[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16189
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Duw er voor eens 1 a twee tandjes kleiner op, zijn (op de yx na) toerenblokken.
Heb je een toerenteller op die cd?

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

blijf maar aan het puzzelen met die laatste 2 blokken.
het vreemde van het verhaal is dat blok 2 met minder cc kleinere carbu vm26 en jk nokkenas harder liep als een daytona 150 en destijds alex met zijn 190 blok tot 3de versnelling redelijk bij kon fietsen. hij liep uit maar niet hard.
en dat deed hij met de zelfde tandwiel verhouding als hij nu heeft.


nee geen toerenteller. tot heden enkel toerentellers gehad die idioote toerentalen aan gaven 20.000 toeren+ maar dat draait zo'n blok niet iets met verhoudingen aandrijving en overbrenging telller. ook een elektrische was geen succes.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door john »

nielspbr schreef: 25 apr 2019 18:57 Duw er voor eens 1 a twee tandjes kleiner op, zijn (op de yx na) toerenblokken.
Heb je een toerenteller op die cd?
dit zeker met die snelle nokken en vervroeging enzo... lekker janken met dat ding :D
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5855
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Jurrien »

Ik ga voor de eerste keer sinds 2002 de Hondadag missen :(
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Net gelast werkstuk valt uit werkbank. Dikke brandwond op mijn hand...... gofferde.
Try and die techniek....... love it.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

slag in het achterwiel. heel vervelend als je 50km/h rijd.

weer een beetje verder met het prutsen aan mijn cd90 blok die zingt nu lekker door de toeren heen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16189
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Dat moment dat je iets wil doormeten en je jezelf realiseert dat de batterij van je multimeter leeg is.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Dat iedereen lacht naar mij op m'n cb125t met carbon helm en pall mall jack, die Aziaat die z'n duim opstak was dan wel weer leuk!
Sssssst helm was maar 82 euro
Klacht twee is dat hij wel erg snel in het rood zit in z'n 1, het zij zo, ik word al zenuwachtig van elk geluidje maar tot nu toe hoor ik alleen de uitlaat wat meer 8-)
Gebeurd ook maar sporadisch hoor maar hij rijd best grappig dusss, net een tweetakt :idea:

Ik weet nog dat ik proef reed ergens bij Rhenen Ede ofzo waar ze aan de muur hingen en veel VW busjes en de koppeling zat vast en ik dacht echt gatverdamme, leek wel een gare c200 daar heb ik er twee van gehad, dat was ook niet echt veilig te noemen...
Laatst gewijzigd door maurice84 op 17 jul 2019 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16189
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

maurice84 schreef: 17 jul 2019 16:49 Dat iedereen lacht naar mij op m'n cb125t met carbon helm en pall mall jack, die Aziaat die z'n duim opstak was dan wel weer leuk!
Sssssst helm was maar 82 euro
Klacht twee is dat hij wel erg snel in het rood zit in z'n 1, het zij zo, ik word al zenuwachtig van elk geluidje maar tot nu toe hoor ik alleen de uitlaat wat meer 8-)
Gebeurd ook maar sporadisch hoor maar hij rijd best grappig dusss, net een tweetakt :idea:

Ik weet nog dat ik proef reed ergens bij Rhenen Ede ofzo waar ze aan de muur hingen en veel VW busjes en de koppeling zat vast en ik dacht echt gatverdamme, leek wel een gare c200 daar heb ik er twee van gehad, maar nu is dit best te doen. Dat was ook niet echt veilig te noemen...
En wat is de klacht?
Punt 2 is te vermijden door eerder op te schakelen, het is geen variomatic, moet je zelf doen...

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

En als racer dan? Zelfde toerenteller of zit er een andere op? Ofwel houden ze hem anders aan?
Ik keek toevallig maar boven de 13

Ohja de klacht is nogal complex... Iets wat hier niet mag,.. complex zijn.

Rode gebied loopt van 12 tot 13krpm, maar ik keek toevallig in de bocht toen ik dat deed maar boven de 13k trekt hij ook niet meer zo.

Maar dan kunnen jullie wel meteen weer wijs doen maar ik weet zeker dat als je een half uur 11k rijd dat heel slecht is voor alles hoor! Dus tja...

Hij is wel minder gaan trillen, jipiee

Ik rij best vaak lekker rustig ook hoor...

Klacht 3 waarom er geen forum is voor vergeten hobbies €@!& Misschien vind ik daar gelijkgestemde! Ik moet leren afstemmen IPV mezelf "iets" aandoen door te veranderen whatever, je wordt al mak genoeg gehouden hier in NL.
Ik hou alleen maar oude mensen als vrienden over zowat, op een mafkees als ik en wat vrouwen na.

