[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Eric »

Blijkbaar zijn schadevrije jaren autoverzekering gebonden en dus niet op naam. Dus dan moet ik eerst de ene verzekering opzeggen zodat de vrije jaren vrij komen en dan heb ik dus nog steeds een onverzekerde auto.

Logisch....
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door carel »

Nee, eerst verzekeren, dan de opzegservice je oude verzekering laten opzeggen, dan kijken ze hoeveel schadevrije jaren je hebt in het Roi-Data systeem, en gaan die tellen op de nieuwe verzekering. Logisch hee.
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Eric »

Maar die andere auto gaat niet weg. Het was blijkbaar makkelijker geweest als ik beide auto's bij dezelfde verzekeraar zou zetten...
Laatst gewijzigd door Eric op 21 mei 2012 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Oversluiten verzekering?

carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door carel »

De oude schorsen, behoeft hij een jaar lang geen verzekering, dan de andere verzekeren enz.
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door ciebie »

Gewoon noemen/aangeven hoeveel schadevrije jaren je hebt? deden ze bij mij niet moeilijk over

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

:cry: Chips is op
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door honda sleutelaar »

Morgen dagje kantoor hangen, na een lang weekend vrij te zijn geweest :(
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Eric »

carel schreef:De oude schorsen, behoeft hij een jaar lang geen verzekering, dan de andere verzekeren enz.
Die oude blijft gewoon zo nu en dan rijden!!! Ik heb hem gewoon afgesloten en het kost mij nu ruim 4euro meer in de maand door die onzin.

Ciebie: Ik heb ze gemeld dat ik al 10 jaar mijn rijbewijs heb en dat ik ook al 10jaar auto rijd. Bij mij hebben ze ook nooit moeilijk gedaan, maar nu ineens wel. er zal wel weer iets veranderd zijn en dat is verzonnen door iemand die ik nu dus een griepje toewens! Het is misschien maar 4euro, maar het is gewoon BS!!
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Gewoon Tania »

GRRR er heersen weer allerlei nare ziektes op het werk waarvan natuurlijk weer niemand weet of het invloed heeft op een ongeboren kindje! De ene zegt van wel, de ander van niet...... word er een beetje sip van!!

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lupomob »

Zover ik weet is het zo dat als jij griep krijgt ofzo, de kleine het niet krijgt.
Schijnt zo te werken. zelfs na de geboorte heeft je kleine nog zoveel weerstand dat de eerste 4 weken hij niet ziek kan worden.
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Deels is ook bepalend hoeveel last jíj ervan hebt, dat kost veel energie wat ten koste kan gaan van de groei van je kind.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Gewoon Tania »

check,check,dubbelcheck; volgens de arts, de GGD en de verloskundige kan deze ziekte gevaarlijk zijn voor het ongeboren kind, maar alleen tijdens het eerste trimester (wel heel zeldzaam) en tijdens de bevalling, iets minder zeldzaam..... Het gaat om de hand-voet-mondziekte....
Maar voor mij geldt dit gelukkig nog niet!! Fjuuuwwww....

ongeveer 2 maanden terug moest ik me ook al laten testen (bloedonderzoek) op de vijfde ziekte, die heerste toen op het werk en is een stuk gevaarlijker, maar die had ik gelukkig al gehad dus ben ik immuun.

Maar het is dus aardig klote dat iedere keer als er op het werk een ziekte uitbreekt je eerst een dag zorgen moet gaan maken voordat iemand met verstand een duidelijk antwoord heeft of het gevaarlijk kan zijn!

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lupomob »

Mischien heb je er niets aan en mischien heel veel.
Wij hadden een soort van onbezorgde zwangerschap simpelweg omdat we allebei super nuchter zijn.

Denk niet teveel na over wat kan gebeuren en over wat je eet enz.
Veel is puur bangmakerij en vaak heb je maar .......10de procent kans dat je iets binnenkrijgt wat schadelijk kan zijn voor de kleine.
Hoe meer jij er om gaat stressen hoe meer de kleine ervan mee krijgt was bij ons de theorie.
Lastig maar voor ons werkte het prima.

Mijn vriendin at wat ze wou(ja ook filet american rosbief biefstuk enz) en reed vrolijk paard tot ze 34 weken was.
Veel mensen verklaarde ons voor gek en riepen vooral tegen mij dat ik haar tot de orde moest roepen want wat er wel niet allemaal kon gebeuren.......

Wat er gebeurde....... mijn vriendin zat lekker in haar vel doordat ze deed waar ze zin in had.

Mischien als je ooit een miskraam hebt gehad door het een of ander zal je er vast anders tegen aan kijken.

Ik riep altijd als iemand weer begon over eten of wat dan ook dat die kleine er weerstand van zou krijgen.
Of dat de manier is weet ik niet maar alles ging goed en de kleine doet het nog beter.

Maak je niet te druk over wat er kan gebeuren maar geniet van je zwangerschap.
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Mijn zus heeft na x (ben de tel kwijt) miskramen uiteindelijk een 'succesvolle' zwangerschap gehad, maar heeft in die tijd wel 3 maal in het ziekenhuis gelegen.
Dus inderdaad, probeer er zoveel mogelijk van te genieten ;)
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Plaats reactie