[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door honda sleutelaar »

Nieuwe voorruit laten monteren, kost wat maar dan heb je ook wat.
lekker zitten hobbyen in de garagebox, electrische installatie afgemaakt, nu lekker tocht dicht en ventilatie aangesloten.
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

NIX
chaly addict
Berichten: 18902
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door NIX »

Ik heb er sinds een week ook weer een flinke barst in, die blijft lekker zitten tot de APK.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

KiP
postslet
Berichten: 2438
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door KiP »

ja zeker geluk, nou niels ik heb er een kromme 323 aan overgehouden
Afbeelding
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.

NIX
chaly addict
Berichten: 18902
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door NIX »

Alle virussen, trojans, wurmen en malware op m'n laptopje doodgemaakt (stuk of 50) en nu weer een snelle computer. :D
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

dennisl9
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 okt 2012 12:28
Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73
Locatie: wijk bij duurstede

Re: [geluk] Wat zit je mee? -topic

Bericht door dennisl9 »

haha lekker :D

vandaag de dax uit duitseland opgehaald.
heb nu een bouwpakketje, gelukkig moet er nog veel aan gebeuren, dus heb lekker wat te doen. ofwacht, ik moet er nog 3 klaarmaken ;(
haha, dan gaat deze dus maar op de plank ^^

sander_c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 jan 2007 12:29
Bezit: c50 '70
Locatie: Driebergen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door sander_c50 »

Vanmiddag onderuit gegaan in haakse bocht naar links. Dacht m even stoer lekker schuin te nemen toen ik op de beperkingen van mn C stuitte... Ik heb waarschijnlijk met de voetsteun of de zijstandaard de grond geraakt waardoor ik onderuit ben gegaan. Mn brommer keek met de voorkant naar de richting waar ik vandaan kwam en de schakelpook heeft een dikke kras op het wegdek getrokken. Ik ben op mijn rug terecht gekomen met de brommer half op me, ik werd gelukkig overeind geholpen door passanten.

Schade valt gelukkig wel mee, had motorkleding aan maar toch een schram en blauwe plek op bovenbeen. Verder geschaafd stepje en handvat, lichtelijk kromme spiegel en wat krassen op het achterknipperlicht. Ook nog een beschadigde laptop die in mijn rugzak zat. Ik ben wel geschrokken maar ook erg blij dat ik goede kleding aanhad!

ceedee
4T-MSB addict
Berichten: 603
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:55
Locatie: zeist

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door ceedee »

oeps!
Beterschap er mee.
doet compu het nog?

sander_c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 jan 2007 12:29
Bezit: c50 '70
Locatie: Driebergen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door sander_c50 »

die doet het nog! klep opent en sluit wel een beetje moeilijk.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door robertsp »

sander_c50 schreef:Vanmiddag onderuit gegaan in haakse bocht naar links. Dacht m even stoer lekker schuin te nemen toen ik op de beperkingen van mn C stuitte... Ik heb waarschijnlijk met de voetsteun of de zijstandaard de grond geraakt waardoor ik onderuit ben gegaan. ...
Ik ken het. Gelukkig niet onderuit gegaan, maar dan snap je die vouwbare stepjes wel enigszins.
Schade valt gelukkig wel mee, had motorkleding aan maar toch een schram en blauwe plek op bovenbeen. Verder geschaafd stepje en handvat, lichtelijk kromme spiegel en wat krassen op het achterknipperlicht. Ook nog een beschadigde laptop die in mijn rugzak zat. Ik ben wel geschrokken maar ook erg blij dat ik goede kleding aanhad!
En dan te bedenken dat er nog steeds motorrijders zonder beschermende kleding rijden.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

sander_c50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 jan 2007 12:29
Bezit: c50 '70
Locatie: Driebergen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door sander_c50 »

robertsp schreef:
sander_c50 schreef:Vanmiddag onderuit gegaan in haakse bocht naar links. Dacht m even stoer lekker schuin te nemen toen ik op de beperkingen van mn C stuitte... Ik heb waarschijnlijk met de voetsteun of de zijstandaard de grond geraakt waardoor ik onderuit ben gegaan. ...
Ik ken het. Gelukkig niet onderuit gegaan, maar dan snap je die vouwbare stepjes wel enigszins.
Schade valt gelukkig wel mee, had motorkleding aan maar toch een schram en blauwe plek op bovenbeen. Verder geschaafd stepje en handvat, lichtelijk kromme spiegel en wat krassen op het achterknipperlicht. Ook nog een beschadigde laptop die in mijn rugzak zat. Ik ben wel geschrokken maar ook erg blij dat ik goede kleding aanhad!
En dan te bedenken dat er nog steeds motorrijders zonder beschermende kleding rijden.
Inderdaad. Ik denk soms als ik op de brommer stap dat ik lichtelijk overdrijf met mn motorpak, maar het is lekker warm :D , en de topsnelheid van de brommer is hoog genoeg om beschermende kleding te dragen....

