[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 656
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door fs1tom »

Je weet dat je benzine in je brommer moet gooien, en niet in je eigen mik? Wat kraam jij een hoop wartaal uit
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Maurice, er is hier niemand jaloers op je motoren en je problemen met mensen had je moeten oplossen toen ze speelden. Er na tig jaar op terug komen, daar is dit forum niet voor. Waar je het in mijn mailbox over hebt, is me een raadsel en ik wil het niet eens weten, dus niet uitleggen. NIET, DUS! Ik heb je dat nu vaak genoeg uitgelegd. Het is je houding die mensen afstoot, je geeft mensen niet de ruimte waar ze behoefte aan hebben. Dat ligt gewoon aan jou. Als je niet in staat bent om je aan te passen, dan houdt het op. Dat is vervelend voor jou, maar wat je doet valt onder ongewenste intimiteiten. Dat kan jij vinden van niet, dat vinden anderen wel. Ik wil geen woord meer horen over je problemen met mensen en wat jij meent dat er mis is met anderen. En ja die worden ook aangepakt als ze zich hier vervelend gedraqen. Dat geldt voor hun, dat geldt voor jou. Af en toe wat over je brommers en motoren posten of anderen helpen, prima, verder ga ik er niet meer op in.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Het lijkt wel een paar hele goede vrienden die van een lolletje houden en mij kennen, maar dat vind ik echt stom dan, dan kan je nog liever persoonlijks iets hebben, dat is minder makkelijk te weerstaan misschien...
Ik ben ook nooit erg bij het bestuur geweest, ik heb altijd babbels en misschien werd daar over gepraat ofzo, geen idee, of het is een lopend vuurtje van onzin, geen idee hoe dat werkt dan.
Er is ook niemand die mij ff gezellig aansprak ofzo, beetje bekendheid had wel goed geweest.
Er is gewoon te veel stuk, ik kan een keertje komen opdagen, maar wat heb ik eraan eigenlijk.

Jullie krijgen ook ineens de volle lading, maar het was ook zo onpersoonlijk op gegeven moment, met alle frustraties over het niet ondernemen van klussen en dan dat spul, hou op schei uit.

Het heeft medegedragen aan mijn teloorgang, je gaat dingen uitvergroten he, dan komt alles ineens in je hoofd op.
Ik ben om de verdriet om ALLE waardelozen vtienden gaan kopen, mensen profiteren van mij en ik krijg afdankertjes in het leven er voor terug en dan moet ik maar gewoon blij zijn ofzo.

