[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

En nou kappen met dit gelul. Gezellig over Honda's praten mag wel, net als de rest hier doet.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Prima, al staat het er niet! Maar zoals ze mij hebben behandeld heeft ook niks met honda's te maken! En dan word er nog grappig over gedaan ook door iedereen, ik kom er zelf wel uit met mn ding, hoef ik ook geen benzine onnodig te verrijden.
In autotron waar ik liever voor een radiomarkt kom kwam ik ook iemand tegen een ouwe rot, die zij me gedag met zn vinger boven zn hoofd, is dat vriendelijk bedoeld ofzo? Lijkt er niet op. Veer op mn helm ofzo denk ik maar dan.
Nog een ouder iemand ook, ouder als ik, ohja hij had bxjes ofzo dat weet ik nog omdat we veel met citroen hebben gedaan in de familie.
Ik ben er onderhand toch wel weer klaar mee, wees maar niet bang, als ik een cb250 heb ben ik blij. Die ga ik zuinig afstellen.
Sta ik teminste weer op gelijke voet nu!
Maar bedankt voor de tip iig.

Novio Jorg
4T-MSB regular
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 jul 2017 11:59
Bezit: Novio

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Novio Jorg »

Ga hulp zoeken man, en stop met onzin te posten.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Ik ga wel stoppen, maar hulp nooit, daar is de wereld te gek voor als je het mij vraagt.
Ik wil er juist weg want jullie duur betaalde hulp is waardeloos.
Dan weet je niet hoe zon gesprek gaat bij de psych, deze instelling is iig waardeloos.
De nadruk licht op straffen en niet op goede hulp, en als je boos word dan doen ze ineens wel meer hun best maar niet genoeg.
Dat soort dingen helpt een mens helemaal niet, alleen maar de afgrond in.

Als het forum niet moet vervuilen moet je ook niet reageren, ze moeten het gewoon ff weten.

Heb je het er niet voor over dan dat er iemand in de klaagbak schrijft om vervolgens maar die hele brommer periode achter zich te laten ipv dat ik en door clubleden vroeger en door nieuwe dwaze aankopen word getergd?!

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

maurice84 schreef: 21 jul 2019 15:02 Ik ga wel stoppen, maar hulp nooit, daar is de wereld te gek voor als je het mij vraagt.
Ik wil er juist weg want jullie duur betaalde hulp is waardeloos.
Als je van deze aardbol wegwilt, ga je gang, middelen genoeg.......

@mods, kan en mag een van jullie ingrijpen met deze spammerd?
Try and die techniek....... love it.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Die mannequin was minimaal 100 euro waard hoor! Het gaat ook beetje om het princiepe, die was nog van mn vader.
Dan ban je mij toch, hij is in naam van de club gevraagd dus dan kom ik nog wel keertje langs ofzo!
Haar hand heb ik tijdje terug weggegooit dus teruggeven hoeft ook al niet meer eerlijk gezegt.
En waarom maken jullie je zo'n zorgen, na al dat commentaar vind ik er toch geen bal meer aan denk ik.
Enkeling die nog beetje cool deed, moet ik dan voor blijven ofzo.
Jammer dat de leeftijden er niet bij staan dan kon je nog beetje denken van het zal wel.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

45j, denk wat je wil......
Try and die techniek....... love it.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Lui die over mij klagen snappen er geen bal van!
Die hebben niet de zelfde nare ervaringen als ik gehad denk ik.
Misschien zijn ze zelf wel onderdeel van het probleem.
Ban, ban, kop eraf ofzo :geek:
Het is mij eigenlijk nu op het moment wat te veel qua kosten, maar ik zou er zo een mooie voor de shredder over hebben weet je dat, fijn op youtube zetten.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Niemand komt hier om jouw nare ervaringen te mogen aanhoren. De mensen hier weten precies wat ze niet aanstaat. Het gaat hier over Hondaatjes, niet over persoonlijke problemen. Dat is de enige reden waarom je hier steeds af wordt gegooid. Niet omdat je wordt buitengesloten, maar omdat je mensen verzuipt in zaken die ze heel onprettig vinden. Je dringt jezelf op. Je mag vrij rondlopen en komen waar je wil, maar overal gelden gedragsregels die je in acht hoort te nemen of aan hoort te voelen. Ik leg het niet nog eens uit. Nou ophouden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

:|

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Dankje HJ........
Try and die techniek....... love it.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Even voor de duidelijkheid: mijn mailbox is ook geen klaagbaak. Ik waarschuw niet meer.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Is toch terrecht wat ik zeg in je mail! Zo behandel je mensen in het verleden gewoon niet. Jullie zijn gewoon jaloers dat ik altijd mooie motoren heb gehad.

Afbeelding

Afbeelding

En nog veel meer.

Kijk dat zijn pas motoren.

Ik zij toch al dat iedereen zo stom zit te lachen naar mijn 125, das een terechte klacht hoor voor de gene die zij wat is de klacht..
En nu is mn klep krom omdat hij zo goed trekt boven de 10krpm, wat een doffe ellende.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Ik geef het op....... die gast zit zo vol van zichzelf en zijn problemen dat er niets meer binnenkomt.
Try and die techniek....... love it.

maurice84
4T-MSB beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jun 2019 13:04

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door maurice84 »

Je noemt mij geen lozer of sluit mij niet op punt.
Ik denk dat jullie meer de nadruk op brommers moeten leggen ipv een c200 of s90 die dingen zijn allemaal levens gevaarlijk als motor, als mensen hier een brommer hebben gehad moeten ze daarna overstappen naar een echte motor en geen motor dax of weet ik veel wat voor ding, die cb125 ook, maar die remt stuurd teminste nog een klein beetje, alhoewel! eigenlijk is het gewoon gevaarlijk het remt gewoon niet of het heeft geen grip als het regend.
Die 19" smalle bandjes zijn helemaal erg.

Plaats reactie