[Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Voor al uw zin en onzin, maar hou het netjes.
NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door NIX »

Die tesla gaat jou nog verbazen als je een keer plankt. Wat voor mij echter een volledige afknapper is, is die iPad achter het stuur en het feit dat ie constant online is met de fabriek. Horror!
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door nielspbr »

Psies butthead heeft niets wat dat ding bij kan houden (en ik trouwens ook niet.)
Dan maar geen uitlaatgeluid.

En dat contact met de fabriek, s'morgens opeens nieuwe opties in het menu vinden is wel apart ja.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door NIX »

In mijn geval totaal ongewenst. Wordt op m'n telefoon al helemaal dol van. Elke keer 1000 updates voor niet te verwijderen apps en dan ook nog alles weer moeten begrijpen. Die Tesla moet maar 1 ding doen: rijden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door gerbrandicus »

nitelife schreef:
s-l1600.jpg
s-l1600 (1).jpg
Mooi setje kappen man! Bij die dude uit Griekenland of via een contactpersoon uit Japan?

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door butt head »

nielspbr schreef:Psies butthead heeft niets wat dat ding bij kan houden (en ik trouwens ook niet.)
Dan maar geen uitlaatgeluid.

En dat contact met de fabriek, s'morgens opeens nieuwe opties in het menu vinden is wel apart ja.

Maar mijn auto kan zonder stop naar Parijs rijden, probeer dat maar eens met zo'n tesla die zal net antwerpen halen
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door nitelife »

gerbrandicus schreef:
nitelife schreef:
s-l1600.jpg
s-l1600 (1).jpg
Mooi setje kappen man! Bij die dude uit Griekenland of via een contactpersoon uit Japan?
NOS set uit noord europa.
TWD for life!

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door apae01 »

butt head schreef:Maar mijn auto kan zonder stop naar Parijs rijden, probeer dat maar eens met zo'n tesla die zal net antwerpen halen
Ik kan zelf helemaal niet zonder tussenstop naar Parijs rijden, dus zo'n actieradius wordt zwaar overschat.
Maar toegegeven: tanken met een Tesla is wel een ander verhaal dan met een brandstofmotor.
Toch zou ik best zo'n superstil ding willen voor mijn dagelijkse 260 km woon-werk, en dan 's nachts thuis de accu's weer volladen. Maar ze zijn nog zo duu-huur.
In the beginning there was nothing, which exploded.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door butt head »

apae01 schreef:
butt head schreef:Maar mijn auto kan zonder stop naar Parijs rijden, probeer dat maar eens met zo'n tesla die zal net antwerpen halen
Ik kan zelf helemaal niet zonder tussenstop naar Parijs rijden, dus zo'n actieradius wordt zwaar overschat.
Maar toegegeven: tanken met een Tesla is wel een ander verhaal dan met een brandstofmotor.
Toch zou ik best zo'n superstil ding willen voor mijn dagelijkse 260 km woon-werk, en dan 's nachts thuis de accu's weer volladen. Maar ze zijn nog zo duu-huur.
zelfs met mijn spider met dorstige v6 lukt dat nog. parijs is maar 550km. als ik rustig aan rij lukt dat gewoon. er zit en 60L tank onder de spider, de v6 loop 1 op 12 dus reken maar uit.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door NIX »

100 Euro tanken of een nachtje gratis aan de lijn. Ook al word ik daar ook niet echt opgewonden van.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door nielspbr »

En in belgie 1 stop aan de snellader.
Heb je wel een nachtje hotelkamer eruit. (Hoewel, parijs zal wel duur zijn.)

Voordeel is ook dat je 3 vriend(inn)en + bagage kan meenemen.

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door NIX »

Alleen die iPad de hele tijd voor m'n neus, die zou het helemaal verzieken.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

CB-viguur
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1487
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:33
Bezit: ss50z
ss50m
ss50m
ss50 racer
C110
C110 racer
S90 RSC
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door CB-viguur »

NIX schreef:Alleen die iPad de hele tijd voor m'n neus, die zou het helemaal verzieken.
dan liever een jaren 50-60 sportauto voor zo'n tripje, mag zuipen als een gek, als het maar trilt en schud en stinkt, met wat licht sleutelwerk erbij voor wat vuil onder je vingernagels :P

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1974
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door gerbrandicus »

CB-viguur schreef:
NIX schreef:Alleen die iPad de hele tijd voor m'n neus, die zou het helemaal verzieken.
dan liever een jaren 50-60 sportauto voor zo'n tripje, mag zuipen als een gek, als het maar trilt en schud en stinkt, met wat licht sleutelwerk erbij voor wat vuil onder je vingernagels :P
Wacht maar tot je een vriendin hebt. Vind er maar één die het prachtig vindt om onderweg naar jullie weekendje Parijs pech te krijgen met je oude auto, je handen onder de olie en vet. Zou ik zelf ook weinig trek in hebben trouwens.

Maar zo'n Tesla lijkt me ook wel wat. Mijn baas heeft een P85. Bloedsnel, mooi en heel ruim van binnen, rijdt zowat gratis. Dat achterlijke display mag wel wat minder ja, maar je kunt hem iig dimmen. Voor woon-werk kan het niet beter.

Weet iemand wat de obsessie met dat autonoom rijden is het laatste jaar? De auto industrie en de politiek wil echt met alle geweld autonoom rijden invoeren. Waarom moet dat persé?

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door NIX »

Zelfde dat nu iedereen met en tomtom voor z'n giechel zit. Vroeger konden we prima zonder en kwamen we ook overal aan. Producenten willen graag dat de auto constant met ze online is. Big data en zij bepalen vanaf wanneer een auto niet meer geupdate en ondersteund wordt. Gevolg: auto van de weg, dus ruimte om een nieuwe de wereld in te duwen. De consument kan onderweg lekker zijn krantje lezen en denkt dat het allemaal veiliger wordt. Dat laatste zou ik helaas bijna toegeven als ik zie hersendood de gemiddelde autorijder zich onderweg gedraagt.

Overigens, mijn vriendin wil niets anders dan haar cherokee uit '94, juist omdat ik die zelf kan fixen en ze zo niet afhankelijk is van werkplaatsen en dealers. Die auto was dealer only onderhouden en qua onderhoud een ramp. Bovendien rijdt ie bijna gratis ondanks zijn dorst, trekt ie de paardentrailer alsof er niets achter hangt en heeft ie 4wd. Maar mogelijk moet ik gewoon erg blij zijn met mijn verkering.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: [Peut] Het nieuwe aankoop, grote vandaag nog getenkt topic.

Bericht door Jurrien »

Ik wil ook een Tesla verdomme
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Plaats reactie