[klagen] Klagbak 3.1

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 637
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Dennoz »

Rustig Robert......
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

robertsp schreef: 11 mei 2023 07:29 Hier, een pan: Afbeelding
Een maand geleden afscheid moeten nemen van de opa van mijn kindjes door die ziekte, mag ik ff duidelijk maken dat mij dat zeer raakt als iemand met deze zielte scheldt........

Weet je Robert, als je dan zo lekker wilt schelden met die ziekte, krijg em dan ook, liefst de pijnvolste.
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door fs1tom »

Ik denk dat 'ie wat minder moet zuipen
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1914
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

ik zou zeggen laten we een ietsje begrip hebben voor elkaar. we weten niet waarom robertsp zo boos is, dr zal best een reden voor zijn, en dan an zn kop gaan lopen zeiken over woordgebruik wat je niet aanstaat maakt zijn boosheid er niet minder op. hij zal met dat woordgebruik waarschijnlijk niet de bedoeling hebben gehad om jou daarmee persoonlijk te kwetsen gonzo, dus iemand dan persoonlijk iets toewensen waar je zelf een dierbare aan verloren hebt heeft dan ook geen pas. je kan het laten bij; hey ik heb iemand verloren an die ziekte, hou er een beetje rekening mee.

zelf heb ik trouwens ook genoeg mensen verloren aan kanker, maar ik weiger me door die ziekte te laten chanteren in dat woord niet meer durven gebruiken om mn boosheid te uiten, dus ik gebruik dat woord juist wel, uit protest ertegen zegmaar. en als je boos ben moet je ongeremd stoom kunnen afblazen, anders ga je het op zitten kroppen en kom je op scherp te staan en ontplof je een keer op een gruwelijke manier, vaak om een niemandalletje, met dan misschien veel meer leed voor anderen dan een gekwetst gevoeletje van iemand over een woordje. dus, laat iemand gewoon astie een probleem heeft, en slik je eigen probleem gewoon eventjes in op dat moment. het maakt het vaak alleen maar erger en het dient tot niks.


kijk;
Dennoz schreef: 11 mei 2023 08:04 Rustig Robert......
een post van maar 2 woordjes en wat puntjes, maar daar zit medeleven in, en dat helpt waarschijnlijk al veel meer
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Mijn eerste reactie vond ik wel netjes verwoord, toch?

Ik had alweer een heel verhaal, maar laat maar.... ik trek me terug uit deze woordenwisseling. ( long live relationtherapy🙄)...........
Try and die techniek....... love it.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 637
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Dennoz »

je hebt vanuit je eigen perspectief een terecht punt gemaakt , de ontvanger kan dit in zijn voordeel gebruiken met betrekking op zijn eigen ontwikkeling op dit forum .
bedankt voor de feedback LiL...wat die puntjes betreft was ik enkel heel even in slaap gevallen met mijn neus op het toestenbord.

En door.............
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1914
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

ik roep alleen maar op voor bezinning, alle partijen, ik wil niemand beschuldigen, tis allemaal gewoon menselijkheid. doe er idd allemaal vooral je voordeel mee. al vraag ik me wel af of het nodig is dat het allemaal op het forum moet...

alleen dat in slaap vallen tijdens een post lijkt echt nergens op, das gewoon erger dan niks
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door butt head »

De week duurt lang, dinsdag een aan koop gedaan kan het zaterdag pas ophalen.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

gonzo schreef: 11 mei 2023 08:31
robertsp schreef: 11 mei 2023 07:29 Hier, een pan: Afbeelding
Weet je Robert, als je dan zo lekker wilt schelden met die ziekte, krijg em dan ook, liefst de pijnvolste.
Doodverwensing, is dat geen permban?
Maar ik was even op zoek naar laptop, maar nog niet gevonden, dat typt wat eenvoudiger, overzichtelijker (en ik kan teruglezen wat ik schrijf)
fs1tom schreef: 11 mei 2023 10:13 Ik denk dat 'ie wat minder moet zuipen
Of meer van dat Coronaspul als we toch bezig zijn.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door gonzo »

Ik wens je niet dood. En trouwens, heb die boutjes gevonden, graag of niet, zeg het maar....
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

gonzo schreef: 13 mei 2023 08:49 Ik wens je niet dood. En trouwens, heb die boutjes gevonden..........
Laten we gewoon weer lief zijn tegen elkander etc, maar zal hier een korte uitleg geven (waar monniken alsnog waarschijnlijk drie weken mee bezig zouden zijn om te kopieren). (Oh en aangezien dit windows is geen speciale tekens, weet niet hoe dat moet).

