Dat doet me ineens denken aan iets anders,..XL50deSeauje schreef:De 5 en de 0 op de cilinder van de ss50m omgedraaid...
Waren er (misschien nog wel) vroeger geen losse 50CC opdruk plaatjes die je op je 70CC cilinder kon zetten?
Dat doet me ineens denken aan iets anders,..XL50deSeauje schreef:De 5 en de 0 op de cilinder van de ss50m omgedraaid...
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok
Die maakten we zelf van McDonalds asbakjes..Mano schreef:Dat doet me ineens denken aan iets anders,..XL50deSeauje schreef:De 5 en de 0 op de cilinder van de ss50m omgedraaid...
Waren er (misschien nog wel) vroeger geen losse 50CC opdruk plaatjes die je op je 70CC cilinder kon zetten?
Kun je niet beter een ss ankerplaat pakken dan? Heb je iets meer vlees en dus degelijker denk ik..john schreef:een brief gestuurd dat ik het niet eens ben met mijn 250e "cross" boete van de platteduivenrit.
mijn achternaaf (remanker) kapot geremd( gescheurt), morgen dus maken, superkut natuurlijk want ik heb daar totaal geen zin in, dacht dat ik die rem shit wel gehad zou hebben. Ook dit syteem werkt dus niet. morgen dus maar een nieuw systeem verzinnen.
vanaf hier begon de ellende. en het is nog niet echt opgehouden. denk dat ik morgen maar een remstang ga maken, en kijken of dat een beter idee is.
past dat in een c320 naaf dan?Kippenverver schreef:Kun je niet beter een ss ankerplaat pakken dan? Heb je iets meer vlees en dus degelijker denk ik..john schreef:een brief gestuurd dat ik het niet eens ben met mijn 250e "cross" boete van de platteduivenrit.
mijn achternaaf (remanker) kapot geremd( gescheurt), morgen dus maken, superkut natuurlijk want ik heb daar totaal geen zin in, dacht dat ik die rem shit wel gehad zou hebben. Ook dit syteem werkt dus niet. morgen dus maar een nieuw systeem verzinnen.
vanaf hier begon de ellende. en het is nog niet echt opgehouden. denk dat ik morgen maar een remstang ga maken, en kijken of dat een beter idee is.