[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

soms word je toch ook zo schijt ziek van die jongens die een auto willen kopen.

vragen ze wat je er voor wil hebben.
dan nog een vraag wat er aan mankeert
dan doen ze een tegen bod (zeg je weer wat je er voor wil hebben.)
dan vragen ze nog een keer of er mankementen aan zitten
dan vragen ze waar je woont zo dat ze kunnen kijken hoe ver het rijden is.
dan vragen ze hoelang ze er over rijden (weet ik veel jij vraagt de plaats waar ik woon om de route te bepalen)
dan doen ze weer het zelfde bod als eest (zeg ik weer wat ik er voor moet hebben)
dan vragen ze of de wielen ook bij de prijs in zitten(duh hoe wil je anders het ding mee krijgen? op de remschijven of zo)
dan vragen ze of je hem komt brengen voor de prijs wat ik er voor wil hebben (NEEEE!!!!)



ik word echt zo schijt ziek van die gastjes :x en uit eindelijk zeggen ze nee ik vind hem te duur. :shock: een auto van 400 euro wat moet je dan daar van verwachten dat het te vergelijken is met een auto van een jaar oud :?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Gewoon Tania »

lupomob schreef:Mischien heb je er niets aan en mischien heel veel.
Wij hadden een soort van onbezorgde zwangerschap simpelweg omdat we allebei super nuchter zijn.

Denk niet teveel na over wat kan gebeuren en over wat je eet enz.
Veel is puur bangmakerij en vaak heb je maar .......10de procent kans dat je iets binnenkrijgt wat schadelijk kan zijn voor de kleine.
Hoe meer jij er om gaat stressen hoe meer de kleine ervan mee krijgt was bij ons de theorie.
Lastig maar voor ons werkte het prima.

Mijn vriendin at wat ze wou(ja ook filet american rosbief biefstuk enz) en reed vrolijk paard tot ze 34 weken was.
Veel mensen verklaarde ons voor gek en riepen vooral tegen mij dat ik haar tot de orde moest roepen want wat er wel niet allemaal kon gebeuren.......

Wat er gebeurde....... mijn vriendin zat lekker in haar vel doordat ze deed waar ze zin in had.

Mischien als je ooit een miskraam hebt gehad door het een of ander zal je er vast anders tegen aan kijken.

Ik riep altijd als iemand weer begon over eten of wat dan ook dat die kleine er weerstand van zou krijgen.
Of dat de manier is weet ik niet maar alles ging goed en de kleine doet het nog beter.

Maak je niet te druk over wat er kan gebeuren maar geniet van je zwangerschap.

Waar kan ik tekenen voor een onbezorgde en makkelijke zwangerschap? De ene is de andere zwangerschap niet, en het is alleen al erg vermoeiend om je overal te moeten 'verdedigen' omdat je niet compleet op de rose wolk kan zitten en niemand dit kan begrijpen want; je bent toch zwanger? en dat is toch leuk??!!! Nouja zo dacht ik er ook altijd over......

Als ik een duidelijk aantoonbaar vergroot risico loop op een doodgeboren kind (en dan heb ik het niet over een biefstukje of een hobbelpaard) maar over een ziekte waar dat duidelijk van is aangetoond, laat ik mij liever controleren en maak ik mij wel even zorgen tot ik de uitslag heb. En zorgen zijn zeer gezond bij een zwangerschap, het is wat anders als stress. Over ons kindje maak ik mij ook geen zorgen, want het groeit goed en beweegt nog meer als de gemiddelde antilliaan :D

Verder is het ook niet genieten als je t/m 19 weken je moet afvragen of je eten wel binnen blijft. Daarbij ben ik altijd positief gebleven; misschien is het volgende week wel beter, maar er zijn ook dagen dat het je compleet opbreekt.
De vlag hing dan ook uit op het moment dat ik 3 dagen achter elkaar mijn avondeten binnen kon houden! woehoee....
Hierbij nog een bekken-bodem-probleem waarmee ik te lang heb doorgelopen, omdat ik eigenwijs was en dacht; het gaat vanzelf wel weer over....... ik blijf de leuke dingen doen die ik altijd nog deed! Gefeliciteerd mevrouw; u bent nu nog verder van huis. Hierdoor heb ik gewoonweg veel pijn (en zal dit blijven houden volgens de fysiotherapeut, maar ik blijf zelf hoop houden). Ik krijg nu oefeningen, massages en opdrachten om er beter mee om te kunnen gaan en om mijn spieren te leren ontspannen.

En toch; ik geniet nog steeds van ons kindje, de bewegingen van ons kindje, de vliegende emoties, het zwanger zijn, mijn buik, de slapeloze nachten, etc.... en misschien geniet ik nu juist wel meer van de kleinere dingen, niet alles is meer vanzelfsprekend, ik ben al gelukkig als ik pijnvrij op kan staan.
Op mijn goede dagen heb ik vaak even schijt aan mijn oefeningen en opdrachtjes, ik ben juist iemand die niet stil kan zitten en dan doe ik waar ik echt zin in heb, maar krijg dit helaas weer terug in heel veel pijn, nog meer overgeven en bijna alleen maar kunnen slapen in de dagen daarna. Soms is dit het me wel waard..... omdat ik ondertussen weet dat in ieder geval wel alles goed is met ons kindje en dat vindt ik het belangrijkste!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

sea_bird schreef:
butt head schreef:soms word je toch ook zo schijt ziek van die jongens die een auto willen kopen.

vragen ze wat je er voor wil hebben.
dan nog een vraag wat er aan mankeert
dan doen ze een tegen bod (zeg je weer wat je er voor wil hebben.)
dan vragen ze nog een keer of er mankementen aan zitten
dan vragen ze waar je woont zo dat ze kunnen kijken hoe ver het rijden is.
dan vragen ze hoelang ze er over rijden (weet ik veel jij vraagt de plaats waar ik woon om de route te bepalen)
dan doen ze weer het zelfde bod als eest (zeg ik weer wat ik er voor moet hebben)
dan vragen ze of de wielen ook bij de prijs in zitten(duh hoe wil je anders het ding mee krijgen? op de remschijven of zo)
dan vragen ze of je hem komt brengen voor de prijs wat ik er voor wil hebben (NEEEE!!!!)



ik word echt zo schijt ziek van die gastjes :x en uit eindelijk zeggen ze nee ik vind hem te duur. :shock: een auto van 400 euro wat moet je dan daar van verwachten dat het te vergelijken is met een auto van een jaar oud :?

Dat hoort erbij als je een beemer te koop zet.... :wink:

denk het.

had net een buiten lander aan te telefoon die niet nederlands kon/wou praten.

daar ga ik al helemaal niet op in.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

xinix
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 193
Lid geworden op: 03 apr 2011 13:23
Bezit: skyteam dax
ff geen geld voor een honda
Locatie: Deest (dichtbij Nijmegen)

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door xinix »

Bah, wat is het vroeg!
NIX schreef:Wat een flapfloeper.
There's a lot to remember, there's a lot to forget.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Door de pot gezakt.
Met m'n duffe kop vergeten de bril naar beneden te doen :lol: Had het gelukkig op tijd door.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Spherius »

robertsp schreef:Door de pot gezakt.
Met m'n duffe kop vergeten de bril naar beneden te doen :lol: Had het gelukkig op tijd door.
http://www.dumpert.nl/mediabase/2055011 ... _bent.html

:mrgreen:
**Hona is Tjoei**

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

ben je lekker aan het toeren met de cd65. denkje ga je even lekker de posbank over. kom je aan bij de mooie bochten... voorband lek KAK. dan maar rustig naar beneden rijden. en is bellen of ik ergens even een bandje kan plakken. zo als altijd had ik geen bandenplak spul of gereedschap :)

na een belletje bij familie oor aan gekomen daar een c geplunderd voor een voor wiel. morgen maar weer naar westervoort met een nieuw binnenbandje om mijn eigen wiel weer op te halen. :D

niet hoeven lopen 8-)
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

Ben je een lekker lang weekend vrij, plof je neer op de bank,..... zit je op een bos sleutels van je werk :(
Kan ik alsnog naar m'n werk morgen om die krengen terug te brengen (en wel 's ochtends nog om 7 uur ) :evil:
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

Mano schreef:Ben je een lekker lang weekend vrij, plof je neer op de bank,..... zit je op een bos sleutels van je werk :(
Kan ik alsnog naar m'n werk morgen om die krengen terug te brengen (en wel 's ochtends nog om 7 uur ) :evil:
ben je van de technische dienst dan bij het ziekenhuis?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

butt head schreef: ben je van de technische dienst dan bij het ziekenhuis?
Nee, wel bij het facilitair bedrijf, ik doe de bevoorrading van het ziekenhuis.(dat gaat 7 dagen per week door, dus ook morgen. En zonder de sleutelbos die hier nu ligt kunnen ze morgen ochtend een hele toren niet scannen)
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

hebben ze geen reserve bos dan?
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

butt head schreef:hebben ze geen reserve bos dan?
Vast wel, maar juist om te voorkomen dat die gaan zwerven is degene die ze het laatst heeft gebruikt ook verantwoordelijk voor het terug hangen van die dingen, dus ik moet ze sowieso gaan brengen,, Nou ja je weet wat ze zeggen; Wie z'n hoofd niet gebruikt moet z'n benen Honda gebruiken.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

En vroeg zijn nest uit.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Mano »

Ja, dat ook ( kan ik naar die Amerikaanse Chopper Brommers soap op Discovery kijken als ik terug ben)
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Zo'n sleutel had ik ook, moest ik op komen dagen ook al was ik ziek. Toen maar besloten om de sleutel in het ziekenhuis te laten en de keren dat ik niet in dat kantoor kon (waar die sleutel lag, had ik geen sleutel van), om maar lekker te gaan luieren.
Kon je die sleutel niet gisteravond al terugbrengen?

Edit:
Facilitair bedrijf AZU toch? Zit klinische fysica/medische technologie al daar beneden tussen het afval? ;)
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Plaats reactie