[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Nu weet je waarom een ori pijp een hitteschild heeft. En als je het nog steeds niet weet ga ik het niet uitleggen.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

+ Als je op je plaat mocht gaan weet je waarom je een lange broek draagt.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

wat een levens gevaarlijke brommers zijn die cy dingen. moest even kijken of het motortje beter liep.
rij je met 80km/h over de varselring(circuit in hengelo/varsel) dus mooi glas asfalt komt er een bocht aan waar de jongens met die racefietsen met 180 door heen toeren.
begint die gekke cy te zwabberen als een gek.
dan is die mooie brede gladde asfalt plaat in eens heel erg smal.... :shock:
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Pakketkosten tankje, kraantje en partslist 100+ euro. pfff

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

Een paar velgen gekocht via een webshop krijg je dichte velghelften ipv de 8-gaats op de foto. Afgesproken om de dichte velgen om te ruilen tegen 8-gaats, zend je de dichte versie terug hebben ze geen 8-gaats meer. Ik heb nu keurig het geld voor de velgen terug maar heb nu dus wel een set banden zonder velgen...

Niet dat je nu echt veel keus hebt uit velgen voor een aap...

Goldie
4T-MSB regular
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 okt 2010 19:49
Bezit: .
'70 Z90A mad max
'72 ori motodax schuurvondst
'76 dirty harry in tuning
Locatie: Ergens tussen TX en HHW

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Goldie »

Misschien zijn dichte velgen iets voor je ;)

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

De velgen die ik heb teruggezonden staan ook niet meer in de webshop... ;)

Ik had me 2 weken geleden al neergelegd dat ik gesloten velgen zou monteren tot ik het mailtje van de webshop zag dat ik ze kon omruilen.
Wordt nu uit japan halen en even tandenknarsen. (Daar zijn de velgen dezelfde prijs, maar dan ex btw/verzendkosten/invoerkosten...)


ffies nadenken wat ik nog meer daarvandaan gelijk mee wil bestellen. Even OVER een brugje nadenken :P

zeebaarsje
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 jun 2015 16:45
Bezit: Honda C50 1971
Locatie: Enschede, Den Haag

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door zeebaarsje »

Als je van webike wilt bestellen, tot 25 juli heb je 2000 yen korting met een coupon code :) Als je die zelf niet hebt zal ik hem wel even sturen.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

zeebaarsje schreef:Als je van webike wilt bestellen, tot 25 juli heb je 2000 yen korting met een coupon code :) Als je die zelf niet hebt zal ik hem wel even sturen.
I know, ik heb de nieuwsbrief. Bedankt voor het aanbod.
Je moet daar alleen wel goed opletten, met hun "kortingen" lijkt de prijs wel eens op te schuiven richting de verzendkosten.

zeebaarsje
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 jun 2015 16:45
Bezit: Honda C50 1971
Locatie: Enschede, Den Haag

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door zeebaarsje »

nielspbr schreef:
zeebaarsje schreef:Als je van webike wilt bestellen, tot 25 juli heb je 2000 yen korting met een coupon code :) Als je die zelf niet hebt zal ik hem wel even sturen.
I know, ik heb de nieuwsbrief. Bedankt voor het aanbod.
Je moet daar alleen wel goed opletten, met hun "kortingen" lijkt de prijs wel eens op te schuiven richting de verzendkosten.
Bedankt voor de tip, ze hebben nu gunstige zomer deals van o.a. daytona en dan nog een keer 20 dollar eraf zou mooi zijn :)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

heb ik een paar maanden terug mijn honda c100 verkocht bel braaf de verzekering op om te melden dat hij uit de verzekering kan om dat hij geëxporteerd is. zegt de kut heb je een vrijwaringsbewijs nee heb ik niet voor je maar haal hem maar mooi uit de verzekering. doet ze niet blijft volhouden van het vrijwaringsbewijs.
paar weken later langs gegaan op het kantoor om te melden dat hij uit de verzekering moet. ze zou het doen.
krijg ik nu nog een brief dat de brommer bekend is bij het rdw. klop voor de gein is in bij het rdw D-141-GG.
ik vandaag weer terug. krijg je te horen dat de kut op vakantie is. lekker dan stuurt ze vrijdag een brief en is zaterdag op vakantie. kan haar collega het overnemen die werkt maar tot 15:30 en ik ook. op het werk heb ik ook geen stille plek om een telefoon gesprek te voeren.

