zaterdag 7 juli 2012 monstertocht

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Plaats reactie
DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

zaterdag 7 juli 2012 monstertocht

Bericht door DAX6 »

Deze wordt bijna 300km. Daarom wordt een uur eerder gestart dan normaal.
Je bent ook niet om 18.00 uur thuis.
verzamelen : 10.00 uur
vertrek : 11.00 uur
P.E. Aalbertszlaan 5 te Odijk
(het is mogelijk tot overnachten als je van heel ver moet komen, stuur een pb als het nodig is.)

Mijn rit wordt uitgesteld omdat ik de niet gereden Helletocht wil meerijden zondag a.s. Alles bij elkaar wordt dat ook een lange tocht . mocht je toch mee willen stuur dan een PB want we moeten dan wel vroeg op pad.
Hellerit was goed uitgezet, alleen de te hoge(onnodige) concentratie van de mengsmering van sommige
2 takt rijders deed mij besluiten halverwege de rit (duizeligheid) te stoppen. Iedereen bedankt voor de hulp toen ik viel.
hgr. Herman
foto impressie HVN site.
Laatst gewijzigd door DAX6 op 02 jul 2012 06:44, 2 keer totaal gewijzigd.

bsmulders
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 mei 2010 15:51

Re: Zondag 1 juli 2012

Bericht door bsmulders »

Lijkt me leuk. Ik rij graag mee op mijn Honda (al gaat het een verrassing worden welke!).

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: zaterdag 7 juli 2012 monstertocht

Bericht door DAX6 »

Het was opnieuw een prachtige rit, vooral gekenmerkt door de schitterende wolkenpartijen.
De Nederlandse schilders zijn niet voor niets er wereld beroemd door geworden. Volgens vaklieden op dat gebied kan je nergens anders dan in Nederland deze weersomstandigheden qua licht aantreffen en telkenmale ontdek je weer iets anders.Daarnaast heb ik een aantal foto's genomen van markante voorwerpen waarvan de lezer dezer mag raden waar ze gemaakt zijn, ik ben benieuwd of ze herkend worden.
Foto's op de HVN site DAX6

Plaats reactie