gerbrandicus schreef:En qua vermogen kom echt niet in de buurt van een 190 hoor. Dat doen alleen de dikste Take blokken. En zelfs die leggen het vaak af.
Maar waarom zou je 190 op je kenteken willen als je geen 190 blok eronder gaat hangen. Doe gewoon 124cc, ben je ook van alles af. Ze gaan echt niet meten of jouw kruk niet toevallig 2mm extra slag heeft. Sowieso controleren ze dat nooit. Er zijn mij slechts 2 gevallen bekend (incl Alex? Hierzo met die 190 Dax) waarbij de politie er wat van zei maar in beide gevallen enkel omdat er 50cc op kenteken stond. En dat is ook wel erg ongeloofwaardig.
het gaat me ook meer om als ik ooit van plan ben hem te verkopen dat hij ook makkelijker in het buitenland kan verkopen.
met mijn st70 heb ik ook behoorlijk moeten bluffen toen ik langs de kant werd gezet dat het 150 blok een opgefokt 70 blok was.
maar zo belachelijk snel zijn die 190 blokken ook niet vorig jaar stond ik met mijn monkey naast alex met zijn 190 dax bij een sprintje gingen we redelijk gelijk op, op top toeren kwam mijn monkey net iets te kort om de dax bij te blijven. in de 4e versnelling liep hij wat harder uit. en dat was het nog 118cc, een 150 blok bleef mijn blok voor.