Ben C50
4T-MSB addict
Berichten: 933
Lid geworden op: 06 aug 2012 21:12
Bezit: C50 TT
Bakbrommer met C50 OT
Peda Chip

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Ben C50 »

Welke hobby ben je vergeten?

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Programmeren in basic denk ik :|
Morgen naar Diergaarde Blijdorp, toen ik voor het eerst met kenteken reed had ik ook zo'n dierentuin gevoel....(toen ik jong was ofzo)Heel vaag, als ik zoiets krijg word alles wat grijzer ook ofzo. Ik heb het ook soms als ik een nacht niet geslapen heb.
Hier met al die bomen is dat wel mooi dan...
Ik zat ook een half jaar lang te drinken halve wodka flessen en 20 euro kruiden, op een dag was ik in de voorkamer maar voor mijn gevoel een halve meter lang, echt vaag. ik was heel erg blij in die periode, allemaal vage kleine details enzo
Goed dat ik op tijd stopte ik ben ooit ook op de bank in elkaar gezakt beetje waarbij ik twee kruizen naar een zag gaan met m'n ogen half dicht ofzo, pffffff
Weinig eten is wel een hobby van me, daar kan je ook wel lekker op spaces Al word het wat gewoontjes voor mij. 20kg in 3 maanden afgevallen omdat ik dat wilde en kruiden rookte(maar niet meer dronk, drinken doe ik sporadisch Duits klein flesje of wat biertjes alleen nog. Maar ik heb astma dus moet stoppen eigenlijk met roken ook helemaal.. sporadisch en jointje dat moet ik leren, dus dat probeer ik nu.
Als je dat een tijd niet doet komen ze eigenlijk wat te hard aan die voorgedraaide!! Vind ik hoor, in je eentje ofzo, weet je eigenlijk vind ik het niet eens lekker dan eigenlijk, zo draaierig en vaag word ik er dan van! Dat verteld niemand je! Of ik ben het misschien die er zo anders misschien op reageerde, eigenlijk is er dan maar een uitweg want ik vind een paar per week al wat veel om eerlijk te zijn, ze zijn gewoon te sterk ofzo. Zijn ze amper zou je zeggen maar ik word er niet goed van zo'n ding sporadisch...ik zit zo te denken maar wat vaag werkt het, beetje en je word niet goed misschien? En veel is voor een langere werking ook nodig, lekker debiel... Ik drink er zelfs een bier blik of twee bij anders vind ik er helemaal al geen lol bij, maar ik kan dus niet denk ik sporadisch blowen, en met m'n astma wil ik dat eigenlijk wel, weet je wat erg is? Cigarillos of sigaren, dan krijg ik pas aanvallen...... :o ik heb sterke! Aanwijzingen dat het door risperdal gekomen is en nu zijn mijn longen verslaafd aan dat middel, ik weet het niet misschien ook een kantelpunt maar ik ben enorm benauwd geweest in 2009 en 2016, ik moet weg bij ze ik ga via antroposofische die geen dwang kennen eruit, m'n huisarts zij ooit, ik had de verkeerde van de twee... Doodleuk nee toen ik er weg mocht, sinds kort heb ik een nieuwe, antroposofisch, nu alleen nog naar lievegoed, maar ik kan nog niet weg, je weet niet half hoe vernederend het is en opgehaald met zwaailichten(wtf?) In dit poepdorp, alleen omdat ik ze aan de deur zat was en uit bijt zij dat ik m'n medicijnen niet nam, ik heb letterlijk met RF m'n neus laten opboren twee maal voor die lui, ik moet er weg al is het het laatste wat ik doe, tbs stelt geen fuck voor als je dat verdiend, dit is nog erger zowat voor mij, ga je ergens wonen komen ze daar ook weer langs, en weet je waarom ik in de GGZ loop? Omdat ik aan de speed zat en ruzies met m'n pa had hij teisterde mij ook al lang als ik op m'n kamer smookte.... En door die gabber shit heb ik 24uur in het bos gelegen, en de ruzies maakte mij zo verdrietig en ik was niet te gemalen als ik 5 dagen niet sliep de viespeuk... Ik kreeg toen hoge dosis anti depressies, daarna heb ik na een week of wat heb ik door de ruzies geprobeerd m'n ding af te hakken, vrijwel gelijk kreeg m'n vader kanker, tbs is niks dit is 10 jaar na dato pas irritant, ik hé jaren geen medicijnen geslikt en het ging prima maar dát kan ik bij die stink instelling niet eens vertellen, ik wil er binnen een jaar of anderhalf jaar weg. Er loopt een miljoenenclaim tegen glaxosmith cline vanwegen seroxat! Mijn klacht tbs kan net zo goed gevangenis straf zijn want ik krijg het ook zo wat en dan nog een drama ook, door hun heb ik niet een aantal vliegtuig type cursussen kunnen doen, eikels, begrafenis van m'n nichtje ook niet en m'n moeder heeft een vrij duur lopende auto erdoor, ik ben er totaal klaar mee die psychiatrie, dan moet het wel heel slecht gaan en dan zeker niet bij hun!
En op een meeting vertel ik dan nog iets wat gebeurd is!....dat kan ik niet op internet zetten voor m'n eigen veiligheid, beetje vaag is het, vage shit! :? Uche...lijkt wel uit een film ofzo, wtf echt. Ben een jaar benauwd geweest en meer klachten..... :evil: ik weet het hele verhaal weet je... Ik kon niet eens meer stukje fietsen, nu fiets ik zo 10 km ver weer. Ik heb tegen de tijdelijke psychiater gezegd(bitch is weg die amper Nederlands kon) ik verdenk beide gevallen het middel en dat, it's up them* :cry:
Geen klacht, wat zijn die tech/history kanalen toch geweldig! She'd en burriedd bijvoorbeeld, zo heb ik nog wel een lijstje, massive engines industrial Revelations, Harley Davidson, cool hoor. Maar ik heb nu twee motoren die ik wil houden, cb125t en velocette le... Die velocette is met 8pk 200cc zijklep nog zuiniger! Met 5 of meer km, top is 84. Heeft cardanas! Origineel zit er een ronde gasscheuf amal 12mm van 800 gram ofzo maar ik heb er nog een ruim van ruim een kg een 11mm vlinder klep amal multijet bij, 8pk uit een 11mm :P