Ik vind groepen mensen enorm kut en een forum vind ik verschikkelijk, ik kan er niks aan doen, wat ik ook doe, het is nooit goed.
Laatst gewijzigd door maurice84 op 22 jul 2019 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Al die sportieve onsportieve lui bij elkaar, of hoe dat ook werkt.. geeft me de rillingen ook
Ik weet niet of ik alleen slechte dingen na laat, mn leven begint wat vreemde vormen aan te nemen in de positieve zin, ik zou het graag goddelijk noemen zonder god erbij te betrekken ofzo :(
Die wiet is helemaal gestoord spul, alle drugs en wat het kan doen met je, bedankt nl drugs land, hier konden die diy farmaceuten lekker hun gang gaan ofzo, toen er geld kwam al ofzo, wij zijn volgens mij echt communistisch al is dat niet slecht maar je word een soort parasiet ofzo
Er zit hier iets vreemds, en dan die guldverslurpende ggz er nog bij, wat is dat voor robin hood systeem zeg.
Ik weet zeker dat het nu nog... 500 euro pm is en ik zit gewoon thuis en maar 3 uur per maand daar te eten en te internetten voornamelijk, dat moet voor het medicijn nu nog met die rot naald, het is omgerekend 1,6mg risperdal, das een kinder dosis, en dat kost 500 euro in totaal, en de freakin politie weet ervan maar als ik daar weg ben heb ik hun tuk en moeten ze gewoon ophoepelen met hun intimidatie, mn kat moest dood en ze deden rot dusss.. en ze wilde mn mercedes kopen, pffffff
Dat zijn echt vage mensen, ik had wel gewild dat ze iets minder persoonlijk waren, er komt tussen de lijnen alleen maar onzin uit, en hoe ze mn familie hebben behandeld dan na pa's dood, schande!
Het is gewoon teveel, die rot uitkering grijpstuiver ook terwijl vrienden 2300 verdienen, als iemand zegt dat ik NU ofzo moet werken dan zeg ik voortaan dan emigreer ik.
Nederland neemt alles zo serieus, ze lachen er vast om aan de andere kant van de plas.
Grijze muizen land ofzo, waar komt die shit vandaan joh, dat orgaan ofzo?
En dan moeten we het ook nog zeker zoeken in dure of grijze muizen hobbies, kom op zeg, en dan voordoen of ze beetje voor de mensen zijn, ik ben hier echt niet thuis man, ik zal wel huilen om giethoorn ofzo.
Ik wil op dat onding, ik zeg het maar netjes.
Ik heb nooit zo veel gepraat in goed gezelschap, pfff dit schrijven gaat me wel af en praten ook wel maar ik heb zo de zenuwen.
Ik zit er helemaal doorheen.
Wel beetje vaag begrip ongeweste intimiteiten, wat valt daaronder? Dan ik mezelf bewerkt had ofzo? Dat kwam gewoon door het systeem! Ik heb de bewijzen, laat ook maar dan...
Als het niet tijdens mijn studie was gebeurd dan had ik het geld gewoon mee kunnen nemen! Klacht# ik weet niet of daar wat voor te zeggen is, bij mij was het gewoon fucked up. Ik wil er niet eens aan denken waarom het op de een of andere manier weer geregeld is, riekt weer naar geld ofzo
Nederland is een clubje en ik ben de lul. Ik moet alles verscheiten! :( En dan handel ik nog slim en rij ver desnoods, dat rotte mp ook, kan de site beheerdeer niet een keer met mij lol gaan hebben, dan zou echt een groter voorrecht zijn, die site is al bagger :twisted: gemaakt comma voor elkaar! Ik mis mn oude buurjongen....... Zucht. We maakte spelletjes samen ergens jaren 90, maar we zijn blijkbaar uit elkaar gegroeid paar jaar geleden.
Dat was boos maar ik ben ook echt bezorgd over onze hobbies of benodigtheden... Die lui zijn evil ik zweer het, stelletje uit enschede ofzo naar amsterdam, maat zn grote broer ebay is ook tamelijk triest, zij dachten zemer met deze opstelling daaro uit te komen op hun manier ofzo, what the... :|
Wat een huzarenstukje voor dit land zeg. :geek: nederland geeft tevens dure wiet een kickstart*
Met een beetje omgeluk rook en drink je zo je uitkering op, zijn nederlanders erg uitvaard gericht ofzo, tis wel slim maar van zon wereld word ik niet blij, gewoon geen wiet laat ze zelf maar kweken, al die junkies af laten kikken of hun gang laten gaan.. en drank iets goedkoper te maken, het had gekunt goedkope drank maar ze hebben het lekker afgeroomd of hoe je dat noemd.
Onze producten zijn nou eenmaal wat duurder denk...
Kringloop landbouw, de schepper ofzo
Vroeger werd ik alleen geblokt als ik ruzie kreeg met iemand op het forum!

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Novio Jorg »

Maurice je bent echt verknipt, stop met deze onzin.
Dit is een brommer forum, kan de admin niet ingrijpen ? ( Nix )

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Dat wilde ik net vragen, maar weet niet hoe ik hem sluit dat ik over jaren er weer opkan, het maakt ook eigenlijk niet zo, tis wel veranderd hier zeg.
Vaag bestuur hier of wat ze ook doen. Voor mij niet voor jullie.... Hij zegt dat ik er jaren later niet zo boos over moet zijn maar sommige reacties waren niet mis. Het ging nog, maar zo langzamerhand kwam die ouwe shit in me op ofzo.

