HDD 2009

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
jifu-dax
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:00
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

HDD 2009

Bericht door jifu-dax »

Zo net terug van de HDD was een leuke meeting met de bekende mensen.
maar ik vind wel dat het lijkt alsof er iederjaar minder opkomst is.

de organisatie word beter nou de opkomst weer!!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD 2009

Bericht door nielspbr »

Warm... ben foto's aan het uploaden (na een resize)

four_stroker
4T-MSB addict
Berichten: 528
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:45
Locatie: alphen a/d rijn

Re: HDD 2009

Bericht door four_stroker »

Was een leuk dagje, ookal zat ik niet op een 1 cilindert.. Toch blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren als motor begeleiding. Mooie dingen gezien, en een vies ongelukje gezien (hoop dat alles goed gaat met de staart uit a'dam!)

xMARKx
4T-MSB regular
Berichten: 427
Lid geworden op: 22 sep 2007 19:55
Bezit: C50 '71
Chaly '73
Z50J1 '74
Z50JC '82
SS50Z K1
Locatie: Maarssen

Re: HDD 2009

Bericht door xMARKx »

Ik heb alleen de eerste rit gereden vandaag en daarna nog even wat gegeten. Helaas zit ik midden in een verhuizing en ben weer naar huis gegaan om te klussen. Was mijn eerste Honda dag sinds jaren! Op komst viel mij ook wat tegen, maar de organisatie is een stuk profesioneler geworden. :P

August
4T-MSB regular
Berichten: 286
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:01
Locatie: Memmingen

Re: HDD 2009

Bericht door August »

Ik kon maar heel eventjes blijven, maar het zag er leuk uit. Veel bekenden gezien/gesproken en testbankje meegepakt. Toch nog een vrij langdurig, maar leuk ritje van en naar Utrecht zo binnendoor.

Testbank ging goed, er kwamen voor mij twee zaken naar voren: 1. Moet nog verder/beter afgesteld worden, carburatie is nu alleen nog maar grof afgesteld. 2. Bevestiging van mijn vermoeden dat er rond of zelfs voor de 12000 toeren/minuut ergens een begrenzing inkomt. ik ga de ontsteking nalopen en eventueel wisselen.

Het rollend gedeelte zal ook nog wat verder verbeterd worden aan de hand van de rijervaringen (voorvork veert nu nog te makkelijk in). Een mooie tijd om na de eerste 200km van het blok alles na te lopen.
NIX schreef:heb nog een verlengde pukkel op een imi vliegwiel liggen. Moet ik alleen nog een SS bij bouwen.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD 2009

Bericht door nielspbr »

August schreef:Ik kon maar heel eventjes blijven, maar het zag er leuk uit. Veel bekenden gezien/gesproken en testbankje meegepakt. Toch nog een vrij langdurig, maar leuk ritje van en naar Utrecht zo binnendoor.

Testbank ging goed, er kwamen voor mij twee zaken naar voren: 1. Moet nog verder/beter afgesteld worden, carburatie is nu alleen nog maar grof afgesteld. 2. Bevestiging van mijn vermoeden dat er rond of zelfs voor de 12000 toeren/minuut ergens een begrenzing inkomt. ik ga de ontsteking nalopen en eventueel wisselen.

Het rollend gedeelte zal ook nog wat verder verbeterd worden aan de hand van de rijervaringen (voorvork veert nu nog te makkelijk in). Een mooie tijd om na de eerste 200km van het blok alles na te lopen.
Komt nog een filmpje van online. Helaas duurt het uploaden nog wel even (50kb up :()

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: HDD 2009

Bericht door Lejon »

Shit ik heb wel een spoor van vernieling achtergelaten... (Valt ook wel mee)
Ik mocht op die Motra rijden. Maar ik was Boris zn ss gewend ( Heb ik wel 2x op gereden)
Dus na 2 keer de koppeling te hebben laten schieten reed ik. Hopla ging meteen veel te hard en reed met een soort halve wheelie bijna op een auto... :P Verder reed ik gewoon lekker op die Motra, top ding!