Ach kan mij het ook SCHELEN, ik vertel het straks wel...

Saik0
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1856
Lid geworden op: 17 mei 2009 20:37
Bezit: Mooi lulverhaal over 50 honda's die ik nooit gehad heb.
Locatie: Amsterdam

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Saik0 »

OMFG. :roll:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
john schreef: 03 mei 2019 10:59 zonder vering gaat je rug naar de tering.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Klacht, waarom had ik 6 setjes 3 en 4 bak 90cc stoterstangen schakelvorken liggen die allemaal slecht waren?
Ik vond het zon mooi ding mn c200 ik dacht echt dat is een blijvertje.
Ik zou zeggen met zulke versnellingsbakken, rijd er gewoon lekker mee en koop reserve in!
:cry:
Ding had nog maar 15 duizend km gelopen.
Hij schakelde best zwaar vond ik ook.
Die bakken waarbij de vorken op stangen zitten zijn het beste zeker?.... Hoe zijn die latere vorken die om het rondsel zitten dan? Wat anders ik heb wel yam. townmates gezien met 80 duizend en een c320 met 65 duizend. Zeker altijd rustig mee gereden met dat olielepeltje.. die baasjes doen echt lang met die dingen vast, die schakelen ook maar twee keer zowat zeker... In griekenland of waar dan ook...
Ik had iemand gevonden die voor 230 wel een yamaha townmate mee kon nemen, maar er was zo geen 80 te koop dus ik heb het laten zitten, ik weet niet of je een 50 als motor kan gebruiken, aantal pk op de site klopte ook geen bal van.
Dure hobby al die honda's heb er 15 in 8 jaar gehad, gewoon voor de lol toen kocht je ze nog voor weinig. Ook iets van 10 tweetakten, ik reed vanaf mn 12e al met brommers en motoren in het bos, mn eerste was een mobylette van de sloop bij ons, recht geslagen, koppeling vast getimmerd en soms deed ik hars op de riem, ik heb ook drie gemotoriseerd open invalide wagens gehad. Dat sachs twee versnellings automatenblok met dynastart wilde ik altijd onder een union zetten die mn pa ooit vond, maar zon lompe vriend liet hem expres zonder iemand erop tegen een boom aan gaan, toen ik 7 was in 90 ofzo hadden ze bij mijn school in zeist een ss50 gevonden, ik heb het verteld en mn pa heeft alleen het blok meegenomen toen dat mocht van die antroposofische school whaha, die verkochten we bij leertouwer voor 200 gulden en die mocht ik houden. Zonde niet het hele ding, hij was wel getrashed hoor. Geen dop enzo.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Iemand zij dat ik nog in het stenen tijdperk leefde omdat ik van buizen hield, dat is alleen maar een compliment, ik heb het niet zo op tegenwoordig.
Buizen versterkers blijf ik leuk vinden mits die goed klinkt, genoeg bandbreedte heeft en weinig vervorming.
Buizen bezitten nog steeds de goede eigenschappen van relatief grote bandbreedte, lage interne ruis, hoge gevoeligheid, kunnen tegen mishandeling en gedragen zich als een FET.
De buizen kleuren tv's voldeden niet aan de verwachtingen maar over mij 6p3s 3 watt class A versterkertje ben ik zeer te spreken, klinkt echt mooi in combinatie met hoog rendements luidspeakers, ik heb per kanaal twee breedbanders van philips in serie staan.

