[Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spullen

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Die WC-verfrisserblokjes zou ik niet gebruiken, is iets met chloor enzo. Dan kun je na 2 uur badderen je opperhuid erafpeuteren.

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Dat kost je dan een enkeltje ziekenhuis. Voor huidtransplantatie.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Roxanne schreef:Dat kost je dan een enkeltje ziekenhuis. Voor huidtransplantatie.
En hoe kom ik dan thuis?

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door niek is ik »

:D
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Retourtje dan.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Doen ze niet, de ambulance haalt je alleen op, maar brengt je niet thuis.

Ben je dus op het Openbaar Vervoer aangewezen, mits je je OV-chipkaart met studentenreisproduct niet vergeten ben...

Camiel
4T-MSB addict
Berichten: 871
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:26
Bezit: SS50
Locatie: Tilburg

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Camiel »

Edo schreef:Doen ze niet, de ambulance haalt je alleen op, maar brengt je niet thuis.

Ben je dus op het Openbaar Vervoer aangewezen, mits je je OV-chipkaart met studentenreisproduct niet vergeten ben...
Als de treinen rijden.
Honda SS50 125cc 49cc

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Of je laat je gewoon door je familie ophalen. Soms brengen ze je wel thuis hoor met de ambu.Maar wel in bepaalde gevallen.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Roxanne schreef:Of je laat je gewoon door je familie ophalen. Soms brengen ze je wel thuis hoor met de ambu.Maar wel in bepaalde gevallen.
Moet je wel je mobieltje bij je hebben.

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Edo schreef:
Roxanne schreef:Of je laat je gewoon door je familie ophalen. Soms brengen ze je wel thuis hoor met de ambu.Maar wel in bepaalde gevallen.
Moet je wel je mobieltje bij je hebben.
Een ziekenhuis beschikt ook over telefoons hoor Edo, ik weet niet in welk tijdperk jij leeft. Hoe dacht je anders dat al die oudere 80+ ers weer thuis komen na in het ziekenhuis te hebben gelegen. Een afdeling leent echt wel even zijn portable telefoon uit aan patiënten hoor. En het kan zelf nog gekker. Een patiënt kan in een ziekenhuis een leen telefoon krijgen om te kunnen bellen met bekende en familie over de gang van zaken enzovoorts. Voor zo'n leen telefoon betaal je borg en betaal je gewoon de kosten die je gebeld hebt.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Roxanne schreef:
Edo schreef:
Roxanne schreef:Of je laat je gewoon door je familie ophalen. Soms brengen ze je wel thuis hoor met de ambu.Maar wel in bepaalde gevallen.
Moet je wel je mobieltje bij je hebben.
Een ziekenhuis beschikt ook over telefoons hoor Edo, ik weet niet in welk tijdperk jij leeft. Hoe dacht je anders dat al die oudere 80+ ers weer thuis komen na in het ziekenhuis te hebben gelegen. Een afdeling leent echt wel even zijn portable telefoon uit aan patiënten hoor. En het kan zelf nog gekker. Een patiënt kan in een ziekenhuis een leen telefoon krijgen om te kunnen bellen met bekende en familie over de gang van zaken enzovoorts. Voor zo'n leen telefoon betaal je borg en betaal je gewoon de kosten die je gebeld hebt.
Die 80+ers worden opgehaald door het verzorgingstehuis die heel veel geld aan ze gaan verdienen. Maar ik ben blij dat we hier een zinnige discussie voeren.

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Sommige 80+ ers wonen nog gewoon in een normaal huis of een aanleunwoning waar je je zorg in moet kopen. En als je geen zorg nodig hebt dan krijg je het gewoon niet.Plus dat een verzorgingshuis zijn patienten echt niet ophaalt. Daar hebben verpleegkundige en verzorgende echt geen tijd voor. Waarom denk je dat er een tekort is aan mensen in de zorg. Mensen krijgen steeds meer taken op zich. Het ophalen van een patient uit een ziekenhuis valt echt niet onder de zorg die een verpleegkundige levert.Dus het komt er gewoon op neer dat familie,vrienden,bekende de patient op moeten halen uit een ziekenhuis.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door NIX »

Dat heet mantelzorg. Wat een naam.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Edo »

Roxanne schreef:Sommige 80+ ers wonen nog gewoon in een normaal huis of een aanleunwoning waar je je zorg in moet kopen. En als je geen zorg nodig hebt dan krijg je het gewoon niet.Plus dat een verzorgingshuis zijn patienten echt niet ophaalt. Daar hebben verpleegkundige en verzorgende echt geen tijd voor. Waarom denk je dat er een tekort is aan mensen in de zorg. Mensen krijgen steeds meer taken op zich. Het ophalen van een patient uit een ziekenhuis valt echt niet onder de zorg die een verpleegkundige levert.Dus het komt er gewoon op neer dat familie,vrienden,bekende de patient op moeten halen uit een ziekenhuis.
Voorlopig moeten verzorgers/verpleegkundigen niet klagen, er zijn volgens wikipedia 3,7 miljoen mantelzorgers, terwijl er vast niet zoveel verzorgers/verpleegkundigen zijn, wacht maar tot DIE er geen zin meer in hebben!

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: [Tweedehands rommel] zoek en vind hier je 2ehands spulle

Bericht door Roxanne »

Edo schreef:
Roxanne schreef:Sommige 80+ ers wonen nog gewoon in een normaal huis of een aanleunwoning waar je je zorg in moet kopen. En als je geen zorg nodig hebt dan krijg je het gewoon niet.Plus dat een verzorgingshuis zijn patienten echt niet ophaalt. Daar hebben verpleegkundige en verzorgende echt geen tijd voor. Waarom denk je dat er een tekort is aan mensen in de zorg. Mensen krijgen steeds meer taken op zich. Het ophalen van een patient uit een ziekenhuis valt echt niet onder de zorg die een verpleegkundige levert.Dus het komt er gewoon op neer dat familie,vrienden,bekende de patient op moeten halen uit een ziekenhuis.
Voorlopig moeten verzorgers/verpleegkundigen niet klagen, er zijn volgens wikipedia 3,7 miljoen mantelzorgers, terwijl er vast niet zoveel verzorgers/verpleegkundigen zijn, wacht maar tot DIE er geen zin meer in hebben!
Ik weet het in mijn familie word er ook mantelzorg verleend.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

Plaats reactie