![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/groot/2015_08/5407667455.jpg)
Hier is nogmaals te zien dat ook in het CB50 filterhuis er 2 ingangen zijn.
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/groot/2015_08/5098013936.jpg)
Voor de volledigheid ook een plaatje van een XR75 huis. Deze heeft een dikke aanzuigbuis op de plek waar bij een XL de accu zit.
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/groot/2015_08/9921929311.jpg)
Wij vooral als we weten dat de brom op stal gaat, maar er wil nog weleens euro95 in gegoten worden voor een lange rit. Dat gaat mis als je strandt tijdens die rit...NIX schreef:Ik tank alleen nog super, dat scheel een boel dichtgekoekte zooi, soms komt een brommer er bij mij ook zomaar en paar jaar niet meer uit. (Snap dat trouwens ook niet...)
Interessant man!NIX schreef:Van links naar rechts: origineel XL50, ontgrensd XL50 en CB50. De CB heeft 2 inlaten op het huis. Ook is een CB huis groter en is het met maar 2 bouten aan het frame bevestigd. Ze zijn dus niet zomaar uitwisselbaar. Ik heb het middelste huis ontgrensd door de puntlassen van het plaatje los te boren.
http://img.hondavereniging.nl/fotos/gro ... 667455.jpg
Hier is nogmaals te zien dat ook in het CB50 filterhuis er 2 ingangen zijn.
http://img.hondavereniging.nl/fotos/gro ... 013936.jpg
Voor de volledigheid ook een plaatje van een XR75 huis. Deze heeft een dikke aanzuigbuis op de plek waar bij een XL de accu zit.
http://img.hondavereniging.nl/fotos/gro ... 929311.jpg