![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=www4.picturepush.com/photo/a/14555632/1024/allerlei-shit/DSC07288.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=www2.picturepush.com/photo/a/14555635/1024/allerlei-shit/DSC07291.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=www5.picturepush.com/photo/a/14555633/1024/allerlei-shit/DSC07289.jpg)
![Afbeelding](https://images.weserv.nl/?url=www1.picturepush.com/photo/a/14555634/1024/allerlei-shit/DSC07290.jpg)
Ben nog niet helemaal tevree met het zadel, moet nog een keer overnieuw maar dat komt wel.
Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp met alle onderdelen!!!
CB-viguur schreef:85 blok open gemaakt, 1 schakelprobleem opgelost, nu schiet 'ie niet meer uit z'n 1
boel weer in elkaar, en "en passant" nog even een lifan 150 nok versmald en gemonteerd.
Loopt nu een stuk beterook boven de 100km/h trekt het nog door
alleen nu een volgend schakelprobleem....morgen weer verder
Wauwiebart beekhuizen schreef:naar buiten gereden (van 4 hoog)
Ben nog niet helemaal tevree met het zadel, moet nog een keer overnieuw maar dat komt wel.
Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp met alle onderdelen!!!
Wat had je voor schakelprobleem dan? Hoort toch gewoon te werken?CB-viguur schreef:nieuw type 4bak klavertje pasgemaakt op oude ss50 schakelwals: schakelprobleem opgelost
versnellingsbak samen gesteld uit minimaal 5 verschillende bakken, waar onder s65 en nieuw type spul.gerbrandicus schreef:Wat had je voor schakelprobleem dan? Hoort toch gewoon te werken?CB-viguur schreef:nieuw type 4bak klavertje pasgemaakt op oude ss50 schakelwals: schakelprobleem opgelost
KiP schreef:geoefend met solidworks