[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Dennoz schreef: 13 mei 2023 12:33
lil schreef: 13 mei 2023 12:08 zo... das geloof ik de langste post ooit op het forum :D

Het leest wel leker weg.

Ik was al bang voor een foutmelding.
Maar indien geen sarcasme, mooi.. voor een telefoon en laptop heb ik wel ruimte.

Maar tering wat druk hier zeg.. heb ik niet gemist afgelopen jaren. En al die leernichten die zich gedragen als koeitjes die voor het eerst dat jaar van stal gaan.
En "ga in een hutje op de hei wonen" is inmiddels ook wat onbetaalbaar geworden.
Hup staat er weer een voor het verkeerslicht bang dat hij uitvalt (maar reed overigens keurig weg).
Het is een T-splitsing waarvan een deel dus voornamelijk doorgaand is, 3 zebra's. Denk dat het vooral goed gaat omdat geen voetganger over durft te steken.
Maar net zo goed komen ze in volle vaart richting het doorgaande deel, die gast moest flink remmen om op z'n wegdeel te blijven (auto).
Een scooterrijder even later bedacht op tijd dat het hem nooit zou lukken en kneep voor de bocht toch nog even flink in de remmen, er bestaan nog verstandige mensen.

In before moet je daar maar niet gaan wonen, hiervoor had ik een terrorbuurman. En eerste tig jaar was het heerlijk. Mijn tuin is nu voornamelijk om lappen met gore chemische meuk uit te laten dampen, dat mag wel tenslotte, weggooien niet.
Maar ik ben nu eenmaal een 80 jarige vent die zo'n tering joch dat met z'n opgevoerde teringherriemakende tweetakt kut scooter heen en weer rijdt, oehoeh een tunnel (breedte 2 sporen+perrons) ga lekker onder de A12. Ik geef het, dit leest sowieso niet lekker weg. Ik ben moe.
Maar geloof me.. bij zestienhoven is het rustiger.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Dat ik iemand probeer te helpen met boutjes, het eerst niet kan vinden, me vetontschuldig, vervolgens toch vind, deze ondertussen 2x aanbied maar geen reactie meer krijg..... En zo hetzelfde met een balhoofdmoer voor een smc. Dan denk ik ook een keer fok of.....
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1902
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

nou ja je weet nu iig waar ze liggen, dus wanneer iemand ze dan nodig heeft kan jij ze zo van de plank pakken. :)

en 1 keer aandringen lijkt me wel genoeg. graag of niet toch? ze roepen maar hoor as ze zover zijn
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

gonzo schreef: 13 mei 2023 21:10 Dat ik iemand probeer te helpen met boutjes, het eerst niet kan vinden, me vetontschuldig, vervolgens toch vind, deze ondertussen 2x aanbied maar geen reactie meer krijg..... En zo hetzelfde met een balhoofdmoer voor een smc. Dan denk ik ook een keer fok of.....
Dat je ze gevonden vindt tof, ik heb daar blijkbaar overheen gelezen, als je ze alsnog op wilt sturen ook al vind je me vast een ontiegelijke eikel graag. Weet niet of je iets aan een replica blanco sleutel hebt?

Sorry ik ben maar voor een deel aanwezig.

Even tw..nvm allicht al gezegd.
Klacht op dit moment: het is bij mij zelden netjes netjes of schoon schoon, maar met chemicalien ben ik zorgvuldig, spuitfles met dop, dan dop vast (of ietsjepietsje losser omdat ze anders nog vaker ejaculeren als Ron Jeremy).
Ik pak de fles en voel al.... KUT. Die fles vanavond nog extra gevuld omdat ik de bronfles nodig had.
Btw niet zo'n flesje als van de middelbare school, maar een literfles met bijna zo'n kleine jerrycan opening.
Had op een iets warmere avond gemogen, flikker al half in slaap en de helden van de handhaving hebben vast ook al de snaveltjes toe.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Ik denk ik trek een fles chique water open bij mijn diner, begin me op een gegeven moment toch af te vragen waarom ze maar 40 procent water in zo'n fles doen.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5857
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Wel een vreemd tijdstip om aan je diner te zitten
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

robertsp schreef: 20 mei 2023 10:33 Ik denk ik trek een fles chique water open bij mijn diner, begin me op een gegeven moment toch af te vragen waarom ze maar 40 procent water in zo'n fles doen.
Als die andere 60% alcohol is, who cares......
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