Motorrijders die zonder beschermende kleding rijden moeten dat zelf maar weten, ik ging met 30 op mn bek en was al blij dat ik t aanhad. Ga zelf nooit meer zonder op de brommer of motor zitten.

dennisl9
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 okt 2012 12:28
Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73
Locatie: wijk bij duurstede

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door dennisl9 »

heb ook een motorpak aangeschaft, 1x aan de zijkant geraakt, 1500 schade aan mijn daxje & ik kon 3 weekjes niet lopen. dat is het jammer van die honda, je been zit tussen de auto en de brommer.

toen maar motorpak gekocht, en jeetje wat kwam het vanochtend in de mist goed van pas ^^

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door Mano »

ff ouderwets op z'n goed Hollands klagen over het weer :mrgreen:

GVD kom je, veels te vroeg, je warme nest uit omdat je weer naar je werk moet. (Tja, weer de Jackpot niet op mijn staatslot gevallen)
Moet je eerst je zadel krabben, is het spekglad. Want strooien ,daar beginnen ze nog niet aan hiero.
Rijden al die Opel fietsers weer minimaal 3 dik of erger :moeders met bakfiets naast een kind dat net zonder zijwielen fietst, weer heerlijk in de weg.
Zie je door de mist geen 40 meter voor je. en staan alle, maar dan ook echt alle verkeerslichten op rood.
Kom je op je werk aan met kouwe klauwe omdat je winterhandschoenen toch niet zo warm zijn als de verkoper beloofde.

Denk je dat je het gehad hebt mag je naar huis ,heb je je zonnebril vergeten.

Blij dat ik weer thuis bij de kachel, m'n Pc-tje en achter een biertje zit :D
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

dennisl9
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 okt 2012 12:28
Bezit: ST50J -88 (nu met pav41 aanhangert)
ST50E -70
ST50E -70
ST50G - 71
CT70 -trail 77
Chaly - 74
Novio 73
Locatie: wijk bij duurstede

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door dennisl9 »

wel +1 voor jou verhaal, ik denk dat mijn dag er net zo uitzag, vervang werk alleen met school.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door robertsp »

Mano schreef:ff ouderwets op z'n goed Hollands klagen over het weer :mrgreen:

GVD kom je, veels te vroeg, je warme nest uit omdat je weer naar je werk moet. (Tja, weer de Jackpot niet op mijn staatslot gevallen)
Moet je eerst je zadel krabben, is het spekglad. Want strooien ,daar beginnen ze nog niet aan hiero.
Rijden al die Opel fietsers weer minimaal 3 dik of erger :moeders met bakfiets naast een kind dat net zonder zijwielen fietst, weer heerlijk in de weg.
Zie je door de mist geen 40 meter voor je. en staan alle, maar dan ook echt alle verkeerslichten op rood.
Kom je op je werk aan met kouwe klauwe omdat je winterhandschoenen toch niet zo warm zijn als de verkoper beloofde.

Denk je dat je het gehad hebt mag je naar huis ,heb je je zonnebril vergeten.

Blij dat ik weer thuis bij de kachel, m'n Pc-tje en achter een biertje zit :D

Maar je kunt bij binnenkomst op je werk wel zo'n lekkere warme chocolademelk uit het automaat trekken \o/
Moest je wel het juiste automaat nemen, sommigen stonden kut afgesteld.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

SBloke
4T-MSB regular
Berichten: 470
Lid geworden op: 28 jan 2007 01:41
Bezit: BMW R1100GS
Locatie: Nijmegen

Re: [zit niet mee] Klaagbak

Bericht door SBloke »

Mja, die fietsers drie rijen dik. En vergeet vooral het geslinger niet omdat 'ze' op hun telefoontejs zitten te kijken, of domweg een te grote fiets hebben. Het is telkens weer spannend om erlangs te gaan. Zelf doe ik het op dit moment alleen nog op de fiets, maar met een slordige 25km/h is dat nog steeds geen pretje, en krijg da nook vaak genoeg verwensingen naar mijn hoofd dat ik moet bellen.
Ik kan bellen wat ik wil, maar als 'ze' 4! (nee, niet 4 faculteit, gewoon 4..) dik naast elkaar rijden dan heeft het ook geen nut meer.

En nog een ongerelateerd zeikpuntje: mistachterlicht. Kennen mensen de regels niet ofzo? 50 meter zicht... 50 meter, Je moet het volgende hectometeterpaaltje niet meer kunnen zien, zelfs de volgende lantaarnpaal moet onduidelijk zijn. (Die staan meestal zo rond de 50 meter uit elkaar).. en toch gister weer de nodige automobilisten die denken "oh, het is een klein beetje mistig, zicht op 500 meter, hop de kerstverlichting aan."

Conclusie: Ik haat mensen in het verkeer.
~Bovenstaande is mijn mening en hoeft niet op waarheid of werkelijkheid gestoeld te zijn.~

MU!

Plaats reactie