[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

4 maanden terug oma (91) overleden, 3 weken terug opa (86) overleden, vandaag te horen gekregen dat een oom naar een hospice gaat voor zijn laatste dagen na een zeer kort ziekbed..... Longkanker (62 jaar) en vrijdag word een andere oom geopereerd aan een hersentumor, kans op succes vrijwel niet maarja ze grijpen iedere kans aan...... ook 62 jaar


AAAAAAAARGHHHHHHHH, EN NOU KAPPE MET DIE NEGATIEVE SHIT AAN HET EIND VAN HET JAAR!!!!!!!!!!!
Try and die techniek....... love it.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door stoterstangen90 »

Sterkte.
Afbeelding

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

Een heel gaaf tankje gekocht
DSC_0993.JPG

Heeft de vorige eigenaar hem slecht verpakt. Leest geen vulling tussen de tank en de doos op sommige plekken. Dat on combinatie met gegooid en gesmijt van verzendmaatschapijen resulteert in dit
DSC_0994.JPG

Jammer weer. Nu nog kijken of er iets uit betaald gaat worden of een tegemoetkoming.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Die gele jongens met dat rode opschrift hebben mij afgelopen jaar een blok met een barst in het (semi) koppelingcarter weten te brengen. Die lullo's kantelen zo'n doos gewoon de wagen uit. Helaas heb ik pas na een paar weken die doos opengemaakt voordat ik erachter kwam.
(Ik heb de gup nog aan het eind van de straat die doos eruit zien kantelen, ik wist toen nog niet dat die voor mij was, hij kon het juiste huisnummer niet vinden.)

Gebruikersavatar
JagerB
4T-MSB regular
Berichten: 316
Lid geworden op: 28 nov 2016 21:05
Bezit: Foe Yong Haiteam Dax
Locatie: Amsterdam

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door JagerB »

Boutje vast draaien, uitschieten, en dan met een krent van een bloedblaar op je vinger lopen. Ik zal jullie de foto's besparen.

Remmert
4T-MSB regular
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 mar 2013 20:30
Bezit: poging tot gezond verstand

c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04
Locatie: Ugchelen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Remmert »

je startmotor relais weer naar de kut hebben ondanks dat je laatst de contacten had schoongemaakt/opgelapt en opnieuw gesoldeerd hebt.. en misschien ook nog een lekke klepseal bij een van de cillinders... #vettebougie. dat gaat een mini koprevisie worden in de kerstvakantie en de brommer weer fulltime gebruiken.. :(
69er c320s ts50 alias Metal Machine

Gebruikersavatar
Daan1508
4T-MSB addict
Berichten: 524
Lid geworden op: 04 feb 2015 13:51
Bezit: 1971 C50
1978 C90 dikke harrie
Locatie: Gouda

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Daan1508 »

Remmert schreef:je startmotor relais weer naar de opel hebben ondanks dat je laatst de contacten had schoongemaakt/opgelapt en opnieuw gesoldeerd hebt.. en misschien ook nog een lekke klepseal bij een van de cillinders... #vettebougie. dat gaat een mini koprevisie worden in de kerstvakantie en de brommer weer fulltime gebruiken.. :(
Op een helling parkeren.

Remmert
4T-MSB regular
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 mar 2013 20:30
Bezit: poging tot gezond verstand

c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04
Locatie: Ugchelen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Remmert »

inderdaad.. dat heb ik ook een paar dagen gedaan.. maar toen deed ie t alleen 's morgens niet. nu na iedere keer uitzetten niet meer
69er c320s ts50 alias Metal Machine

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

Remmert schreef:inderdaad.. dat heb ik ook een paar dagen gedaan.. maar toen deed ie t alleen 's morgens niet. nu na iedere keer uitzetten niet meer
dat zal toch niet veel mogen kosten van een vag motor..
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Remmert
4T-MSB regular
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 mar 2013 20:30
Bezit: poging tot gezond verstand

c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04
Locatie: Ugchelen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Remmert »

nee maar t probleem is dat het niet 100% vag is.. het is in licentie geproduceerd. dus de dynamo, startmotor en versnellingsbak zijn dan weer specifiek IFA Wartburg. dus ik kan er geen vag startmotor op gooien zonder aanpassen en ook niet alleen het startrelais. dus nu ga ik morgen op zoek naar losse onderdelen en reviseer zelf mijn relais. ook ga ik eens informeren wat het kost om een cillinderkop te laten reviseren. iig een paar klepseals moeten en evt 1 hydrostotertje. ik twijfel of ik dat ook niet zelf ga doen.
69er c320s ts50 alias Metal Machine

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Wartburg 353 of 311? Pa heeft volgens mij nog het een en ander liggen voor de 311.........
Try and die techniek....... love it.

Remmert
4T-MSB regular
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 mar 2013 20:30
Bezit: poging tot gezond verstand

c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04
Locatie: Ugchelen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Remmert »

aangezien deze klepstoters heeft is het een 1.3. de 4 takt doorontwikkeling van de 353.
69er c320s ts50 alias Metal Machine

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Heel fijn, buren een paar huizen verderop zijn een feestje aan het houden in de tuin, met muziek, karaoke... :cry:
Ik hoop op regen. :evil:

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gerbrandicus »

nielspbr schreef:Heel fijn, buren een paar huizen verderop zijn een feestje aan het houden in de tuin, met muziek, karaoke... :cry:
Ik hoop op regen. :evil:
Hoe durven ze, op oudejaarsavond een feestje geven en plezier hebben!? Een flinke regenbui, dat verdienen ze!
Hield de hele buurt om 00:00 wel netjes rekening met je door geen vuurwerk af te steken?
Je kunt vast niet wachten tot de zomer, dan kan je weer de voetballen van de buurtkinderen lek steken :lol:

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

gerbrandicus schreef:
nielspbr schreef:Heel fijn, buren een paar huizen verderop zijn een feestje aan het houden in de tuin, met muziek, karaoke... :cry:
Ik hoop op regen. :evil:
Hoe durven ze, op oudejaarsavond een feestje geven en plezier hebben!? Een flinke regenbui, dat verdienen ze!
Hield de hele buurt om 00:00 wel netjes rekening met je door geen vuurwerk af te steken?
Je kunt vast niet wachten tot de zomer, dan kan je weer de voetballen van de buurtkinderen lek steken :lol:
Feestje ging door tot 6 uur in de morgen, de hele buurt mocht meegenieten van de karaoke, mensen met een slokje op die denken dat ze kunnen zingen...

ps. Het vuurwerk was om een uur of half drie al weer afgelopen, waarschijnlijk al een deel in de loop van de dag al verschoten. Veel siervuurwerk, weinig puur kanlwerk.

Plaats reactie