Eigenaar(dig) van het bedrijf ken ik al (letterlijk, of nou ja zo goed als dan uiteraard) sinds m'n geboorte. Verder met tussenpozen omdat ik ook in andere delen van NL gewoond heb. Hoe ik uiteindelijk bij het ""huidige"" werk gekomen ben geen idee, ik werkte er wel eens met m'n vader, maar dat was computermeuk.
Weet ook niet meer wat mijn eerste klus was, maar denk degene waarvan de doosjes nog steeds bij de AH staan (wat ik zelf altijd leuk vind om te zien). Maar bv ook spoedopdracht voor TLC/Discovery voor een beurs, ik werk graag in het weekend (daar), zijn namelijk op de nacht na voor mij de enige rustmomenten. (en degene die normaal stanst werkt sowieso al niet op vrijdag, laat staan in het weekend voor een paar honderd doosjes).
Voor het geld deed ik het nooit, ik zie weinig meer mensen dan de kassamiepen en m'n beste vriend op vrijdag filmavond (intussen, op af en toe wat gaten na 21 jaar inmiddels). En in het begin werkten de eigenaar en ik vrijwel elke avond, hij snijden, ik stansen, gezellig.
Lil heeft de stansmachines gezien dus snapt m'n liefde ervoor vast wel. De enige machine waarvoor volgens de arbo gehoorbescherming nodig is (al denk ik af en toe droeg ik dat maar niet, mijn gehoor is beter dan dat van veel mensen en dus ook de "burenoverlast".

Nu ja, af en toe een ander klusje erbij, geen probleem, euro's zijn altijd handig. Kwam er een snijplotter, waarvan ik dan de enige gebruiker ben (de rest komt vast niet verder dan de aan-knop), vandaar het idee van de pakkingen, nu ja afgelopen jaar 1 factuur kunnen schrijven, en wel al die administratie (gelukkig administratieve vrijstelling, maar die lullo's weten alle saldo's van rekeningen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had, maar m'n studieschuld was ze teveel). Opzich leverde het ook niet echt veel op ofzo, maar kon het gewoon thuis doen tijdens bv film kijken) En de materialen werden betaald en kon ook gewoon m'n eigen dingen doen, m'n raam zit vol met van alles, maar ook gewoon speciaal ontworpen en geplotte doosjes, bv voor treinen waarvan ik geen doos heb.
Of bijvoorbeeld doosjes voor deuvels, een "vakje" voor de boor en de rest voor de deuvels. Op deze manier klinkt het allicht wat saai, maar ik ontwerp meestal doosjes op een alternatieve manier (al je kijkt naar de 600+ stansmessen dan zijn een groot deel hetzelfde type).
Een van m'n doosjes wordt in Belgie veel gebruikt door een merk met chocolade en olifant, maar zo erg mijn is dat niet overigens, in feite komt alles of een groot deel uit de "doosjesbijbel". (dat reclamebureau of fabrikant vertrouwt een NL bedrijf meer dan een BE bedrijf, met name qua punctionaliteit volgens mij).