bel ik een andere verzekeraar op om te vragen of hun al mijn voer tuigen willen verzekeren. nee doen ze niet wij verzekeren geen brommers


bestaat er tegenwoordig nog een verzekering waar ik alles onder 1 dak kan verzekeren.
2 oldtimer brommers
3 oldtimer motoren
1 brommer
1 motor
1 auto
1 auto als young/sporttimer
en het belangrijkste van al ze moeten niet gaan vragen naar een vrijwaringsbewijs wegens dat bewijs niet voor de verzekering is maar voor de eigenaar. ik bel voertuig is verkocht hun halen het uit de verzekering. bel ik weer ik heb een voertuig gekocht dat is het kenteken en meldcode hun verzekeren hem. verder geen onzinnig geneuzel.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door nielspbr »

De koper hoort te zorgen voor een vrijwaringsbewijs, krijgt ie bij tenaamstelling, waar jij dan weer mee naar de verzekering kan om je verzekering op te heffen.
De verzekering wil zeker weten of de brommer van eigenaar is veranderd en zonder dat bewijs staat de verzekering nog steeds op jouw naam.
Dus bij de koper aankloppen.

https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... r/Verkopen



edit: Als dat ding is geexporteerd dan is er toch helemaal geen kenteken meer om te verzekeren?
edit2 bij export krijg je blijkbaar ook een vrijwaringsbewijs https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Uitvoeren.aspx
(alleen wat je nu als particulier met een uittreksel uit het kvk register moet...)

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door NIX »

Nee Niels, een vrijwaring is alleen om aan te tonen dat jij niet langer verantwoordelijk bent voor de voertuigverplichtingen. Meer niet. Een verzekeraar moet niet lopen te zeikstralen, jij bent klant en als jij zegt dat je een voertuig niet langer wil verzekeren dan is dat jouw keuze en verantwoording. Als je schorst heb je ook geen vrijwaring. En als je van verzekeraar wil veranderen hebben ze dat ook maar te accepteren. Ik heb dit gelul bij Vetera niet, al betaal ik daar wel een vergoeding voor mutaties. 53,- voor 15 brommers /jaar. Mij hoor je niet over ze zeuren. Wat Thijs vertelt zou voor mij reden zijn om te gaan lopen. En voor hem blijkbaar ook. Even voor de duidelijkheid, ik ken geen verzekeraars die alle soorten voertuigen op 1 polis zetten. Ik heb dus een aparte polis voor de brommers, de motoren en ooit ook voor de oude auto's. De dagelijkse auto heeft ook zijn eigen verzekering, want geen klassieker. Geldt ook voor de niet klassieke brommers en motoren. Die heb ik volgens mij bij internetverzekeren.nl ofzo. Daar zijn ze vaak maar 3,-/maand.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

het leuke is ik probeer al van af 24 maart 2017 die verzekering te beëindigen
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gerbrandicus »

Een aangetekende brief opsturen waarin je aangeeft op te zeggen. Gewoon de incassering stop zetten per eerstvolgende maand. Jij bent de klant, jij beëindigt de overeenkomst. Zal toch wat zijn. Ik heb het ook weleens gehad. Pas na lang zeuren wilde zo'n telefoontr*t hem stop zetten, "Ok dan, maar dan moet u wel heel goed beseffen dat u verantwoordelijk bent als blabla" Ja **** ik heb al twaalf keer gezegd dat de brommer daadwerkelijk niet meer op mijn naam staat, ik ben niet achterlijk!

Plaats reactie