Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Praat hier (na) over een ritje of evenement.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door nielspbr »

niek is ik schreef:Je bent zelf n watje!
Ja, waarom dacht je anders dat ik lekker thuis bij de warme kachel ben gebleven.
(Even afgezien van het monkey wegenzout uitgaansverbod dat in huize nielspbr heerst.)
Ik heb overigens wel de nieuwjaarsrit gereden

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door niek is ik »

Niet te serieus allemaal!
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Kippenverver »

nielspbr schreef:
niek is ik schreef:Je bent zelf n watje!
Ja, waarom dacht je anders dat ik lekker thuis bij de warme kachel ben gebleven.
(Even afgezien van het monkey wegenzout uitgaansverbod dat in huize nielspbr heerst.)
Ik heb overigens wel de nieuwjaarsrit gereden
Heb je nog wat gehoord dan? We hebben nog een rondje Kockengen gedaan ook!
Ga heen en vereenvoudig u!

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Lejon »

Kippenverver schreef:
nielspbr schreef:
niek is ik schreef:Je bent zelf n watje!
Ja, waarom dacht je anders dat ik lekker thuis bij de warme kachel ben gebleven.
(Even afgezien van het monkey wegenzout uitgaansverbod dat in huize nielspbr heerst.)
Ik heb overigens wel de nieuwjaarsrit gereden
Heb je nog wat gehoord dan? We hebben nog een rondje Kockengen gedaan ook!
Het idee om bij Niels in de tuin te gaan burnen kwam nog in mij op toen we door kockengen reden maar er was een ding wat mij tegenhield....Ik weet niet waar hij woont.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Hells Ezel »

niek is ik schreef:Niettus!

Overigens Joost, bij jou jurken theorie...
Iets zit mij dwars, en ik denk dat het is dat ik van mening ben dat je toch eventjes iets langer moet nadenken.
Het is immers makkelijk praten en veroordelen van iemand die geen zin heeft om terwijl hij al moe en verkleumt is met zijn 50cc bromfiets een 100 km/u tweebaansweg op te rijden, in het donker onder niet bepaald optimale weersomstandigheden samen met twee andere bromfietsen die eveneens niet aan de wettelijke eisen van een bromfiets voldoen, en daarbij komend beschikken over een bestuurder die toch de nodige alcohol heeft genuttigd op een tot dan toe ongevulde maag. Makkelijk, als je zelf op een motorfiets rijdt en op geen enkel punt tegen de wet in handelt om te stellen dat bovenstaande opsomming van feiten ''zeiken'' is.
Ik zie dat meer als een kwestie van verantwoording nemen, de wet is voor mij verre van heilig, maar een situatie als deze vind ik met de wetgeving in het achterhoofd niet te verantwoorden om op een dergelijke wijze te handelen. Een keer een N weg een stukje mee pakken kan bij mij zeker, en komt ook vaak genoeg voor... Maar ik neem hierbij wel mijn verantwoordelijkheid en kan mijzelf voor mijzelf en dus niet bij wet verantwoorden, doe ik bovenstaande dan kan ik dat niet. En ik denk dat het toch wel erg belangrijk is jezelf te kunnen verantwoorden naar jezelf toe, wil je je überhaupt indien nodig aan een ander kunnen verantwoorden.

En ja ik ben een mietje, jij overigens ook. Al reed dit mietje wel eerst 70km naar het verzamelpunt, met een snotverkouden kop en ontstoken ogen. Om de volgende dag nog even 110 km terug te rijden, wat waarschijnlijk nog wel wat meer is geworden... aangezien ik knap waardeloos ben in navigeren. Dit terwijl ik mij ziek worden niet kan permitteren en maandag gewoon afspraken had staan.
Moet de gene met de auto klaar staand op het eind punt dan tot in den diepe spuien over mietje? Voor hij zelf weer lekker warm in de auto stapt? Of zullen we dat dan toch maar overlaten aan bikkels als Lonneke en HJ, de organisatie of gewoon Mau?