Online
Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Ik snap jou wel Maurice, die NIX verziekt het hier voor iedereen
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Als jullie nou lekker samen op een forum gaan zitten, dus niet op dit forum. Of ga lekker samen een ritje maken of samen sleutelen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Online
Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

We hebben al een keer samen een ritje gereden.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gerbrandicus »

Wat moet het afschuwelijk zijn om te denken dat niet jijzelf, maar iedereen die je ooit hebt ontmoet verknipt is. Dan vind je namelijk dat je geen hulp nodig hebt en zie je ook geen reden om te veranderen. Dit zijn echt de allerengste mensen uit de samenleving. Van die lui waarvan je nooit weet wanneer de bom gaat barsten. Denk dat hij gewoon gebanned moet worden. Hij zal niet ineens normaal gaan doen ofzo, is hij niet toe in staat.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door stoterstangen90 »

gerbrandicus schreef: 22 jul 2019 18:44 Denk dat hij gewoon gebanned moet worden. Hij zal niet ineens normaal gaan doen ofzo, is hij niet toe in staat.
Al.
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Voel ik hier nu een ban aankomen?

Maurice, de onderwerpen hier gaan over brommers of lichte motorfietsen. Geen onderwerpen over medicatie, drugs of grammen uit het jaar nul ertussendoor gooien.


ps. Ik heb een monkey met meer cilinderinhoud en vermogen dan je cb125 twin (met motorkenteken) en zodanig grote remmen dat die van de remmen van die 125 twin er als fietsremmetjes uitzien. Moet iedereen voor zich weten.

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 656
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door fs1tom »

NIX schreef: 22 jul 2019 12:45 Maurice, er is hier niemand jaloers op je motoren en je problemen met mensen had je moeten oplossen toen ze speelden. Er na tig jaar op terug komen, daar is dit forum niet voor. Waar je het in mijn mailbox over hebt, is me een raadsel en ik wil het niet eens weten, dus niet uitleggen. NIET, DUS! Ik heb je dat nu vaak genoeg uitgelegd. Het is je houding die mensen afstoot, je geeft mensen niet de ruimte waar ze behoefte aan hebben. Dat ligt gewoon aan jou. Als je niet in staat bent om je aan te passen, dan houdt het op. Dat is vervelend voor jou, maar wat je doet valt onder ongewenste intimiteiten. Dat kan jij vinden van niet, dat vinden anderen wel. Ik wil geen woord meer horen over je problemen met mensen en wat jij meent dat er mis is met anderen. En ja die worden ook aangepakt als ze zich hier vervelend gedraqen. Dat geldt voor hun, dat geldt voor jou. Af en toe wat over je brommers en motoren posten of anderen helpen, prima, verder ga ik er niet meer op in.
Volgens mij heeft hij gewoon loodvervanger getankt, en door de anal probe van de aliens ga je zo lullen
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Gebruikersavatar
Rop
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 109
Lid geworden op: 05 mar 2017 11:48
Bezit: Honda CT110 (Australie)
Honda C90 1984
Locatie: Den Bommel

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Rop »

Ik ben relatief nieuw op dit forum maar als ik dit zo lees allemaal krijg ik plaatsvervangende schaamte.
Wat professionele hulp kan geen kwaad vermoed ik.
Dit is toch een 4takt honda foum??? :mrgreen:
Instagram: escapefromtherace

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Dennoz »

ik klaag dat ik van leiden naar nootdorp al een lange rit vind...komt vast doordat er vrijwel alleen de metalen bodem van de buddy over is. en dan te bedenken dat er mensen naar Australie karren ! RESPECT

mischien moet ik Coos matser ook maar even inlichten over mijn barre reizen van 20 km!
Hop hop gas dr op

Plaats reactie