Ook voor andere "oudere" component typen is er nog toepassing, denk aan neon lampjes of germanium transistoren.

Het spijt me wel hoor, jullie zijn wel gemoedelijk opzich?! , dat is niet echt te zeggen over circuits online, echte nono's worden nog beter geholpen dan ik vind ik, alleen maar commentaar is mijn ervaring.
Op een geven moment na jaren ga je in een kamikaze mode ofzo.
Ik stoorde me weer aan bepaalde andere berichten vroeger hier... Dat blijf je toch altijd houden, ik ben in dat opzicht wel blij als ik wat ouder ben... Dan mis je alles weer vast, sjonge...
Ook als ik normaal doe, ja dat kan ik echt, bijvoorbeeld op het velocette le forum kom ik veel weerstand tegen, of zo ervaar ik dat dan, op het bmw forum is het weer te zakelijk ga zo maar door.
Wat is nog erger dan een kleuter? Grote kleuters, vond ik wel een beetje die guzzi lui... Kouwe kak zooi.

Weet je wat leuke clubs zijn? Ural en indian enfield!

Klacht, ik kan me helemaal niet vinden in de jeugd met hun mooie? kleding tattoos en dure phones, dat heb ik allemaal niet meegemaakt, vroeger was je nog stoer met een 8086 pc ofzo die al 8 jaar oud was, dat is toch veel leuker dan! Vroeger werd ik door vrienden beetje gepest om vale kleding soms, nu word je zeker buiten gesloten als je het opnieuw mocht doen of hoe moet ik dat zien????!
Nu heb je ook volgens mij zon stroming die voor nop hip willen zijn(echt hip voor nop is het nog niet eens) dat is dan nog meer nep.
Ik vertik het gewoon, als ik iets eerder dan nodig joggend de straat over steek blijf ik dat gewoon lekker doen, het voelt alleen maar beter en is vast nog ergens goed voor, ik voel me een buitenbeentje en waarom? Om vage shit als je het mij vraagd!
Die jeugd schijnt nog best wel wat universele waarde te hebben. Nog iets om me op te pakken desnoods met bedrog ofzo? Opzich wel goed maar het is als een lelijk stuk kunst dan!
Of ik er even in de "toekomst" gezellig bij wil komen "zitten" ofzo, pfff nou zo werkt het niet ben ik bang.
Misschien als het nog eens uitkomt allemaal ofzo, wat ik al langer vermoeden :roll:
Nog een klacht, om terug op te komen, het kremlin is echt gestoord!

Klacht 10, android en zn app's zit vol met fouten. Ik kan er echt niet meer tegen alles, al die lui met hun zegje dat er weer eens lekker tegen in gaat. Vriend van me een ITer zij dat 2gb en android 9 langzaam was ben wel blij met mn motorola play 7 hoewel de spellingscontrole engels en nederlands hybride nergens over gaat, waren de bits op ofzo? Hij gaat alleen niet meer over terwijl hij nog wel geluid heeft, lekker vaag, ik ben blij dat ik hem in NL heb gekocht.

Als dingen fout gaan en je hebt veel laconieke mensen, dat is pas hel.

Waar stoor ik me eigenlijk aan?! We komen net uit de plaggenhutten en de wereld is nu al naar de klote Pffff jezus man 8-) ergens hunker ik wel naar zon wereld hoor, de tering erin ofzo, misschien moet ik dat maar in de jeugd en het systeem gaan zien ofzo, nou pin me nou niet teveel vast op mn woorden, ik heb excessen nodig om later weer tot het reine te komen zegmaar, dat denk ik teminste, het leven lacht me niet echt toe...
Weet je waarom ik dat leuk vind, de tering naar de nering tendens? Omdat wat kut is breed wordt gedragen en we alleenmaal meer afstevenen op een naar mijn mening koude wereld, al willen ze je anders doen geloven...

Plaats reactie