[Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Eric »

Ik heb gister een SS voorspatbord besteld bij CMS. Ik ben benieuwd.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

toerieteller
4T-MSB addict
Berichten: 586
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:58
Bezit: ss50 c50 cd50 c310a
Locatie: amsterdam

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door toerieteller »

Eric schreef:Ik heb gister een SS voorspatbord besteld bij CMS. Ik ben benieuwd.
ziet er goed uit op de foto!!

http://www.cmsnl.com/products/fender-fr ... 115000xwp/
Afbeelding cdi for life! Afbeelding

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Eric »

toerieteller schreef:
Eric schreef:Ik heb gister een SS voorspatbord besteld bij CMS. Ik ben benieuwd.
ziet er goed uit op de foto!!

http://www.cmsnl.com/products/fender-fr ... 115000xwp/

Ik hoop in het echt ook. Hij is ook niet echt heel erg goedkoop en ik vraag mij af waar ze gemaakt worden. Ik hoop niet dat het zo'n rvs ding uit Vietnam is. Die dingen zijn loodzwaar en niet mooi genoeg voor zo'n prijs (119,50 euro EX BTW).
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Kippenverver »

Best duur..
Ga heen en vereenvoudig u!

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Eric »

Koop je geen originele voor (nieuw)
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door lupomob »

Nike air max......in maatje 17.
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Gewoon Tania
4T-MSB addict
Berichten: 856
Lid geworden op: 02 feb 2007 20:34

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Gewoon Tania »

Ahhhneeeehee word het er zoéén

4taktbeul

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door 4taktbeul »

Afbeelding
Afbeelding

Het doet pijn aan je voeten als je hierna gewone schoenen gaat dragen, fuck it

KiP
postslet
Berichten: 2389
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door KiP »

het doet voornamelijk pijn aan me ogen
Afbeelding
Jurrien schreef: 22 mar 2024 15:32 Houden zo. Iets van tweeëntwintig jaar moet je niet veranderen.

4taktbeul

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door 4taktbeul »

zo vader:
Afbeelding

Zo zoon:
Afbeelding

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door lupomob »

Haha papa is altijd blij met zijn air maxjes en de kleine moet dus ook maar aan een paar.

Het is killing voor zijn voeten als hij gaat lopen maar dat doet hij toch nog niet.
Voorlopig showt hij zijn voetjes enkel uit de buggy en soms de maxicosi dus nu mag het nog wel.
We vinden alle schoentjes in die kleine maatjes echt van die slobberschoentjes en zien er meestal niet uit.
De kleine is echt asosiaal groot voor zijn leeftijd (5 mnd. 9 kilo en draagt inmiddels maatje 80)
De baby kleertjes hebben we achter ons gelaten maar kwa schoentjes(waar ze dus nog niet op lopen en met zachte zooltjes) is er echt geen drol te krijgen.

Dus nu mini maxjes all stars en de mini timberlake's zijn onderweg.
Te schattig in die kleine maatjes
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Edo »

Tot je die prijzen altijd ziet. 1/4 aan stof, maar de prijs vaak hetzelfde als een maatje 44..

4taktbeul

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door 4taktbeul »

Kinderarbeid bij Nike niet duurzaam
Halsema: "LED-licht of helemaal geen licht!"
Flickr: JAMALadi
Door Mike Hunt • woensdag 23 december 2009, 07:51

Uit naar de pers gelekte interne mails van sportkledinggigant Nike blijkt de kinderarbeidafdeling al jaren niet volgens de meest elementaire richtlijnen voor duurzaamheid te opereren. Zo blijken kinderen te werken met niet-duurzaam geproduceerde materialen en wordt nergens gebruik gemaakt van groene stroom of gerecyclede materialen. De Raad van Bestuur van de multinational zou geweten hebben van de misstanden, maar niet hebben ingegrepen. Er lijkt bewust te zijn bezuinigd ten koste van het milieu. Nike ontkent de aantijgingen en laat in een persbericht weten dat de Raad “de misstanden betreurt en alles in het werk stelt om de Kinderarbeiddivisie op korte termijn duurzaam te laten produceren.”

De meeste misstanden zouden plaatsvinden bij de productie van de iconische Nike Air Max. Zowel de raampjes onder in de schoen als de hulsjes aan de uiteinden van de veters zouden gemaakt worden van niet-recyclebaar plastic materialen. Daarbij bevat de lucht die in de schoen wordt gepompt een hoog CO2-gehalte, terwijl al jaren bekend is dat het wijdverbreide fenomeen van het lekprikken van de Air Max ervoor zorgt dat deze lucht alsnog in de atmosfeer terecht komt. Klachten van werknemers worden bovendien stelselmatig genegeerd. De 7-jarige Parhinder Khanesh, die voor Nike werkzaam is in Zuid-India, rapporteerde deze misstanden aan zijn leidinggevenden. Er werd niets mee gedaan. “Sterker nog: ik werd berispt en mijn salaris werd een maand ingehouden. Dat is wel mooi 63 roepi (€0,93) die ik ben misgelopen door mij milieubewust op te stellen.”

In veel van de voornamelijk in Azië gevestigde sweatshops blijkt stroom opgewekt te worden met behulp van een dieselgenerator. “Diesel is één van de meest vervuilende brandstoffen die er is”, legt milieuactivist Tim Bekenvierel van Greenpeace uit. “Het is belachelijk dat Nike nog steeds gebruik maakt van dieselgeneratoren. De pogingen van het bedrijf om de CO2-uitstoot te reduceren door de generator binnen in de fabriekshal te plaatsen zijn duidelijk onvoldoende.”

Femke Halsema (GroenLinks) zal de misstanden in het Vragenuurtje aan de orde stellen. “Ik pleit ervoor om de produkten van Nike weren uit Nederland, totdat de kinderarbeidtak van bedrijven als Nike aan kan tonen dat zij duurzaam produceert. De minister kan bedrijven bijvoorbeeld al op korte termijn verplichten om geen gebruik meer te maken van gloeilampen in de naaiateliers. ‘LED-licht of helemaal geen licht’, dat moet de boodschap zijn. Menselijke ogen, en met name die van kinderen, wennen erg snel aan duisternis. Het kan niet zo zijn dat het milieu de dupe wordt van de spilzucht van de werknemers van Nike. Als ze zo nodig willen doorwerken tot lang nadat de zon is ondergegaan, laat ze dan zelf voor de gevolgen opdraaien”, aldus de lijsttrekker.


Edo
slagschroevendraaier elite
Berichten: 2625
Lid geworden op: 14 feb 2008 16:20
Bezit: Honda Chaly, GB500
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt top

Bericht door Edo »

Speld is altijd sterk ja :D

Plaats reactie