HeysteriaRun

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

Re: HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

Heren,

Dit evenement wordt volgend jaar voor het eerst georganiseerd en wij staan uiteraard open voor tips en opmerkingen. Uiteraard proberen wij alles op voorhand goed te regelen, maar weten wij ook dat er onvoorziene zaken zullen zijn.

Even wat antwoorden op vragen.

Leeftijdgrens
Vooralsnog staat deze vast, maar ben je jonger en wil je graag mee, laat het ons dan wel weten. Mocht het namelijk zo zijn dat er veel mensen zijn die jonger zijn en meewillen dan zullen wij als organisatie ook dit punt moeten heroverwegen.

Voornaamste reden is gewoon dat scooterjeugd niet past binnen dit evenement, jonge mensen met oldtimers zijn wat mij betreft wel welkom omdat die vaak iets serieuzer zijn ingesteld.

Monteurs
Deze moeten gewoon aanwezig zijn, de meeste deelnemers zullen gerust hun eigen problemen kunnen oplossen, maar een grote groep heeft geen benul van techniek en deze moeten wel geholpen kunnen worden in geval van pech.

Grote van de groep
We hebben nog geen maximum gesteld, maar doelstelling ligt inderdaad rond de 100 deelnemers. Merken we dat het er veel meer zullen worden, dan zijn we reeds in staat om aanpassingen te treffen om de groep ook goed te kunnen ondersteunen.


@Ronaldo
Weet niet je leeftijd, maar we hebben al een inschrijving van 48 jaar en ik weet dat er nog een groep bijkomt met een gemiddelde leeftijd van 50+ :mrgreen:

XL50deSeauje
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1224
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:33
Bezit: CF70SS50MSS50XL50CT50JZB50Z50GSS50ZK1
Locatie: Nâluk
Contacteer:

Re: HeysteriaRun

Bericht door XL50deSeauje »

Wie gaat er mee? Gewoon effe om te showen dat servicewagens en vrachtwagens bullshit zijn!
Helm op de buddy, voorwiel naar rechts, tas bij het voorwiel.
De RZN

Heysteriarun
4T-MSB beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2012 18:56

Re: HeysteriaRun

Bericht door Heysteriarun »

XL50deSeauje schreef:Wie gaat er mee? Gewoon effe om te showen dat servicewagens en vrachtwagens bullshit zijn!

Waar baseer je op dat servicewagens bullshit zijn? Er zijn al genoeg deelnemers die geen sleutelervaring hebben of uberhaupt over enige kennis van brommers beschikken. Deze moeten ook geholpen kunnen worden. Misschien dat jij alles wel zelf wil en kan doen, maar dat geldt niet voor iedereen.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: HeysteriaRun

Bericht door Mano »

Heysteriarun schreef:
XL50deSeauje schreef:Wie gaat er mee? Gewoon effe om te showen dat servicewagens en vrachtwagens bullshit zijn!

Waar baseer je op dat servicewagens bullshit zijn? Er zijn al genoeg deelnemers die geen sleutelervaring hebben of uberhaupt over enige kennis van brommers beschikken. Deze moeten ook geholpen kunnen worden. Misschien dat jij alles wel zelf wil en kan doen, maar dat geldt niet voor iedereen.
Niet zo serieus man, XL50deSeauje maakte even een opmerking om te laten zien dat onze 4takt brommers de rit makkelijk zonder bezemwagen (zouden moeten kunnen, indien goed onderhouden en niet als idioot mee gereden,met voldoende peut en de basis brommerkennis......) uitrijden :mrgreen:
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: HeysteriaRun

Bericht door Edo »

Heysteriarun schreef:
XL50deSeauje schreef:Wie gaat er mee? Gewoon effe om te showen dat servicewagens en vrachtwagens bullshit zijn!

Waar baseer je op dat servicewagens bullshit zijn? Er zijn al genoeg deelnemers die geen sleutelervaring hebben of uberhaupt over enige kennis van brommers beschikken. Deze moeten ook geholpen kunnen worden. Misschien dat jij alles wel zelf wil en kan doen, maar dat geldt niet voor iedereen.
Mau's idee is dat als je niet kan sleutelen, je niet naar Spanje moet rijden op een antiek hok. En waarom het volgens hem bullshit is? Mau heeft alle uithoeken van Europa al gezien op zijn SS50. De SS50 is er niet knapper op geworden, en hijzelf ook niet, maar hij kwam altijd thuis! Zonder servicewagen.