Later nog op Tom zn C gereden. Was wel leuk. Hij reed wel chill. Het is alleen maar gasgeven mee niet. Schakelen hoeft niet want hij trekt toch niet in een hogere versnelling :P

Verder nog aardige en leuke mensen ontmoet en ben ik er weer achter wie wie nou is op dit forum :D

Jammer genoeg dacht ik van "Nou ik heb toch geen brommer dus laat ik mn helm maar thuis!" Maar Boris had nog een plekje. Nouja volgende Hdd beter, maar dan op mn eigen honda.
Ik load nu foto's up en heb nog een burn filmpje.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

toerieteller
4T-MSB addict
Berichten: 586
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:58
Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
Locatie: amsterdam

Re: HDD 2009

Bericht door toerieteller »

four_stroker schreef:Was een leuk dagje, ookal zat ik niet op een 1 cilindert.. Toch blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren als motor begeleiding. Mooie dingen gezien, en een vies ongelukje gezien (hoop dat alles goed gaat met de staart uit a'dam!)
gezien de klapper die die maakte is de langharige hippie er genadig van afgekomen.
knie is een beetje beurs en geschaaft.
en heel jammergenoeg een hele dikke deuk in zijn ori voorspatje.
wat ik er van begrepen heb, kreeg de brommer voor hem een vastloper.

heb zelf wel genoten van de pre en de dag zelf, desondanks ik een beetje brak was.
heb ook voor het eerst mijn brom op de bank gehad en was zeer content met de uitdraai(90km en 5 pk).
ben alleen mijn regenjas vergeten/verloren (zat in een wit plastic tasje, en het jasje was oranje fluor).
Afbeelding cdi for life! Afbeelding

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door jos123 »

toerieteller schreef:
four_stroker schreef:Was een leuk dagje, ookal zat ik niet op een 1 cilindert.. Toch blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren als motor begeleiding. Mooie dingen gezien, en een vies ongelukje gezien (hoop dat alles goed gaat met de staart uit a'dam!)
gezien de klapper die die maakte is de langharige hippie er genadig van afgekomen.
knie is een beetje beurs en geschaaft.
en heel jammergenoeg een hele dikke deuk in zijn ori voorspatje.
wat ik er van begrepen heb, kreeg de brommer voor hem een vastloper.

heb zelf wel genoten van de pre en de dag zelf, desondanks ik een beetje brak was.
heb ook voor het eerst mijn brom op de bank gehad en was zeer content met de uitdraai(90km en 5 pk).
ben alleen mijn regenjas vergeten/verloren (zat in een wit plastic tasje, en het jasje was oranje fluor).

ik zal zo effe zoeken voor je!
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

arnold-d
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1513
Lid geworden op: 05 feb 2007 16:00
Bezit: Een bezitter heeft meestal de feitelijke macht over een goed en gedraagt zich alsof hij de eigenaar van dat goed is. Oftewel een moto dax
Locatie: Bennekom/EDE

Re: HDD 2009

Bericht door arnold-d »

Het was weer een leuke HondaDag!
Pre-party was ook leuk, alleen bier, roze en wijn drinken merk je best de volgende dag :)

Leuke routes! en nog een prijsje gewonnen, beste stunter :P
Gebroken achterbrugassen = 4
Iets met 190cc . Op de dax

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: HDD 2009

Bericht door chaly-dude »

Het was zeker een leuke hondadag!

Met de brommer naar de pre-party gereden, prachtige route en gezellig gezelschap.
Pre-party was ook leuk, goeie BBQ en nog meer gezelligheid (+biertjes)!
Jammer genoeg werd mijn Chaly nog een xtje omver gereden door een lawaaiige ATC, maar dat mocht de pret niet drukken.

Dan de Hondadag zelf, jammer van de lage opkomst en het was ook niet slim om na een kwartier rijden in 't eerste ritje onderuit te gaan.
Daarna was voor mij even een de lol er vanaf, gelukkig is de chaly nog wel heel, maar ik niet.
Gelukkig kwam de volgwagen met daarin Huib snel mij oppikken, dat was handig.
Daarna liefdevol verzorgt door Roxanne!

En nog best een gezellige dag gehad, 2e rit in een auto achter de stoet aangereden en nog een prijs gewonnen:

Brakste lid 2009 8-)
Maar die titel ga ik volgend jaar niet verdedigen!!

Overall was 't leuk, bestuur/organisatie BEDANKT!

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: HDD 2009

Bericht door john »

net even lekker geslapen, dus ben weer helemaal t mannetje..
vond t een super pre party! relaxte nachtritten gehad, lekker feesten enzo..
de hdd was ook goeeed.. lekker scheuren met de atc. 8-)
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD 2009

Bericht door nielspbr »

john schreef:net even lekker geslapen, dus ben weer helemaal t mannetje..
vond t een super pre party! relaxte nachtritten gehad, lekker feesten enzo..
de hdd was ook goeeed.. lekker scheuren met de atc. 8-)
Je kon niet eens dat zanddammetje opkomen :P
Afbeelding

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: HDD 2009

Bericht door roow »

Goeie preparty, lekker brakke Hondadag zelf :lol:
Lekker met m'n manke poot rondgelopen *nu nog.
Maar voor de rest zeer geslaagd 8-)

Plaats reactie