Nou klinkt toch nog best aardig? Behalve dat ik mijn grote liefde en reden dat ik daar uberhaupt werkte niet kon doen. Op een avond (sorry het verhaal is niet geheel chronologisch) "crasht" de hoofdmachine (nou ja, het is de enige eigenlijk, de andere is vooral voor andere dingen geschikt (zoals pakkingen stansen). .. wat was ik blij dat ik toen niet aan de hendel zat. Ik vond hem vreemd klinken, dus haal de eigenaar erbij (dit was in de tijd dat we nog 's avonds werkten), hij proberen/kijken en toen ... Zoals ik al zei blij dat ik niet aan het figuurlijke roer stond. As van 4 of 5 centimeter nu ja.. niet recht meer. Tandwiel buiten papiergedeelte hobbelt ook gezellig en (ben de naam vergeten) een zeg maar 'kwart'tandwiel mist wat tanden.
Er zijn volgens mij niet heel veel monteur voor deze machines, maar in spoed staan ze dacht ik wel vrij snel voor de deur. Tijdens een keer stansen vond ik de machine wat vol lopen met vensters (of nu ja, het uitgestanste waar vensters komen). Zaten geen "nicks" in de messen nog, dat is feitelijk gewoon het mes mollen zodat de boel blijft hangen, dat wordt met moderne vlakpersen ook gedaan (kijk bij bv pizzadozen), ik wil een beetje schoonmaken, loopt de machine vast :') (Oorspronkelijk is het een drukpers, maar vanwege de populariteit mbt heeft de fabrikant eea aan aanpassingen gedaan)
Het is dan lijkt me best een blijk van vertrouwen als je aan de productiemachine mag sleutelen, had ik het in december gedaan dan kon ik zo meelopen met de optoch. Ik bedoel, feitelijk "weinig" ervaring met de machine, maar een stel hersens telt gelukkig, ik ken de machine beter dan de vent die er al meer dan 10 jaar mee werkt.
En daar begint al de wrijving. Het ding mocht wel eens wat nieuwe olie voor de versnellingsbak, twee van die 20(?)l emmers laten kopen.
Het ding heeft iirc 128 smeerpunten, olie en vet.
Het is misschien afwijkend van de huidige nippels, maar uitstekende nippels zijn voor olie, gaten voor vet. De reden is simpel: In zo'n machine wordt gewerkt met inkt en anti-offset (een of ander zetmeel wat ervoor zorgt dat net gedrukte vellen niet aan elkaar kleven). Je wilt geen poeder in je oliekanalen, dus die sluit je af. Poeder of wat dan ook op zo'n vet "gaatje" veeg je zo even weg.
Elk gat/nippel dat ik smeerde (en dus eerst rondom schoonmaakte) kwamen er 5 nieuwe tevoorschijn. Sommige punten zijn me ook niet gelukt om te smeren.
Daarnaast is er een centraal oliesysteem, reservoir met hendel waarmee je (afhankelijk van het gebruik) x maal per dag bepaalde punten doorsmeert. Stond feitelijk leeg (er was volgens mij niet eens olie voor dat ding voordat ik het liet aanschaffen). Het is dus een doorsmeersysteem, een deel komt terecht in de versnellingsbak (die olie heb ik dus als laatste gedaan, met een aftapbout op een onmogelijke plek, achter vliegwiel 1 a 2cm boven de grond).
Zoals gezegd, het is een doorsmeersysteem, of gewoonlijk voor die tijd of voor Heidelberg. Al die dingen staan dus op een zinken plaat met omgekrulde rand (op juist die machine na... die heeft geen gekrulde rand en het is mij de zwaar om hem wel om te krullen, of hoe dat ook heet). Opzich vind ik het nu dus wel een goed teken dat ik in het weekend vaak op een paar punten olie zag, werd er tenminst geolied.
MAAR. een tijd terug zag ik het al... VET in de oliespuit. Ik leg de pagina uit de handleiding neer op z'n "bureau", legt hij weg., leg het terug, legt het weg, etc. Gaat op een gegeven moment ermee naar de eigenaar, geen idee wat die gezegd heeft.
Als ik die machine ging gebruiken was ik dus eerst een halve dag bezig met controleren zeg maar. Laatst keek ik zo langs een hendel naar waar een olienippel zit.. drolletje vet. Laatst kwam monteur vanwege de rem, machine had er in jaren niet zo proper uitgezien, helaas heeft hij de kappen er niet af gehad...
Overigens heb ik uiteindelijk de rem gefixed, dus krijg al asbestkanker. Wel heel geinig overigens aan het eind van het remmen klonk het net als een trein.
Nu ja, mooi blijk van vertrouwen toch? Al eerder dat ding gefixed, kofferlabelmateriaal liet vaak los, dat is taai en sloopt zo de machine, die gast werkt dus al meer dan 10 jaar met dat ding en komt niet even op het idee de grijpers af te stellen, die vellen zijn relatief smal en ze zijn dun. Ik neem 5 stukjes dik karton (zoveel grijpers zouden gebruikt worden), twee ervan hebben grip. Sinds ik de boel weer afgesteld heb volgens mij geen of nauwelijks een losgekomen vel gezien (maar er mag nog beter afgesteld worden, maar had het maar opgegeven, er werd toch niet geluisterd, lijstje gegeven van de onderdelen die besteld zouden moeten worden maar niks).
Iig de beurt een paar jaar terug intussen gaf goede feedback, de stanser vond dat de machine te snel ging (kun je nagaan..arme machine), in het kantoor veel stiller).

