msn.
Dakana schreef:heb ook wat fototjes gemaakt, geen echte reportage maar gewoon wat voor het plezier geschoten hier en daar :) -->

http://www.hondaheaven.org/Album-album274-page-1.html

(foto in het groot hebben (1600x1200) ?? mail/pb even ;) )

Afbeelding

Plaats reactie