NIX
chaly addict
Berichten: 18832
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: HeysteriaRun

Bericht door NIX »

En hij kan niet eens sleutelen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: HeysteriaRun

Bericht door Eric »

Het is toch prettig dat je later op een camping even rustig kan sleutelen i.p.v. ergens langs e.o.a. drukke weg en weinig spullen? Het is gewoon luxe om het te hebben.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: HeysteriaRun

Bericht door Kippenverver »

Heel leuk idee, maar ik heb gehoord dat de carbagerun ook een brommer editie wil gaan doen, dus ga ik lekker daar op wachten :)
Ga heen en vereenvoudig u!

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: HeysteriaRun

Bericht door RobHonda »

Amai! Dat klink toch wel als een plan eigenlijk.
Lekker op de novio!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: HeysteriaRun

Bericht door Kippenverver »

Ja, ik moest meteen aan jou en Niek denken toen ik het las, half oktober meer nieuws zeiden ze.. Ben benieuwd!
Ga heen en vereenvoudig u!

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: HeysteriaRun

Bericht door bart beekhuizen »

lijkt mij ook wel leuk, maar eens even uittjekken, ik vind dat voor mensen die op hun brommer naar rusland gereden zijn de leeftijdgrens wel wat naar beneden gebogen mag worden.
Afbeelding

Thomgun
4T-MSB addict
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 jun 2010 10:01
Bezit: Honda C50 K1
Honda Z50A K2
Locatie: Hattem

Re: HeysteriaRun

Bericht door Thomgun »

Zou me best leuk lijken om mee te doen, ben dan al klaar met mn examens...
Ben alleen nog geen 23.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.

Mo_0
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 148
Lid geworden op: 20 jul 2009 21:53
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: HeysteriaRun

Bericht door Mo_0 »

Ik neem aan dat er wel een aantal mensen mee rijden die kunnen sleutelen, die kunnen de anderen dan toch gewoon helpen? Extra monteurs is dan een luxe inderdaad. Ik kan ook nog steeds niet alles zelf maar ben in de afgelopen twee maanden twee keer op en neer naar België gereden in mijn eentje en ik ben ook (bijna heel) terug gekomen. (Alleen mijn brommer staat nog in Gent, zo'n vrachtwagen is dan wel handig ja, maar met genoeg sleutelaars is zelf dat een luxe)
Mijn plan om naar Spanje te rijden stond al een tijdje op de planning, mochten er mensen mee willen rijden. Ik vraag geen inschrijfgeld en er is geen leeftijdsgrens. Wel is het mooi mee genomen als je kunt sleutelen want er zijn geen bezemwagens of extra monteurs aanwezig. 200 km per dag lijkt me een prima afstand. Ik heb inmiddels wat logeeradresjes hier en daar, dus ook dat komt wel goed!
Misschien komen we elkaar onderweg nog wel tegen! :)

Mo_0
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 148
Lid geworden op: 20 jul 2009 21:53
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: HeysteriaRun

Bericht door Mo_0 »

Haha check:
-------------------------------
Vraag | Wat voor eisen worden er gesteld aan de brommer?
Elke brommer is toegestaan, zolang deze voldoet aan de Nederlandse wetgeving.

Vraag | Ik wil mijn brommer opvoeren, mag dat?
Opgevoerde brommers zien we liever niet, maar worden niet geweigerd. Wel willen we benadrukken dat het een brommer rit is en geen motor rit. Oftewel, geen 125cc o.i.d.

Vraag | Hoe hard moet de brommer minimaal kunnen gaan?
Uiteraard is het geen probleem als je brommer 40km/u gaat, maar wil je alle dagen op tijd binnen zijn, dan adviseren wij dat je brommer rond de 70km/u moet kunnen rijden.
--------------------------------

70km/u is volgens mij niet de juiste snelheid voor de Nederlandse wetgeving, of ben ik nou gek?

En de 150 euro is dus exclusief overnachting, met Spanje als eindbestemming.

http://www.heysteriarun.nl/De HeysteriaRun, het evenement om je jongensdroom in vervulling te laten gaan. Met de brommer op vakantie!

Hmmm, vrouwen uitgesloten?

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: HeysteriaRun

Bericht door Edo »

Als je zorgt dat naar Spanje rijden jouw jongensdroom is, ben je welkom denk ik zo te lezen!

Zet je meisjesdromen even aan de kant :D

Plaats reactie