[22 april] Bloembollenrit 2012

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: [22 april] Bloembollenrit 2012

Bericht door DAX6 »

De rit rit was een groot succes. Ik heb geen GPS nodig om er na toe te rijden, vooraf kaart goed bestuderen, je kunt alleen maar de zee inrijden en dan zit je in ieder geval goed. Met wat miezer vertrokken en naar de kust zoals verwacht door de harde wind een mooie blauwe lucht.
Ik dank iedereen die mij een goed en opbeurend woordje toesprak en daadwerkelijk o.a. van en de trap ophielpen. Mijn vaste begeleiders Kevin en Chris hielden mij onderweg ook goed in de gaten, gelukkig maar.
De morgen after..... is een afknapper.....ik kan niet meer lopen......de pijn is onhoudbaar en de duim aan mijn rechter hand heeft (2 wkn geleden geopereerd)een flinke opdoffer gehad (therapeut zal wel boos
worden)
In het totaal 240 km gereden (was 40-110-240)
Als het weer meezit en het weer een beetje beter met mij gaat ga ik deze week een rondje Veluwemeer rijden, poffertjes eten in Harderwijk, en aankomend weekend weer aan de bromfietsen laten werken door het techn.team(Hefbrug)
nogmaals bedank !!!
Ik ben weer een stukje verder op weg naar mijn "Dream " wens 2013/14.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [22 april] Bloembollenrit 2012

Bericht door john »

ik was helaas net 10 min te laat om de aankomst te zien in noordwijk na het vervangen van de iets wat kromme brug.
preparty, eerste helft van de rit en de afterparty waren in elk geval super!

en ik heb mijn neus verbrand :X
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [22 april] Bloembollenrit 2012

Bericht door john »

Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: [22 april] Bloembollenrit 2012

Bericht door Hells Ezel »


Fredt
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 feb 2007 23:16
Locatie: Vogelenzang

Re: [22 april] Bloembollenrit 2012

Bericht door Fredt »

Ik vond het een super rit en de pre party was ook erg gezellig. De streek lag er weer mooi bij en ook zagen de brommers er weer goed uit.

Lonneke en Tom ik ben trots op jullie!

Plaats reactie