Nou, ik trek weer lekker mijn jurk aan... Die zit tenminste warm, en geeft mij vrijbrief om te zeiken...
:D
praatjes vullen geen gaatjes dus kop dicht jurkmans.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door NIX »

Kippenverver schreef:We hebben heel lang zitten denken wat jullie nou allemaal aan het doen waren!
Aan het puzzelen, blijkbaar waren we de enigen die dachten dat het echt om een puzzelrit ging.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door KiP »

ik vond die 100 weg een prima idee tot ik hoorde dat het een 100 weg was en geen 80 :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door nielspbr »

Lejon schreef:
Kippenverver schreef:
nielspbr schreef:
niek is ik schreef:Je bent zelf n watje!
Ja, waarom dacht je anders dat ik lekker thuis bij de warme kachel ben gebleven.
(Even afgezien van het monkey wegenzout uitgaansverbod dat in huize nielspbr heerst.)
Ik heb overigens wel de nieuwjaarsrit gereden
Heb je nog wat gehoord dan? We hebben nog een rondje Kockengen gedaan ook!
Het idee om bij Niels in de tuin te gaan burnen kwam nog in mij op toen we door kockengen reden maar er was een ding wat mij tegenhield....Ik weet niet waar hij woont.
Niets gehoord of gezien.

ps. Ik heb trouwens geen tuin, en om de tuin van mijn benedenbuurvrouw staat een hek. :mrgeen:

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Eric »

Hells Ezel schreef:
niek is ik schreef:Niettus!

Overigens Joost, bij jou jurken theorie...
Iets zit mij dwars, en ik denk dat het is dat ik van mening ben dat je toch eventjes iets langer moet nadenken.
Het is immers makkelijk praten en veroordelen van iemand die geen zin heeft om terwijl hij al moe en verkleumt is met zijn 50cc bromfiets een 100 km/u tweebaansweg op te rijden, in het donker onder niet bepaald optimale weersomstandigheden samen met twee andere bromfietsen die eveneens niet aan de wettelijke eisen van een bromfiets voldoen, en daarbij komend beschikken over een bestuurder die toch de nodige alcohol heeft genuttigd op een tot dan toe ongevulde maag. Makkelijk, als je zelf op een motorfiets rijdt en op geen enkel punt tegen de wet in handelt om te stellen dat bovenstaande opsomming van feiten ''zeiken'' is.
Ik zie dat meer als een kwestie van verantwoording nemen, de wet is voor mij verre van heilig, maar een situatie als deze vind ik met de wetgeving in het achterhoofd niet te verantwoorden om op een dergelijke wijze te handelen. Een keer een N weg een stukje mee pakken kan bij mij zeker, en komt ook vaak genoeg voor... Maar ik neem hierbij wel mijn verantwoordelijkheid en kan mijzelf voor mijzelf en dus niet bij wet verantwoorden, doe ik bovenstaande dan kan ik dat niet. En ik denk dat het toch wel erg belangrijk is jezelf te kunnen verantwoorden naar jezelf toe, wil je je überhaupt indien nodig aan een ander kunnen verantwoorden.

En ja ik ben een mietje, jij overigens ook. Al reed dit mietje wel eerst 70km naar het verzamelpunt, met een snotverkouden kop en ontstoken ogen. Om de volgende dag nog even 110 km terug te rijden, wat waarschijnlijk nog wel wat meer is geworden... aangezien ik knap waardeloos ben in navigeren. Dit terwijl ik mij ziek worden niet kan permitteren en maandag gewoon afspraken had staan.
Moet de gene met de auto klaar staand op het eind punt dan tot in den diepe spuien over mietje? Voor hij zelf weer lekker warm in de auto stapt? Of zullen we dat dan toch maar overlaten aan bikkels als Lonneke en HJ, de organisatie of gewoon Mau?

Nou, ik trek weer lekker mijn jurk aan... Die zit tenminste warm, en geeft mij vrijbrief om te zeiken...
:D
praatjes vullen geen gaatjes dus kop dicht jurkmans.
Soms is een praatje best handig om een gaatje te kunnen/mogen vullen.

-Jij vult helemaal niets.

crap.....
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Hells Ezel
HVN oppergodin
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 13:29
Bezit: 3 Puchs
Locatie: Iron Laiden Ruk City
Contacteer:

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Hells Ezel »

eric, één tip: als je niks zegt kun je ook niks stoms zeggen..

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door robertsp »

Eric schreef:
-Jij vult helemaal niets.
Volgens mij vervuld ze je hart met liefde!
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Eric »

Vanmiddag maar dozen vullen als ik aan het werk ben.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door NIX »

Iedereen blij, dus.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Jurrien »

Nog een paar jaar volhouden tot je beroep wordt weggeautomatiseerd
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Midwinterpuzzelrit 02-02-2013

Bericht door Eric »

Ik gok dat het gewoon helemaal verdwijnt, en alles gewoon via tablets en dat soort dingen gaat. En anders is er toch altijd iemand nodig die het zootje in de gaten moet houden.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Plaats reactie