De kleine machine ook gedaan, 1 ding is niet 100% (2 dingen), maar wordt zo weinig gebruikt en niet op hoge snelheid dat ik het wel best vond.. De riem wordt nu iig niet meer gesloopt omdat hij buiten het vliegwiel komt. Maar de boel is niet 100% uitgelijnd, maar aangezien het daar ook nog eens een tering troep is op de plekken waar je bij mij.. Verder loopt hij goed, ik heb een haat-liefde verhouding met het apparaat, liefde omdat je niet steeds meters moet lopen, ding is lekker compact. Haat omdat de papier/karton opname wat lastig is. En ja kan dat verbeteren, maar op een gegeven moment.. waarom zou je.
Ik heb hem laatst al gerepareerd (monteur wist niet waardoor probleem kwam, maar neem aan dat hij er niet lang naar gekeken heeft, daarvoor kwam hij niet). Kom afgelopen week nog een openstaand pdfje tegen.. als de afbeelding daar was zoals het hoorde te zijn dan wist ik het probleem al.
Repareren overigens enkel voor mezelf gedaan (ook al had ik vrij weinig zin meer in waarom het gefixed zou moeten zijn.) Hoe meer kennis hoe beter, of misschien niet. Ben ook de enige die dat ding weer vrij zou krijgen mocht hij vastlopen (en zo'n overbelastingding) niet breekt.
Het is iig een geinig apparaat, Windmill is z'n Engelstalige bijnaam. Arbotechnisch is het ding dat tja..
Ik had de eigenaar overigens nog op een gebroken grijper gewezen (nou ja eerst met 100 pijlen met krijtstift voor de stanser). Uiteindelijk heeft de monteur hem vermoed ik vervangen en wat extra achtergelaten. Ook zo'n "papieraanduwer" Zat al jaren met vieze klevige blauwe ducttape, uiteindelijk dacht ik schijt.. ik vervang hem gewoon, liggen tig van die dingen (ook offset Heidelberg persen geweest en gebruikten dezelfde) en seegerringtang ligt er ook gewoon.
Stansmessen van een kerstadventskalender, zeg bijna 3cm dikte, 4 stuks tot 50 a 70cm hoogte. Uiteindelijk heb ik ze willekeurig in een rek neergegooid, hij bleef ze maar terugzetten. Overigens... niet van afgelopen kersten, nee nog een eerder.
Ik kwam het stukje gebroken grijper laatst tegen achter een kast 9 meter verder (en niet in een richting weer hij vanuit de machine heen had kunnen vliegen)

Even terug begonnen met verlichting naar LED om te bouwen, prima mits ik goed gereedschap heb, dan is het nog best leuk ook vind ik.
Maar dan irritatie zoveel, ik had altijd een stapel grijskarton staan in verschillende maten (beginmaat is doorgaans niet zo praktisch en bv A4 is ook wel handig, ipv elke keer de snijmachine te moeten starten). Dat het gebruikt wordt prima, daar is het voor bedoelt, maar niet dat het opgemaakt wordt (ik vind het nog steeds bijzonder dat voor die snijmachine geen gehoorbescherming nodig is).
Vervolgens ben je een halve dag bezig om ruimte te maken om te knutselen aan m'n brommer (dat was eigenlijk de enige reden om daar nog te blijven. Brommer op stapelelaar en geen gebuk ed om ergens bij te komen.
Toen eigenaar en ik 's avonds werkten ding dat nog goed, hij snapte dat.. Af en toe een velletje grijskarton tussen de stapels en de boel is veeel stabieler. Ik doe dat thuis ook, passen 2 dozen naast elkaar, velletje erop (dat spul is denk ik het goedkoopste wat er te krijgen is) en kan hoog stapelen zonder dat de boel omflikkert.
Afgelopen weekend.. 2 hoge stapels op "verkeerde" pallets, verkerd omdat die niet goed te pakken zijn met de goede palletwagen. Stapel van anderhalve meter en dan ergens op 1+ meter hoog 1 lullig velletje dat eigenlijk nog te klein was ook.
Maw weer geen ruimte.