En dan genekt worden door bedorven yoghurt :')

Nu ja genoeg escapades, mandje voorop, ruitjesbroek, hak-teen schakelpedaal en op naar een hersenloos suf burgerleven.
Wat heb je tegenwoordig nodig? Een dure tablet, zo min mogelijk spullen in je huis om naar te kijken of wat mee te doen (nu goed, ik doe ook gerust eea weg om in te wisselen voor wat anders om naar te kijken en mee te spelen (en dat volgieten met peut niet waardeert).
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Hele woonkamer om doosjes onderdeeltjes te vinden.
Één doosje gevonden, in een andere kamer...
Anti-klaag: bankstoffering heeft een wasbeurt gehad en ga nu toch maar de indeling van kamer veranderen.
Klaag: Doosje met laatste onderdelen E300 nog niet gevonden en moet de hele teringbende weer opruimen.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Dat een ape 100d niet vooruit te fikken blijft.
origineel 15mm met secundairlucht en cat 80-85kmh
shiftup pz26 + yoshi uitlaat, gaat 95@9500 in 4 maar gaat op z'n plaat in 5 en een hoop herrie.
shiftup pz26 + ape100 uitlaat zonder cat, loopt net zo hard als origineel
keihin pd22 + ape100 precat, loopt net zo hard als origineel, knijpt in 4 op 8700rpm

De uitlaat dus, dikke zucht. Lekker op een 60 weg maar zou graag een 10kmh over hebben op 80 zonder gelijk aan open uitlaten (en eventueel dikke cilinders) te moeten.
Ik weet nog wel een uitlaat maar daar hebben de heren af fabriek met een brander op zitten spelen en dat vind ik een partij lelijk.

hypercub
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1815
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:22
Bezit: CY50 R&P
Locatie: Knastaksel, `s zomers in knoesterveen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door hypercub »

leg dat niet oan de cdi? 9500 rpm roept om een andere nokkenas.
Life is too short for lousy coffee.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

hypercub schreef: 17 sep 2023 15:06 leg dat niet oan de cdi? 9500 rpm roept om een andere nokkenas.
Met een originele hc07(non cat) uitlaat komt ie in 4 niet verder dan 8700, wat dat betreft heeft ie met een open uitlaat nog toeren over. Probleem van de yoshimura uitlaat is dat ie negatief gaat opvallen als je hem echt opentrekt.

ps. met de open uitlaat doet ie in 3 over 11k rpm, denk dat de cdi niet echt tegenwerkt. ;)

De bomber maar eens afstoffen, die past volgens de catalogus ook op de 100.

Ik heb nog wat leuks liggen maar dan heb ik toch echt een meer open uitlaat nodig (en de yoshi was de enige waarbij je de duosteuntjes , weliswaar verplaatst, kon houden)

en de keuze voor ape tuningdelen wordt in een rap tempo schaarser.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5857
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

nielspbr schreef: 17 sep 2023 17:07en de keuze voor ape tuningdelen wordt in een rap tempo schaarser.
Waarom?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16193
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Jurrien schreef: 17 sep 2023 19:29
nielspbr schreef: 17 sep 2023 17:07en de keuze voor ape tuningdelen wordt in een rap tempo schaarser.
Waarom?
ape wordt ook al meer dan 10 jaar niet meer gemaakt en er zijn er bij lange na niet zo veel van gemaakt als de liggende eenpittertjes.

Motorkit had bijvoorbeeld heel wat spul en daar zijn de pagina's zo'n beetje leeg.
Als je bij webike in de uitlaatsectie voor ape100 kijkt wordt je redelijk droevig van wat er allemaal op niet meer leverbaar staat.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5857
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Ow.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie