en 150 euro boutjes moertjes en kleine rommel voor de zb
hopelijk is die zooi er na het weekend dan kan ik tenminste met de zb de hdd rijden
![Very Happy :D](./images/smilies/apple_icon_e_biggrin.png)
fotoSaik0 schreef:Moto Guzzi V65 Policia
google.butt head schreef:fotoSaik0 schreef:Moto Guzzi V65 Policia
ik wil een foto van zijn motor zien niet van een een of ander willekeurig googel ding.bart beekhuizen schreef:google.butt head schreef:fotoSaik0 schreef:Moto Guzzi V65 Policia
zo ziet ie er precies uit.....butt head schreef:ik wil een foto van zijn motor zien niet van een een of ander willekeurig googel ding.bart beekhuizen schreef:google.butt head schreef:fotoSaik0 schreef:Moto Guzzi V65 Policia
CMS schreef:Honda S50
Honda S50
Launched in 1965, this 5.2ps @10250rpm engine used the new overhead cam unit with a 39mm x 41.4mm bore & stroke, this ‘over-square’ design allowing higher revs, to take best advantage of the superior valve control offered by the OHC design.
A lovely looking lightweight, most often finished in bright red, enhanced by the chrome tank side panels
Weighing just 76.5kg this model was good for 55mph, and acceleration to match. As with most small sports Honda’s, rarity has pushed up values, and the relatively low cost of restoration, providing it is carried out to show room fresh standards can be very worthwhile!
bart beekhuizen schreef:een honda s50![]()
en dat gekke ding is HÉ-LE-MAAL origineel en on-versleuteld. heerlijk.
ik moest het benzine kraantje even ontstoppen, (geen roest in de tank!)en toen liep hij als een malle. godomme dat ding loopt hard joh! ik heb er nieuwe olie in gedaan, en warm laten worden, en toen even getest in de loods. 45 in zijn 2, en een vette 2takt stijl powerband! echt een toeren maker, maar zo mooi lopen, geen bonkje, geen tikje, niets. alleen het koppelings druk lagertje moet even vervangen worden.
CMS schreef:Honda S50
Honda S50
Launched in 1965, this 5.2ps @10250rpm engine used the new overhead cam unit with a 39mm x 41.4mm bore & stroke, this ‘over-square’ design allowing higher revs, to take best advantage of the superior valve control offered by the OHC design.
A lovely looking lightweight, most often finished in bright red, enhanced by the chrome tank side panels
Weighing just 76.5kg this model was good for 55mph, and acceleration to match. As with most small sports Honda’s, rarity has pushed up values, and the relatively low cost of restoration, providing it is carried out to show room fresh standards can be very worthwhile!
dude! dat ding loopt al als de brandweer!!! dikke 80.... als je er nog een 20cc bij doet loopt dan ding net zo hard als een bami110!sarcus schreef:Hier ga je plezier aan beleven BartMet een 70cc voor 50kop heb je koppel zat en kan je mee met het verkeer
ik heb het maar ge copypastat van CMS, er is bar weinig te vinden over de s50, wel over de s65, maar die is anders.NIX schreef:Hij is alleen niet overvierkant. Het is juist een strokertje, als 50cc.