Nou ja was nog meerl, maar iig wordt bijna nooit iets gedaan met wat ik zeg (zoals bv dat vet in oliespuit, ik maak die kanalen dus niet meer schoon ook), ik heb teveel passie voor die machines/techniek schijnt. De grote is uit de jaren 50. Enige reden dat dat ding nog werkt is de Duitse Degelijkheid.

Zoon wilde wel een brommer, dus hij mocht m'n Amigo in elkaar zetten (hij dacht hem meteen al te krijgen, nou zet hem eerst maar in elkaar). Nu ja je weet de meeste jeugd.. gebrek aan doorzettingsvermogen. Intussen 120(!) euro uitgeven aan een onbegrensde CDI met knopje. Nu ja kan weinig misgaan zou je zeggen (al vraag ik me af of hij de originele wel bij zich had). MAAR ging hij vorige week zoiets z'n cilinder vervangen, slim zonder enige knutselervaring. Liet uiteraard al iets flikkeren in dat kanaal waar de nokkenasketting loopt, vraag me sowieso af of hij een reserve pakkingset had. Maar goed.. hij reed soort van.
Hij meerdere keren vragen om hulp, nu ik ben de onaardigste niet ook al heb ik geen idee wat er nu allemaal hetzelfde of anders is aan zo'n scooterding. Kop ziet er heel anders uit iig. Hij had ook al een tuimelaar gesloopt dacht ik. Nu ja rijdt je daar met je niet zo'n lekker rijdende scooter op een doordeweekse avondlaat met de dag erna een examen.
Dus je raadt het al... Ik word om 23u gebeld.. Ik zeg je scooter moet wel ontploft zijn wil je op dit tijdstip nog bellen (niet dat ik een vroege slaper ben hoor). Als hij alleen was geweest had ik mtb achterin gegooid en gezegd fietsen maar, maar was uiteraard niet alleen.
Nou ja bla bla niet eens meer zin om aan te denken. Iig dus bus leeggehaald, en aangezien ik amper wat kan eten nu ja zo'n pretje was het niet. Daarna namelijk naar werk om amigo en ladder op te halen. Dan weer terug en terug en alle papieren sleutels alarmmeuk door de brievenbus en dag op de MTB terug..
Overigens was er al iemand aan het werk, die moet echt geen leven hebben, vroeg namelijk alarmmaatschappij wanneer volgende schakeltijd was (zes uur) en daarom voor 5u gekozen.
Nu ja die dag berichtjes/belletjes/geen idee wat allemaal van die zoon en de vrouw van. Van de
eigenaar nog geen woord.
Oogjes snaveltjes toe enzo.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door robertsp »

Oja btw als aanvulling:
Ik mag ivm medicatie al even niet rijden. Afgelopen zaterdag voor het eerst weer gereden (en kijk de heenweg ben ik dan niet zo bang voor, dat kun je in het algemeen aardig aanvoelen, maar ik moest ook nog opruimen en terug die avond).
Had dat gastje een kwartier later gebeld dan had ik niet mogen en kunnen rijden.
Het voordeel is wel, als ik nu struikel over de zooi dan weet ik dat ik m'n medicatie vergeten ben.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 637
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Dennoz »

………….
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1914
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door lil »

zo... das geloof ik de langste post ooit op het forum :D

en ja ik heb die drukpers gezien, een oude heidelberg van een ettelijk aantal tonnen schat ik, uit het stoomtijdperk


wie van stoom houdt trouwens die moet naar bosnie gaan

https://www.youtube.com/watch?v=1VIZtLZRD5c
daar rijden ze in de buurt van een oude kolenmijn nog steeds met stoomlocomotieven in vaste dienst. ik wil daar deze zomer heen gaan met de honda en een tentje
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 637
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: [klagen] Klagbak 3.1

Bericht door Dennoz »

lil schreef: 13 mei 2023 12:08 zo... das geloof ik de langste post ooit op het forum :D

Het leest wel leker weg.
Hop hop gas dr op

Plaats reactie